Przetarg 6647905 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta ...

   
Analizuj Zamówienie 6647905 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-15
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka od 1 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 r.
Numer referencyjny: W
ZP.271.03.2019

Zadanie 1: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości na terenie gminy o powierzchni 47,31 km²

1) prace porządkowe, takie jak: zbieranie śmieci z terenów ciągów pieszych, obszarów zielonych, parku miejskiego i innych miejsc mających charakter publiczny, sprzątanie przystanków, zamiatanie przy ławkach, zamiatanie chodników i placów, usuwanie ogłoszeń i plakatów z tablic oraz słupów ogłoszeniowych,
2) eksploatację koszy ulicznych,
3) usuwanie z ulic gminnych rozlewisk ścieków opadowych,
4) likwidację dzikich wysypisk, tj. załadunek odpadów do kontenera, również tych zebranych w promieniu 5 m od wysypiska i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych,
5) utrzymanie w czystości wiat przystankowych, tj. oczyszczenie szyb, dachów, ławek, elementów z blachy, usunięcie zanieczyszczeń z rynien,
6) wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych - dotyczy prac porządkowych, o których mowa w pkt.1.
2. Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zorganizowania środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac.
4. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto:
1) za 1 roboczogodzinę,
2) za eksploatację 1 kosza ulicznego,
3) za usunięcie z ulicy 1 m3 ścieków opadowych,
4) za likwidację dzikiego wysypiska - za 1 tonę,
5) za umycie 1 wiaty przystankowej
6) za wywóz 1 tony odpadów komunalnych zmieszanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
5. Ceny wymienione w ust. 4 skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty
związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. koszty robocizny, sprzętu i materiałów, koszty wywozu i przekazania odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie, koszty wywozu ścieków opadowych z ulic do oczyszczalni ścieków lub do zakładu unieszkodliwiania nieczystości ciekłych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT.
6. Cena za wywóz 1 tony odpadów komunalnych zmieszanych skalkulowana przez Wykonawcę winna uwzględniać koszty załadunku, koszty transportu na terenie miasta oraz koszty wywozu i przekazania odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT.
7. Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy tj.
II kwartał 2019 roku. Termin obowiązywania umowy: od dnia podpisania do dnia 30 czerwca 2019 roku (część 1 i 2), (planowane podpisanie umowy 01.04.2019 r.), lub do wyczerpania środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 266 000,00 zł brutto.
ZADANIE 2 „Mechaniczne oczyszczenie utwardzonych ciągów komunikacyjnych.
Przedmiotem zadania 2 jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie Miasta Otwocka z wykorzystaniem sprzętu Zamawiającego- zamiatarki chodnikowej HAKO model Citymaster 600 Comfort nr fabryczny 147002608944 w ilości 100 roboczogodzin w I kwartale 2019r. oraz 100 roboczogodzin w kwartale II 2019r.

8. Zamawiający zastrzega, że przewidywany do wykonania zakres ( ilość ) prac, o którym mowa w ust. 7 nie jest obligatoryjny i może ulec zmianie w zależności od potrzeb.
9. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od rzeczywistej ilości prac wykonanych w okresie obowiązywania umowy.
10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej usług, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 do obowiązków Wykonawcy należy:
1) opróżnianie koszy ulicznych o określonych lokalizacjach na terenie miasta w ilości około 520 szt.,
2) zbieranie odpadów znajdujących się w promieniu 1 metra od opróżnianego kosza, a także odpadów znajdujących się w promieniu do 5 metrów od kosza jeżeli zachodzi prawdopodobieństwo, że zostały one z kosza wyjęte,
3) utrzymywanie w czystości koszy ulicznych, a w szczególności mycie koszy plastikowych i metalowych (wszystkie powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne) oraz utrzymywanie w czystości miejsc pod wkładami w koszach betonowych,
4) bieżąca konserwacja i naprawa koszy, słupków, uchwytów itp.,
5) demontaż koszy uszkodzonych oraz ich przechowywanie,
6) przemieszczanie koszy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
7) ustawianie i montaż nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego w ilości do 30 szt. oraz uzupełnianie wkładów metalowych zakupionych przez Zamawiającego,
8) informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach takich jak: zaginięcia, zniszczenia, przemieszczenia koszy itp., wpływających na realizację zamówienia,
11. Wykonanie czynności, o których mowa w ust. 10 pkt 1, 2 i 3 powinno być zorganizowane w taki sposób, aby było ono każdego dnia, z wyjątkiem sobót, zakończone do godziny 15:00.
W soboty opróżnianie koszy w centrum miasta, wskazanych przez Zamawiającego, powinno nastąpić
po zakończeniu pracy placówek handlowych.
12. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości - zmniejszenia lub zwiększenia liczby eksploatowanych koszy, a także do zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych w zależności od potrzeb.
13. Cena za opróżnienie 1 kosza ulicznego skalkulowana przez Wykonawcę winna uwzględniać koszty robocizny, materiałów i sprzętu, koszty związane z wykonaniem czynności, o których mowa w ust. 10 i 11, a także koszty wywozu i przekazania odpadów z koszy i bezpośrednich okolic do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT.
14. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej usług, o których mowa w ust.1 pkt 3 do obowiązków Wykonawcy należy przystąpienie do wybierania ścieków opadowych z pasów drogowych ulic gminnych po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, przy użyciu niezbędnej ilości sprzętu pozwalającej na realizację zleconych prac w ciągu 6 godzin, a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego najpóźniej w ciągu 2 godzin.
15. Ilość wywiezionych i unieszkodliwionych ścieków opadowych z ulic, Wykonawca powinien udokumentować potwierdzeniami wystawionymi przez oczyszczalnię ścieków lub zakład unieszkodliwiania nieczystości ciekłych.
16. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ilość odpadów przyjętych przez regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych miesiącach.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90000000, 90430000, 90511000, 90511300, 90512000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10492472 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Usuwanie i utylizacja padłych dzików oraz ich szczątków w związku z występowaniem ASF na terenie Nadleśnictwa Miękinia
10365882 2024-05-08
godz. 09:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi odbioru i termicznego przekształcania odpadów medycznych z grupy 18 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. ...
10416598 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Obsługa sanitarna imprez plenerowych w 2024 r.
10478124 2024-05-09
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Usługa usunięcia, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03, tj. zużytych opon, w sposób zapewniający przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następn...
10376010 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Sadki w okresie od 01.07.2024 r. do 31.1...
10489664 2024-05-10
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Wywóz w okresie czerwiec-wrzesień 2024 odpadów komunalnych segregowanych z ośrodka socjalnego GDDKiA w Zieleniewie
10393046 2024-05-10
godz. 13:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest usługa „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w zakresie obiektów użyteczno...
10416184 2024-05-13
godz. 09:00
Dolnośląskie Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zgorzelec Przedmiotem zamówienia jest ciągły i nieprzerwany (zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych i określoną przez Zamawiaj...
10433222 2024-05-14
godz. 10:00
Lubelskie 4.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubar...
10491260 2024-06-04
godz. 10:00
Małopolskie Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych w sezonach zimowych 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych