Przetarg 7623026 - Utrzymanie, opróżnianie, podstawianie, zakup i montaż...

   
Analizuj Zamówienie 7623026 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-08-03
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie, opróżnianie, podstawianie, zakup i montaż koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody) w pasach drogowych n
a terenie miasta Lublin – II części. Numer referencyjny: ZP-PS.221.1.31.2020
Utrzymanie, opróżnianie, podstawianie, zakup i montaż koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody) w rejonie I.1. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie, opróżnianie, podstawianie, zakup i montaż koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody) w rejonie nr I w pasach drogowych na terenie miasta Lublin, na które składa się:1) zakup, montaż, utrzymanie i opróżnianie koszy ulicznych na odpady, koszy na psie odchody ustawionych w pasach drogowych;2) prowadzenie opróżniania koszy na odpady oraz koszy na psie odchody w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych trawników, jezdni, chodników oraz innych elementów pasów drogowych, przy użyciu odpowiednich pojazdów, tj. pojazdów z zamykaną komorą do czasowego gromadzenia i transportu odpadów, uniemożliwiających zapylenie środowiska, a jednocześnie pozwalających na przewóz odpadów zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;3) zbieranie lub zamiatanie oraz wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza na odpady lub kosza na psie odchody łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 metrów od kosza, poprzez zamiatanie chodnika, jezdni, peronu lub oczyszczeniu trawnika. Jeżeli w promieniu 5 metrów od kosza na odpady lub kosza na psie odchody znajduje się część ławki miejskiej - sprzątanie obejmuje całą powierzchnię w obrębie ławki;4) zapewnienie worków foliowych do koszy ulicznych na odpady oraz koszy na psie odchody, przy każdorazowym opróżnieniu tych koszy;5) opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia, przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej Miasta Lublin, w przypadku zaistnienia takiej konieczności oraz powiadomienie telefonicznie lub mailowo Zamawiającego o wykonanej pracy;6) montaż nowych koszy na odpady w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zakupionych przez Wykonawcę oraz demontaż obecnie używanych i ponowny ich montaż w innej lokalizacji w pasach drogowych, wskazanej przez Zamawiającego lub zabranie ich do przechowania w magazynie w terminie trzech dni do daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego;7) podstawienie, w czasie imprez plenerowych lub innych wydarzeń, na zlecenie Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich we wskazanym w zleceniu terminie wraz z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego;8) uzupełnienie brakujących elementów koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego;9) usuwanie na zgłoszenie Zamawiającego, Straży Miejskiej Miasta Lublin, itp. lub obserwacji własnych Wykonawcy pozostałości po zniszczonych koszach oraz koszy, które nie nadają się do naprawy i dalszego użytkowania;10) w przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze;11) utrzymanie koszy tj. dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji koszy ulicznych w zakresie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, a w szczególności:a) systematyczne mycie i czyszczenie koszy, szczególnie podczas upałów,b) bieżące czyszczenie koszy z napisów, rysunków itp.,c) przez cały okres trwania umowy dezynfekcja pojemników koszy na psie odchody min. co dwa tygodnie,d) malowanie całych koszy w rejonie I raz w ciągu roku po zakończonym bieżącym sezonie zimowym (kwiecień – maj). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonania tych prac,e) bieżące, w zależności od potrzeb malowanie wybranych elementów koszy,f) bieżące, w zależności od potrzeb prostowanie wygiętych elementów i całych pojemników, w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej Miasta Lublin,g) ponowne zamontowanie elementów oderwanych od koszy, w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez
przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej Miasta Lublin, h) ponowne zamontowanie koszy wyrwanych, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze,
i) ponowne ustawienie przewróconych koszy betonowych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia
przez Zamawiającego, j) oczyszczenie i malowanie maksymalnie raz w roku, elementów żeliwnych w koszach betonowych z
pierścieniem żeliwnym, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonania tych prac, k) oczyszczenie, malowanie oraz uzupełnianie ubytków w obudowie betonowej maksymalnie raz w roku w
koszach betonowych z wkładem metalowym, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonania tych prac, l) uzupełnianie uszkodzonych lub skradzionych wkładów metalowych w koszach betonowych (wkłady metalowe
zakupione przez Wykonawcę), m) w przypadku koszy drewnianych malowanie, wymiana i bieżące uzupełnianie deseczek w obudowie koszy
oraz prostowanie, mocowanie i malowanie elementów metalowych, a także oczyszczenie i malowanie całych koszy maksymalnie 2 razy do roku; 12) zmiana lokalizacji (przestawienie) koszy metalowych istniejących, ich ponowny montaż, a także montaż
nowych, będących własnością Wykonawcy koszy o pojemności 40l - 50 l (kosze na odpady, kosze na psie odchody) trwale związanych z gruntem w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i wskazania przez niego miejsca nowej lokalizacji kosza; 13) sposób montażu koszy metalowych w podłożu należy wykonać w następujący sposób:a) rozebranie istniejącej nawierzchni (kostka brukowa, kostka bazaltowa, płyty betonowe, nawierzchnia
asfaltowa, nawierzchnia betonowa, itp.), b) wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25 cm x 25 cm x50 cm,
c) ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10,
d) pionowanie słupka i dogęszczenie betonu,
e) ułożenie rozebranej nawierzchni (j.w.) z wypełnieniem spoin piaskiem w taki sposób, aby ułożona
nawierzchnia znajdowała się pod maskownicą (stały element kosza – jeżeli występuje) lub odtworzenie nawierzchni trawnika. Zakupione przez Wykonawcę nowe kosze metalowe powinny spełniać następujące warunki:
— pojemnik w kształcie walca 35 cm – 40 cm i pojemności 40l – 50l,
— montaż pojemnika na pojedynczym słupku, z maskownicą i elementem kotwiącym – długość całego słupka
powinna wynosić 165 cm - 180 cm, z czego wysokość słupka nad powierzchnią podłoża powinna wynosić 120 cm - 130 cm, a długość słupka
zamontowanego w podłożu powinna wynosić 45 cm - 50 cm, — pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna jego część znajdowała się na
wysokości 90 cm – 100 cm od podłoża, — kosz powinien mieć daszek przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby odległość daszka od górnej
części pojemnika wyniosła 13 cm -17 cm, średnica daszka powinna być równa średnicy pojemnika, dopuszcza się średnicę daszka 5 cm większą niż średnicę pojemnika, na powierzchni daszka powinien znajdować się popielnik (lub popielnica), — kosz na odpady powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej wg normy PN-EN 10346:2011,
szerokość całego kosza na odpady nie powinna przekraczać 50 cm, — kosz na odpady powinien być pomalowany farbą proszkową;14) zmiana lokalizacji (przestawienie) koszy betonowych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego
zgłoszenia przez Zamawiającego i wskazania przez niego miejsca nowej lokalizacji kosza. Zmiana lokalizacji (przeniesienie-demontaż/montaż) koszy metalowych istniejących w terenie, ich ponowny montaż, a także montaż nowych, będących własnością Wykonawcy koszy o pojemności 40l - 50 l (kosze metalowe, kosze na psie odchody) trwale związanych z gruntem w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i wskazania przez niego miejsca nowej lokalizacji kosza; 15) telefoniczne lub elektronicznie (w postaci e-maila), bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o
zaobserwowanych uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady i koszy na psie odchody; 16) raz w roku przekazywanie do Zamawiającego informacji o ilości koszy ulicznych na odpady, koszy na psie
odchody oraz metalowych wkładów do koszy betonowych przechowywanych aktualnie przez Wykonawcę oraz ilości wkładów wykorzystanych do uzupełnienia w terenie ze wskazaniem ich lokalizacji; 17) przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień nowych koszy ulicznych na odpady oraz
koszy na psie odchody, zakupionych przez Wykonawcę na oddzielne zlecenie Zamawiającego; 18) w przypadku wprowadzenia do utrzymania i opróżniania nowych koszy ulicznych na odpady lub koszy na
psie dochody, zakupionych przez Wykonawcę na oddzielne zlecenie Zamawiającego, Wykonawca wprowadzi je do szczegółowego harmonogramu opróżniania i przekaże do akceptacji przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 1 doby od daty pisemnego zgłoszenia;19) w przypadku zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych na odpady oraz koszy na psie odchody,
zmniejszenia ich ilości lub zmiany lokalizacji itp. Wykonawca wprowadzi je do szczegółowego harmonogramu opróżniania i przekaże do akceptacji przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia; 20) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, zlecenia dezynfekcji koszy ulicznych na odpady oraz koszy na
psie odchody środkiem wirusobójczym/bakteriobójczym przez cały okres trwania umowy w wybranym przez siebie zakresie. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności związane
z wykonywaniem prac objętych zamówieniem (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: a) prowadzenie samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony z zamykaną komorą do czasowego gromadzenia i
transportu odpadów, uniemożliwiającym zapylanie środowiska i zapewniającym przewóz odpadów zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa; b) utrzymanie, opróżnianie i podstawianie koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody).Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej
umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Utrzymanie, opróżnianie, podstawianie, zakup i montaż koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody) w rejonie II.1. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie, opróżnianie, podstawianie, zakup i montaż koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody) w rejonie nr II w pasach drogowych na terenie miasta Lublin, na które składa się:1) zakup, montaż, utrzymanie i opróżnianie koszy ulicznych na odpady, koszy na psie odchody ustawionych w pasach drogowych;2) prowadzenie opróżniania koszy na odpady oraz koszy na psie odchody w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych trawników, jezdni, chodników oraz innych elementów pasów drogowych, przy użyciu odpowiednich pojazdów, tj. pojazdów z zamykaną komorą do czasowego gromadzenia i transportu odpadów, uniemożliwiających zapylenie środowiska, a jednocześnie pozwalających na przewóz odpadów zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;3) zbieranie lub zamiatanie oraz wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza na odpady lub kosza na psie odchody łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 metrów od kosza, poprzez zamiatanie chodnika, jezdni, peronu lub oczyszczeniu trawnika. Jeżeli w promieniu 5 metrów od kosza na odpady lub kosza na psie odchody znajduje się część ławki miejskiej - sprzątanie obejmuje całą powierzchnię w obrębie ławki;4) zapewnienie worków foliowych do koszy ulicznych na odpady oraz koszy na psie odchody, przy każdorazowym opróżnieniu tych koszy;5) opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia, przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej Miasta Lublin, w przypadku zaistnienia takiej konieczności oraz powiadomienie telefonicznie lub mailowo Zamawiającego o wykonanej pracy;6) montaż nowych koszy na odpady w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zakupionych przez Wykonawcę oraz demontaż obecnie używanych i ponowny ich montaż w innej lokalizacji w pasach drogowych, wskazanej przez Zamawiającego lub zabranie ich do przechowania w magazynie w terminie trzech dni do daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego;7) podstawienie, w czasie imprez plenerowych lub innych wydarzeń, na zlecenie Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich we wskazanym w zleceniu terminie wraz z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego;8) uzupełnienie brakujących elementów koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego;9) usuwanie na zgłoszenie Zamawiającego, Straży Miejskiej Miasta Lublin, itp. lub obserwacji własnych Wykonawcy pozostałości po zniszczonych koszach oraz koszy, które nie nadają się do naprawy i dalszego użytkowania;10) w przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze;11) utrzymanie koszy tj. dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji koszy ulicznych w zakresie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, a w szczególności:a) systematyczne mycie i czyszczenie koszy, szczególnie podczas upałów,b) bieżące czyszczenie koszy z napisów, rysunków itp.,c) przez cały okres trwania umowy dezynfekcja pojemników koszy na psie odchody min. co dwa tygodnie,d) malowanie całych koszy w rejonie II raz w ciągu roku po zakończonym bieżącym sezonie zimowym (kwiecień – maj). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonania tych prac,e) bieżące, w zależności od potrzeb malowanie wybranych elementów koszy,f) bieżące, w zależności od potrzeb prostowanie wygiętych elementów i całych pojemników, w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej Miasta Lublin,g) ponowne zamontowanie elementów oderwanych od koszy, w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej Miasta Lublin, h) ponowne zamontowanie koszy wyrwanych, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze,
i) ponowne ustawienie przewróconych koszy betonowych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia
przez Zamawiającego, j) oczyszczenie i malowanie maksymalnie raz w roku, elementów żeliwnych w koszach betonowych z
pierścieniem żeliwnym, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonania tych prac, k) oczyszczenie, malowanie oraz uzupełnianie ubytków w obudowie betonowej maksymalnie raz w roku w
koszach betonowych z wkładem metalowym, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonania tych prac, l) uzupełnianie uszkodzonych lub skradzionych wkładów metalowych w koszach betonowych (wkłady metalowe
zakupione przez Wykonawcę), m) w przypadku koszy drewnianych malowanie, wymiana i bieżące uzupełnianie deseczek w obudowie koszy
oraz prostowanie, mocowanie i malowanie elementów metalowych, a także oczyszczenie i malowanie całych koszy maksymalnie 2 razy do roku; 12) zmiana lokalizacji (przestawienie) koszy metalowych istniejących, ich ponowny montaż, a także montaż
nowych, będących własnością Wykonawcy koszy o pojemności 40l - 50 l (kosze na odpady, kosze na psie odchody) trwale związanych z gruntem w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i wskazania przez niego miejsca nowej lokalizacji kosza; 13) sposób montażu koszy metalowych w podłożu należy wykonać w następujący sposób:a) rozebranie istniejącej nawierzchni (kostka brukowa, kostka bazaltowa, płyty betonowe, nawierzchnia
asfaltowa, nawierzchnia betonowa, itp.), b) wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25 cm x 25 cm x50 cm,
c) ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10,
d) pionowanie słupka i dogęszczenie betonu,
e) ułożenie rozebranej nawierzchni (j.w.) z wypełnieniem spoin piaskiem w taki sposób, aby ułożona
nawierzchnia znajdowała się pod maskownicą (stały element kosza – jeżeli występuje) lub odtworzenie nawierzchni trawnika. Zakupione przez Wykonawcę nowe kosze metalowe powinny spełniać następujące warunki:
— pojemnik w kształcie walca 35 cm – 40 cm i pojemności 40l – 50l,
— montaż pojemnika na pojedynczym słupku, z maskownicą i elementem kotwiącym – długość całego słupka
powinna wynosić 165 cm - 180 cm, z czego wysokość słupka nad powierzchnią podłoża powinna wynosić 120 cm - 130 cm, a długość słupka
zamontowanego w podłożu powinna wynosić 45 cm - 50 cm, — pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna jego część znajdowała się na
wysokości 90 cm – 100 cm od podłoża, — kosz powinien mieć daszek przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby odległość daszka od górnej
części pojemnika wyniosła 13 cm -17 cm, średnica daszka powinna być równa średnicy pojemnika, dopuszcza się średnicę daszka 5 cm większą niż średnicę pojemnika, na powierzchni daszka powinien znajdować się popielnik (lub popielnica), — kosz na odpady powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej wg normy PN-EN 10346:2011,
szerokość całego kosza na odpady nie powinna przekraczać 50 cm, — kosz na odpady powinien być pomalowany farbą proszkową;14) zmiana lokalizacji (przestawienie) koszy betonowych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego
zgłoszenia przez Zamawiającego i wskazania przez niego miejsca nowej lokalizacji kosza. Zmiana lokalizacji (przeniesienie-demontaż/montaż) koszy metalowych istniejących w terenie, ich ponowny montaż, a także montaż nowych, będących własnością Wykonawcy koszy o pojemności 40l - 50 l (kosze metalowe, kosze na psie odchody) trwale związanych z gruntem w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i wskazania przez niego miejsca nowej lokalizacji kosza; 15) telefoniczne lub elektronicznie (w postaci e-maila), bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o
zaobserwowanych uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady i koszy na psie odchody; 16) raz w roku przekazywanie do Zamawiającego informacji o ilości koszy ulicznych na odpady, koszy na psie
odchody oraz metalowych wkładów do koszy betonowych przechowywanych aktualnie przez Wykonawcę oraz ilości wkładów wykorzystanych do uzupełnienia w terenie ze wskazaniem ich lokalizacji; 17) przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień nowych koszy ulicznych na odpady oraz
koszy na psie odchody, zakupionych przez Wykonawcę na oddzielne zlecenie Zamawiającego; 18) w przypadku wprowadzenia do utrzymania i opróżniania nowych koszy ulicznych na odpady lub koszy na
psie dochody, zakupionych przez Wykonawcę na oddzielne zlecenie Zamawiającego, Wykonawca wprowadzi je do szczegółowego harmonogramu opróżniania i przekaże do akceptacji przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 1 doby od daty pisemnego zgłoszenia;19) w przypadku zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych na odpady oraz koszy na psie odchody,
zmniejszenia ich ilości lub zmiany lokalizacji itp. Wykonawca wprowadzi je do szczegółowego harmonogramu opróżniania i przekaże do akceptacji przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia; 20) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, zlecenia dezynfekcji koszy ulicznych na odpady oraz koszy na
psie odchody środkiem wirusobójczym/bakteriobójczym przez cały okres trwania umowy w wybranym przez siebie zakresie. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności związane
z wykonywaniem prac objętych zamówieniem (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: a) prowadzenie samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony z zamykaną komorą do czasowego gromadzenia i
transportu odpadów, uniemożliwiającym zapylanie środowiska i zapewniającym przewóz odpadów zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa; b) utrzymanie, opróżnianie i podstawianie koszy ulicznych na odpady (w tym koszy na psie odchody).Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
branża Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska, pojemniki i kontenery na śmieci, mała architektura
kody CPV 34928480, 90511000, 90511300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska , pojemniki i kontenery na śmieci , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10462322 2024-05-06
godz. 15:00
Mazowieckie Wykonanie, dostawa i montaż wiaty rowerowej w Radomiu, przy ul. Tytoniowej 5,7
10406470 2024-05-07
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Odbiór odpadów, tj. zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodzie 18 01 04 z obiektów USK - 1 w Szczecinie i w Policach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ...
10482205 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów: skratki kod odpadu 19 08 01 z Oczyszczalni ścieków w Zakopanem ul. Spyrkówka k21 oraz Kasprowicza 35c. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 ...
10487433 2024-05-09
godz. 09:30
Opolskie Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór własnym środkiem transportu od Zamawiającego...
10442096 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Wsparcie Mazowieckiego (...) Część...
10478770 2024-05-14
godz. 09:00
Lubuskie ZP/15/2024/S Odbiór oraz odzysk lub unieszkodliwienie 15000 Mg odwodnionych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) z zadaszonych magazynów z Oczyszczalni Ś...
10416253 2024-05-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów i odpadów o kodzie 19 12 10, 19 12 12 wytwarzanych w segmencie demontażu odpadów w...
10491192 2024-05-27
godz. 09:00
Małopolskie Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 r. 1. Przedmiotem zamów...
10457541 2024-05-27
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rogóźno w terminie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r. O...
10473665 2024-05-28
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów, Z/I Bełchatów /2024 1. Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.2....