Przetarg 12229236 - „Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej...

   
Analizuj Zamówienie 12229236
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-15
przedmiot ogłoszenia
„Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów” w ramach zadania „Utrzymanie kanalizacji deszczowej”.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z ut
rzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 25 km i średnicach przewodów od fi 160 do fi 1500.2. Zakres prac:1) czyszczenie kanałów,2) czyszczenie studni kanalizacyjnych,3) czyszczenie studni chłonnych,4) odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowyi nawierzchni wraz z uwidocznieniem stanu kanału po odbudowie na nośniku elektronicznym,5) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym,6) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym,7) monitoring kanału deszczowego przy użyciu profesjonalnej kamery inspekcyjnej wraz z jego zapisem na nośniku CD/DVD oraz wydrukiem raportu zawierającego m.in.: opis kanału, profil podłużny, ocenę stanu technicznego kolektora i studni na monitorowanym odcinku, zdjęcia wnętrza studni oraz schemat istniejących połączeń kanalizacyjnych tj. dopływów i odpływów,8) wycinka korzeni zarastających kanał deszczowy,9) uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych,10) uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem),11) uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem) oraz pierścieni odciążających,12) odszukanie i uwidocznienie studni zasypanych lub zaasfaltowanych (bez względu na nawierzchnię),13) regulacja pionowa studni kanalizacyjnej wraz z odtworzeniem nawierzchni (bez względu na rodzaj i średnicę studni oraz nawierzchnię),14) ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą (bez względu na rodzaj uszkodzenia, rodzaj studni, średnicę i nawierzchnię),15) czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych,16) odpompowanie wody z niedrożnej kanalizacji,17) udział w odbiorach lub przeglądach sieci kanalizacji deszczowej,18) odbiór przyłączy kanalizacyjnych.3. Prace, o których mowa w ust. 2 realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, zgodnie ze wzorem wskazania stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy, które zawierać będzie:1) zakres prac ustalany w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie,2) wartość prac ustaloną każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 6 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 6 ust. 8 wzoru umowy,3) termin wykonania prac uzgodniony z Wykonawcą, nie krótszy niż jeden dzień od daty przekazania wskazania Wykonawcy.4. Wykonawca zobowiązany jest również do reagowania na awarie. Dla potrzeb zadania „prace awaryjne” oznaczają zdarzenia związane w szczególności z:1) usunięciem miejscowych niedrożności kanałów deszczowych spowodowanych ich zanieczyszczeniem,2) odpompowaniem wody z niedrożnej kanalizacji,3) ustaleniem przyczyny powstania zapadliska w terenie wraz z propozycją jego usunięcia,4) odbudową załamanej kanalizacji deszczowej,5) naprawą uszkodzonej studni.5. W razie otrzymania zgłoszenia o awarii, Wykonawca winien dokonać zabezpieczenia miejsca awarii w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania zgłoszenia.6. Zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania może dokonywać Zamawiający lub Straż Miejska – telefonicznie lub drogą elektroniczną (zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w § 2 ust. 5 wzoru umowy). Z chwilą zgłoszenia w ww. formie, informację o konieczności zabezpieczenia miejsca awarii uznaje się za doręczoną Wykonawcy.7. Rozpoczęcie prac awaryjnych nastąpi w trybie natychmiastowym, lecz nie później niż w ciągu 3 dni od zabezpieczenia miejsca awarii i potwierdzone zostanie przez Zamawiającego w pisemnym wskazaniu, o którym mowa powyżej w ust. 3, przekazanym drogą elektroniczną z jednoznacznym określeniem wykonywania prac w trybie awaryjnym.8. Od chwili otrzymania zgłoszenia Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z nieterminowego zabezpieczenia miejsca awarii oraz niewłaściwego wykonania prac awaryjnych, o których mowa powyżej w ust. 4, a ponadto zabezpieczenie miejsca awarii w terminie późniejszym niż deklarowany naraża Wykonawcę na naliczenie kary umownej, o której mowa w § 10 ust. 3 pkt. 3.2. wzoru umowy. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres świadczenia usług został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

ZP.271.2.35.2025
branża Sprzątanie, Wodno - kanalizacyjna
podbranża sprzątanie terenu, sieci zewnętrzne
kody CPV 45232130, 90470000, 90640000, 90642000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu , sieci zewnętrzne