Przetarg 8067343 - Utrzymanie czystości w obiektach OPS CZĘŚĆ I UTRZYMANIE...

   
Analizuj Zamówienie 8067343 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-09
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie czystości w obiektach OPS

CZĘŚĆ I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PRZY UL. GÓRNYCH WAŁÓW 9 ORAZ UL. ZIEMOWITA 11. U
trzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, w budynkach przy ul. Górnych Wałów 9 oraz ul. Ziemowita 1.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia:I. Kompleksowe sprzątanie powierzchni biur i korytarzy, klatek schodowych w tym: 1) Codziennie:a. mycie posadzek na mokro wraz z pokryciem ich środkami antypoślizgowymi, b. opróżnianie i oczyszczanie koszy (max 50 sztuk o pojemności od 10 do 25 litrów),c. opróżnianie zapełnionych pojemników niszczarek, d. opróżnianie przeznaczonych do segregacji odpadów pojemników umiejscowionych na korytarzu,e. czyszczenie biurek, szaf, stołów, krzeseł, półek, kontenerów biurowych, lamp stojących na biurkach, parapetów i kaloryferów,f. wytarcie uchwytów w drzwiach szaf, wyłączników światła oraz klamek środkami dezynfekującymi, g. mycie powierzchni szklanych pionowych na stanowiskach wyznaczonych do obsługi klienta,h. czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych,i. wytarcie balustrad schodowych oraz barierek, j. mycie i dezynfekowanie poręczy, k. mycie schodów oraz spoczników wraz z pokryciem ich środkiem antypoślizgowym,l. mycie cokolików przy schodach usuwając powstałe podczas mycia zacieki;2) Raz w tygodniu: a. przecieranie sprzętu technicznego: kserokopiarki, zestawy komputerowe, monitory, drukarki odpowiednimi środkami do tego przeznaczonymi,b. usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, listew przyściennych, kratek wentylacyjnych oraz czujek alarmowych,c. oczyszczanie zacieków powstających wzdłuż schodów,d. usuwanie zabrudzeń na ścianach powstających po umyciu schodów,e. odkurzanie mebli tapicerowanych, f. przetarcie luster, ram obrazów, antyram, zegarów, listew przyściennych, g. mycie na mokro drzwi wejściowych do obiektów oraz do poszczególnych pomieszczeń biurowych oraz socjalnych wraz z umyciem przeszkleń w drzwiach korytarzy,h. przetarcie na sucho opraw lampowych;3) Raz w miesiącu:a. mycie koszy (około 50 sztuk) i ich zdezynfekowanie,b. mycie lamperiic. Pastowanie i nabłyszczanie powierzchni posadzek środkami do tego przeznaczonymi;II. Kompleksowe mycie powierzchni toalet i pomieszczeń socjalnych, w tym:1) Codziennie: a. mycie zewnętrzne oraz wewnętrzne sprzętu AGD typu lodówki, kuchenki mikrofalowe,b. mycie oraz dezynfekcja podłogi, kompleksów sanitarnych (armatury, umywalek zlewozmywaków, muszli WC, pisuarów), c. wytarcie wyłączników światła oraz klamek środkami dezynfekującymi,d. usuwanie osadów w muszlach, umywalkach, zlewozmywakach oraz na armaturze,e. uzupełnianie według potrzeb środków higienicznych typu: mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego, ręczników papierowych (środki te zapewnia Zamawiający),f. opróżnianie i oczyszczanie koszy na ręczniki i śmieci,g. przetarcie urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło;2) Raz w tygodniu:a. mycie lusterb. mycie urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło, c. umycie powierzchni wykafelkowanych pionowych, d. umycie środkiem dezynfekującym drzwi w toaletach, e. wyczyszczenie szczotek klozetowych i ich dezynfekcja,f. dezynfekcja urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło;3) Raz w miesiącu:a. mycie wnętrza pojemników na ręczniki i dozowniki na mydło;III. Utrzymanie czystości przed wejściem do obiektów Ośrodka przy ul. Górnych Wałów 9 oraz ul. Ziemowita 1, 1) codziennie: a. usuwanie śmieci, niedopałków, liści, błota itp. nieczystości, b. mycie posadzki, schodów, 2) W okresie jesienno- zimowym bieżące usuwanie nieczystości oraz śniegu wokół wejścia do obiektu przy ul. Ziemowita 1 oraz na części chodnika między wejściem do budynku przy ul. Ziemowita 1 a wjazdem na parking przy ul. Górnych Wałów 9;IV. Usługi występujące z inną częstotliwością:a. 1 raz na 3 miesiące, zgodnie z harmonogramem i terminem ustalonym przez Zamawiającego – kompleksowe mycie okien.3. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia środki do utrzymania czystości (poza środkami higienicznymi typu: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, które mają być codziennie uzupełniane w toaletach) oraz sprzęt prosty i zmechanizowany, spełniający przepisy BHP oraz ppoż., niezbędny do świadczenia usług.4. Wykonawca, prace będące przedmiotem niniejszej umowy wykonywać będzie:a) codziennie- rozpoczynając:- w poniedziałek od godziny 16:30, kończąc nie później niż o godzinie 20:30,- we wtorek, środę, czwartek od godziny 15:00, kończąc nie później niż o godzinie 19:00, - w piątek od godziny 14:00, kończąc nie później niż o godzinie 18:00.b) dodatkowo w okresie od listopada do marca w siedzibie przy ul. Górnych Wałów 9 usługa realizowana będzie: - w dniach wyznaczonych do bezpośredniej obsługi klienta (poniedziałek i czwartek), rozpoczynając od godziny 9:00 do godzin zakończenia przyjmowania stron, zapewniając utrzymanie czystości korytarza i toalet w trakcie obsługi klientów przez Ośrodek (jeden pracownik pozostający w obiekcie w ww. godzinach),- codziennie w godzinach urzędowania Ośrodka – zapis obowiązujący po zniesieniu ograniczeń w zakresie dostępności obiektów administracji publicznej wynikających ze stanu zagrożenia epidemiologicznego, (jeden pracownik pozostający w obiekcie w ww.godzinach),c) po zakończeniu pracy kasy Ośrodka pomieszczenie kasowe sprzątane będzie w obecności pracownika OPS,d) w okresie zimowym w godzinach rannych Wykonawca zapewnia odśnieżenie wejścia do obiektu przy ul. Ziemowita 1 oraz części chodnika między wejściem do budynku przy ul. Ziemowita 1 a wjazdem na parking przy ul. Górnych Walów 9.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zasad i organizacji pracy w budynkach, o których mowa w pkt. 1 w razie wystąpienia konieczności zmiany organizacji pracy Ośrodka. Zmiana ta nastąpi bez zmiany godzin.6. Każdorazowo w przypadku, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowe wytyczne dotyczące wymaganego sposobu postępowania pracowników Wykonawcy.7. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do posiadania ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł i przekazania Zamawiającemu kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy. W przypadku, gdy termin ważności polisy upływa w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia na kolejny okres i dostarczania Zamawiającemu kopii polisy (a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia) najpóźniej w dniu, w którym upływa termin ważności pierwotnego ubezpieczenia; do kopii nowej polisy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć potwierdzenie zapłaty składki. Jeżeli płatność składki za ubezpieczenie następuje w ratach i/lub jest odroczona w czasie w stosunku do terminu zawarcia ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii potwierdzenia opłacenia raty/składki nie później niż do 3 dni od upływu terminu płatności składki wynikającego z polisy;8. Najpóźniej na jeden dzień roboczy przed przystąpieniem do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz pracowników, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do umowy, którzy będą realizowali w jego imieniu usługi, o których mowa w pkt.2 ; w razie wymiany pracowników w czasie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przekazać aktualizację wykazu Zamawiającemu, nie później niż na jeden dzień roboczy przed przystąpieniem nowego pracownika do pracy na terenie budynków wskazanych w pkt. 1; wykaz musi każdorazowo zawierać dane wszystkich pracowników, w tym dane pracownika, który zaprzestał wykonywania usług oraz dane nowego pracownika przystępującego do pracy na terenie Ośrodka;9. Zamawiający nie dopuści do pracy osób nie wymienionych w wykazie pracowników oraz osób, które nie złożyły oświadczeń o odbytym przeszkoleniu przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie pełnienia służby;10. Wykonawca odpowiada materialnie za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach objętych usługą, a także zabezpiecza pomieszczenia po zakończeniu pracy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zawiadomienia straży pożarnej, policji i innych służb w przypadku zauważonego pożaru w budynkach lub innych zdarzeń losowych.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed Strażą Miejską za stan nieruchomości, tzn. zaniedbanie w sprzątaniu i odśnieżaniu terenu.13. Pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do niezwłocznego powiadamiania osób wyznaczonych do kontaktu ze strony Zamawiającego o awariach na terenie obiektów wymienionych w pkt. 1.14. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace o których mowa w pkt.1 sumiennie z okazaniem troski i dbałości o powierzone w opiekę mienie angażując osoby odnoszące się uprzejmie i kulturalnie do pracowników Zamawiającego.15. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace określone w pkt. 2 zgodnie z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów p.poż.16. Zamawiający zobowiązany jest do udzielenia Wykonawcy informacji koniecznych do prawidłowego wykonania prac określonych w pkt.2.17. Zamawiający zapewni na czas trwania umowy nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie zamknięte z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu Wykonawcy oraz pobór wody w ilości niezbędnej do utrzymania czystości.

ZP.321.7.2021
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428559 2024-04-19
godz. 15:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu o łącznej powierzchni 1796 m2 znajdujących się na parterze oraz piętrach od I ...
10432532 2024-04-23
godz. 12:00
Śląskie Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach” obejmuje utrzymanie czystości i porządku przystanków autobusowych na t...
10452055 2024-04-25
godz. 09:00
Wielkopolskie usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu Usługi utrzymania porządku i czystości polegające na opróżnianiu koszy na śmieci oraz utrz...
10479549 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie EOB-Sprzątanie Salonu Sprzedaży Słupsk, Wileńska 1 Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu zakupowym prowadzonym w imieniu...
10392971 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie oraz części powierzchni wewnętrznych ...
10451090 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Sprzątanie zewnętrzne i prace ogrodnicze Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów zewnętrznych oraz prace ogrodnicze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony...
10488284 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa sprzątania siedziby FRSE DZP.261.17.2024
10433259 2024-05-17
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości pojazdów kolejowych na terenie 14 Zakładów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
10486612 2024-05-17
godz. 13:00
Małopolskie 2200058122 - Kompleksowe sprzątanie nieruchomości w ORLEN Południe, w lokalizacji JEDLICZE, w okresie 36 miesięcy ORLEN Południe S.A. zaprasza do złożenia oferty na: Kompleksowe sprz...
10486788 2024-05-27
godz. 09:00
Mazowieckie Kompleksowa usługa sprzątania w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego administrowanych przez Biuro Gospodarczo -Logistyczne Przetarg nieograniczony