Przetarg 12096351 - „Utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn...

   
Analizuj Zamówienie 12096351
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-20
przedmiot ogłoszenia
„Utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą”

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu w czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą, obejmu
jąca następujące zadania:1.1. Zadanie 1 – Utrzymanie w czystości ulic, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych 1.2. Zadanie 2 – Utrzymanie w czystości przystanków komunikacyjnych 1.3. Zadanie 3 – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów miejskich 1.4. Zadanie 4 – Utrzymanie parkingów, terenów utwardzonych, tablic informacyjnych, kładek i kratek na wpustach ulicznychTermin wykonania zamówienia 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1stycznia 2026r. 2. W przypadku skorzystania ze wznowienia termin realizacji umowy może być przedłużony o maksymalnie 12 miesięcy.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług obejmujących zwiększenie krotności bądź ilości usług wskazanych w przedmiarze robót i ofercie Wykonawcy. Wartość przewidywanych zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oszacowano na kwotę 100.000 złZamawiający przewiduje możliwość wznowień zamówienia, o których mowa w art. 31 ust. 2 oraz 35 ust. 1 ustawy Pzp na maksymalny okres kolejnych 12 miesięcy, po upływie terminu podstawowego. Wznowienie polega na realizacji tego samego świadczenia (tożsamym zakresie rzeczowym) na tych samych określonych w Projektowanych postanowieniach umowy warunkach. Maksymalna wartość wznowienia jest tożsama z wartością zamówienia podstawowego i będzie obliczana na podstawie wskazanych cen jednostkowych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Wartość szacowana zamówienia: zamówienie podstawowe 1.765.121,04 zł, wartość przewidywanych wznowień 1.765.121,04 zł. Wartość przewidywanych zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oszacowano na kwotę 100.000 złRazem wartość zamówienia wynosi: 3.630.242,08 zł.
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie 1 – Utrzymanie w czystości ulic, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności:- mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych, oraz utylizacja urobku, - usuwanie mechaniczne i chemiczne chwastów wraz z ich transportem i utylizacja odpadów,-ręczne usuwanie chwastów wraz z ich transportem i utylizacja odpadów,- dodatkowe mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek ,- usunięcie padłych zwierząt i ptaków oraz przekazanie ich do utylizacji;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ i Wykaz terenów i miejsc objętych zamówieniem – Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie 2 – Utrzymanie w czystości przystanków komunikacyjnych Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności:- ręczne uprzątnięcie powierzchni przystanków komunikacyjnych (zamiatanie, zbieranie odpadów, usuwanie chwastów oraz utylizacja odpadów),- czyszczenie szyb w przystankach komunikacyjnych,- mycie dachu przystanku (na dodatkowe zlecenie Zamawiającego),- interwencyjne (na dodatkowe zlecenie Zamawiającego) czyszczenie szyb w przystankach komunikacyjnych;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ i Wykaz terenów i miejsc objętych zamówieniem – Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Zadanie 3 – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów miejskich Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności:- opróżnianie pojemników wraz z wywozem na wysypisko i ich utylizacją, - ustawienie pojemników na odpady zmieszane o pojemności 240l, ich opróżnienie i utylizacja odpadów,- ustawienie pojemników na odpady biodegradowalne o pojemności 240l, ich opróżnienie i utylizacja odpadów,- ustawienie pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120l, ich opróżnienie i utylizacja odpadów,- ustawienie pojemników na odpady zmieszane o pojemności 1100l, ich opróżnienie i utylizacja odpadów,- ustawienie pojemników na odpady segregowane typu igloo, ich opróżnienie i utylizacja odpadów,- ustawienie kontenera na odpady biodegradowalne o pojemności 7m3, ich opróżnienie i utylizacja odpadów,- usunięcie odpadów zalegających przy pojemnikach, wraz z utylizacją odpadów,- dodatkowe (na zlecenie Zamawiającego) ustawienie pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120l, ich opróżnienie i utylizacja odpadów, zabranie pojemnika,- dodatkowe (na zlecenie Zamawiającego) ustawienie pojemników na odpady zmieszane o pojemności 1100l, ich opróżnienie i utylizacja odpadów, zabranie pojemnika;- ustawienie pojemnika na baterie o poj.60l, opróżnienie i utylizacja odpadów,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ i Wykaz terenów i miejsc objętych zamówieniem – Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Zadanie 4 – Utrzymanie parkingów, terenów utwardzonych, tablic informacyjnych, kładek i kratek na wpustach ulicznych, Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności:- ręczne oczyszczenie tablic informacyjnych oraz utylizacja odpadów,- ręczne czyszczenie słupa oraz utylizacja odpadów,- ręczne uprzątnięcie kładek oraz utylizacja odpadów,- ręczne uprzątnięcie parkingów wraz z odwodnieniem na parkingu przy dawnym Urzędzie Miasta oraz utylizacja odpadów,- dodatkowe ręczne uprzątnięcie parkingów oraz utylizacja odpadów,- ręczne uprzątnięcie terenów utwardzonych (Tabela 4) oraz utylizacja odpadów,- ręczne czyszczenie kratek na wpustach wraz z utylizacją odpadów; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 - przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ i Wykaz terenów i miejsc objętych zamówieniem – Załącznik nr 5 do SWZ.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90500000, 90511000, 90511300, 90512000, 90600000, 90611000, 90612000, 90910000, 90914000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg