Przetarg 7377298 - Usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach: 2020/2021,...

   
Analizuj Zamówienie 7377298 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-03-10
przedmiot ogłoszenia
Usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach: 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 Numer referencyjny: R6.ST.3721.4.2020
Wartość bez VA
T: 3 417 757.20 PLN
Zadanie Nr 1: Drogi wojewódzkie na terenie RDW Puławy – strefa IZamówienie wykonywane będzie przy użyciu następujących jednostek sprzętowych Wykonawcy:Solarka opłużona 3 szt., (po 200 godzin na jeden sprzęt, na jeden sezon)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę zgodnie z jej postanowieniami oraz ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.Wykonawca zapewni następujące urządzenia: nośniki (samochody ciężarowe o ładowności min. 7,6 t), osprzęt (solarki o pojemności zasobnika minimum 3,2 m3 i ładowności 5 ton i ładowarki), zgodnie z zapisami w ST, o której mowa powyżej.Istnieje możliwość udostępnienia przez Zamawiającego solarki wraz z pługiem do zamontowania na nośniku Wykonawcy.Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usług dokona kontroli sprzętu przez Niego przeznaczonego.Zakres zamówienia obejmuje:1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania, ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do SIWZ).2) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 31. października każdego z sezonów do zakończenia świadczenia usług objętych umową, tj. do dnia 30. kwietnia, tj. do zakończenia każdego z sezonów.3) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:a. aktualnym stanie przejezdności dróg,b. czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,c. zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,d. innych zdarzeniach zauważonych na drodze.4) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych umową.Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne – nośniki, na których zostaną zamontowane solarki w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza).Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przeniesienia urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego) nie może przekroczyć 72 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przeniesienia urządzenia GPS ponosi Wykonawca.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych umową, określonym w pkt. 2), lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS.Za czas montażu i demontażu urządzeń GPS Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
Zadanie Nr 2: Drogi wojewódzkie na terenie RDW Puławy – strefa IIZamówienie wykonywane będzie przy użyciu następujących jednostek sprzętowych Wykonawcy:Solarka opłużona: 2 szt., (po 200 godzin na jeden sprzęt, na jeden sezon)Pług średni: 1 szt. (80 godzin na 1 sezon)Ładowarka: 1 szt. (50 godzin na 1 sezon)Równiarka: 1 szt. (38 godzin na 1 sezon)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę zgodnie z jej postanowieniami oraz ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.Wykonawca zapewni następujące urządzenia: nośniki (samochody ciężarowe o ładowności min. 7,6 t), osprzęt (solarki o pojemności zasobnika minimum 3,2 m3 i ładowności 5 ton i ładowarki), zgodnie z zapisami w ST, o której mowa powyżej.Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usług dokona kontroli sprzętu przez Niego przeznaczonego.Zakres zamówienia obejmuje:1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania, ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do SIWZ).2) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 31. października każdego z sezonów do zakończenia świadczenia usług objętych umową, tj. do dnia 30. kwietnia, tj. do zakończenia każdego z sezonów.3) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:a. aktualnym stanie przejezdności dróg,b. czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,c. zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,d. innych zdarzeniach zauważonych na drodze.4) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych umową.Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne – nośniki, na których zostaną zamontowane solarki w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza).Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przeniesienia urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego) nie może przekroczyć 72 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przeniesienia urządzenia GPS ponosi Wykonawca.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych umową, określonym w pkt. 2), lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS.Za czas montażu i demontażu urządzeń GPS Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
Zadanie Nr 3: Drogi wojewódzkie na terenie RDW Puławy – strefa IIIZamówienie wykonywane będzie przy użyciu następujących jednostek sprzętowych Wykonawcy:Solarka opłużona: 3 szt., (po 200 godzin na jeden sprzęt, na jeden sezon)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę zgodnie z jej postanowieniami oraz ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.Wykonawca zapewni następujące urządzenia: nośniki (samochody ciężarowe o ładowności min. 7,6 t), osprzęt (solarki o pojemności zasobnika minimum 3,2 m3 i ładowności 5 ton i ładowarki), zgodnie z zapisami w ST, o której mowa powyżej.Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usług dokona kontroli sprzętu przez Niego przeznaczonego.Zakres zamówienia obejmuje:1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania, ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do SIWZ).2) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 31. października każdego z sezonów do zakończenia świadczenia usług objętych umową, tj. do dnia 30. kwietnia, tj. do zakończenia każdego z sezonów.3) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:a. aktualnym stanie przejezdności dróg,b. czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,c. zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,d. innych zdarzeniach zauważonych na drodze.4) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych umową.Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne – nośniki, na których zostaną zamontowane solarki w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza).Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przeniesienia urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego) nie może przekroczyć 72 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przeniesienia urządzenia GPS ponosi Wykonawca.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych umową, określonym w pkt. 2), lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS.Za czas montażu i demontażu urządzeń GPS Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
Zadanie Nr 4: Drogi wojewódzkie na terenie RDW Puławy – strefa IVZamówienie wykonywane będzie przy użyciu następujących jednostek sprzętowych Wykonawcy:Solarka opłużona: 2 szt., (po 200 godzin na jeden sprzęt, na jeden sezon)Ładowarka: 1 szt. (50 godzin na 1 sezon)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę zgodnie z jej postanowieniami oraz ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.Wykonawca zapewni następujące urządzenia: nośniki (samochody ciężarowe o ładowności min. 7,6 t), osprzęt (solarki o pojemności zasobnika minimum 3,2 m3 i ładowności 5 ton i ładowarki), zgodnie z zapisami w ST, o której mowa powyżej.Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usług dokona kontroli sprzętu przez Niego przeznaczonego.Zakres zamówienia obejmuje:1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania, ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do SIWZ).2) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 31. października każdego z sezonów do zakończenia świadczenia usług objętych umową, tj. do dnia 30. kwietnia, tj. do zakończenia każdego z sezonów.3) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:a. aktualnym stanie przejezdności dróg,b. czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,c. zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,d. innych zdarzeniach zauważonych na drodze.4) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych umową.Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne – nośniki, na których zostaną zamontowane solarki w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza).Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przeniesienia urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego) nie może przekroczyć 72 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przeniesienia urządzenia GPS ponosi Wykonawca.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych umową, określonym w pkt. 2), lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS.Za czas montażu i demontażu urządzeń GPS Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
Zadanie Nr 5: Drogi wojewódzkie na terenie RDW Puławy – strefa VZamówienie wykonywane będzie przy użyciu następujących jednostek sprzętowych Wykonawcy:Solarka opłużona: 3 szt., (po 200 godzin na jeden sprzęt, na jeden sezon)Ładowarka: 1 szt. (50 godzin na 1 sezon)Pług średni: 1 szt. (80 godzin na 1 sezon)Równiarka: 1 szt. (38 godzin na 1 sezon)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę zgodnie z jej postanowieniami oraz ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.Wykonawca zapewni następujące urządzenia: nośniki (samochody ciężarowe o ładowności min. 7,6 t), osprzęt (solarki o pojemności zasobnika minimum 3,2 m3 i ładowności 5 ton i ładowarki), zgodnie z zapisami w ST, o której mowa powyżej.Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usług dokona kontroli sprzętu przez Niego przeznaczonego.Zakres zamówienia obejmuje:1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania, ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do SIWZ).2) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 31. października każdego z sezonów do zakończenia świadczenia usług objętych umową, tj. do dnia 30. kwietnia, tj. do zakończenia każdego z sezonów.3) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:a. aktualnym stanie przejezdności dróg,b. czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,c. zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,d. innych zdarzeniach zauważonych na drodze.4) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych umową.Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne – nośniki, na których zostaną zamontowane solarki w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza).Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przeniesienia urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego) nie może przekroczyć 72 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przeniesienia urządzenia GPS ponosi Wykonawca.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych umową, określonym w pkt. 2), lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1 – dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS.Za czas montażu i demontażu urządzeń GPS Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381090 2024-04-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy. 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz budynków mieszkalnych ...
10305972 2024-04-08
godz. 09:00
Małopolskie Utrzymanie letnie i zimowe terenów przyległych do budynków wielorodzinnych w Skawinie Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie terenów - chodników, zatok parkingowych i ...
10381420 2024-04-09
godz. 09:00
Śląskie "Utrzymanie czystości w Gminie Radzionków w 2024 roku". 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Gminie Radzionków w 2024 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony...
10423456 2024-04-18
godz. 12:00
Pomorskie Letnie utrzymanie w 2024 i 2025 roku pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego zlokalizowanych w miejscowości Tczew, gm. Tczew.
10429271 2024-04-19
godz. 10:00
Małopolskie Część 1: Zamówienie pn. Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie – z podziałem na części: Część nr 1 – trasy rowerowe ...
10397680 2024-04-19
godz. 10:30
Świętokrzyskie Sprzątanie letnie ulic, ścieżek rowerowych będących w kompetencji zarządcy drogi dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych z podziałem na zadania częściowe Część 1: Zada...
10318353 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH POLEGAJĄCE NA WYKONANIU ROBÓT BUDOWLANYCH, ZIMOWEGO UTRZYMANIA ORAZ PIELĘGNACJI I UTRZYMANIU ZIELENI Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI (CZĘŚĆ OD A DO ...
10486465 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r. Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów po przez mechaniczne zamiatanie na mokro nawierzchni asfaltowej dróg...
10483113 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn, w zakresie: Część 1: Koszenie poboczy i rowów w pasie drogowym dró...
10440824 2024-05-15
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie nakładek i remontów cząstkowych, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 części.P...