Przetarg 12197538 - Usługi weterynaryjne na terenie miasta Zduńska Wola w roku...

   
Analizuj Zamówienie 12197538
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Usługi weterynaryjne na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026

Część 1: 1) Część I – „Usługi weterynaryjne w zakresie leczenia zwierząt na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026”. Zamów
ienie obejmuje:a) kastrację kocura/kotki wolno żyjących (wymaga się użycie nici rozpuszczalnych) cena za jeden zabieg wraz z odpchleniem, odrobaczeniem i wyżywieniem, podaniem niezbędnych leków oraz okresem rekonwalescencji po zabiegu (dla kotki 4 dni a dla kocura 2 dni), oznakowaniem zwierzęcia poprzez wszczepienie mikroprocesora pod skórę i wprowadzeniu danych do bazy SAFE- ANIMAL; b) udzielenie pomocy weterynaryjnej wraz z wyżywieniem kotom wolno żyjącym dostarczonym do lecznicy przez służby porządkowe;c) udzielenie pomocy weterynaryjnej wraz z wyżywieniem kotom wolno żyjącym dostarczonym do lecznicy przez ich opiekuna;d) udzielenie pomocy weterynaryjnej ptakom lub innym małym zwierzętom (jeż, żółw, wąż itp.);e) wykonywanie, w przypadkach uzasadnionych, eutanazji bezdomnych psów i kotów;f) usypianie ślepych miotów, zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt;g) przekazywanie padliny do utylizacji;h) prowadzenie działań profilaktyczno – leczniczych bezdomnych zwierząt (psów i kotów) w sytuacjach, których nie można przewidzieć, przy czym sposób postępowania w takich przypadkach należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego (np.: wydanie leków opiekunowi w celu podania ich zwierzęciu w miejscu bytowania, wykonanie dodatkowych badań itp.);i) prowadzenie ewidencji udzielonych czynności pomocy weterynaryjnej w danym miesiącu, zawierającej następujące dane:i. data oraz dane osoby, która dostarczyła chore zwierzę, ii. ilość wykonanych zabiegów, iii. ilość wydanych leków dla opiekunów kotów wolno żyjących;j) współpracę z osobami zajmującymi się wolontariatem na rzecz bezdomnych zwierząt;k) zapewnienie dostępności usługi dla opiekunów kotów wolno żyjących obligatoryjnie:i. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00,ii. w soboty w godzinach 9:00-15:00;a w przypadku złożenia oświadczenia w ofercie:i. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00,ii. w soboty w godzinach 9:00-16:00.Ciąg dalszy Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji2) w zakresie określonym w ust. 4:a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania na zakup usług będących przedmiotem zamówienia,b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w terminie trwania umowy (do momentu rozliczenia ostatniej faktury Vat),c) o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie i terminach realizacji zamówień opcjonalnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy __________________. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych), d) jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i umowie,e) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie zamówienia nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w Ofercie Wykonawcy, f) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzeniag) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w rozliczeniu częściowy ulegnie waloryzacji o zmianę wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS, na stronie internetowej Urzędu, wyliczony na podstawie wzrostu lub spadku cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,h) w przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS,i) waloryzacja dokonywana będzie na pisemny uzasadniony wniosek, który powinien zawierać: wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia, zrealizowany i rozliczony zakres zamówienia – potwierdzony przez Zamawiającego, zakres zamówienia pozostały do realizacji – potwierdzony przez Zamawiającego, dowody na to, że wzrost cen materiałów lub kosztów miał wpływ na koszt realizacji zamówienia (w tym wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i dokładne wskazanie materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia, które miały bezpośredni wpływ na zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy). Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował zmian cen materiałów lub kosztów, które nie są konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać przedłożenia dodatkowych informacji lub dokumentów potwierdzających powyższe okoliczność. Wniosek może dotyczyć wyłącznie usług, jeszcze nie wykonanych.j) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym ustępem w terminie 14 dni od daty zawarcia z Zamawiającym aneksu, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy, jeżeli spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.k) Wykonawca w sytuacji, o której mowa w lit. j), zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego w terminie 5 dni, o dokonanej zmianie wynagrodzenia Podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany. 3) Zmiany nieistotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 Pzp w szczególności, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie mające wpływu na realizację przedmiotu zamówienia.2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pisemnej zgody pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach i unormowaniach ustawy PZP.5. Przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:1) danych teleadresowych;2) danych rejestrowych;3) danych osób uprawnionych do kontaktów w sprawie realizacji umowy z każdej ze Stron.6. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:1) zmianie siedziby lub nazwy firmy;2) zmianie osób reprezentujących;3) ogłoszeniu upadłości;4) ogłoszeniu likwidacji;5) zawieszeniu działalności;6) wszczęciu postępowania na podstawie ustawy prawo restrukturyzacyjne, w którym uczestniczy Wykonawca.

Część 2: 2) Część II – „Usługi weterynaryjne w zakresie wypadków zwierząt na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026”. Zamówienie obejmuje:a) odebranie poszkodowanego zwierzęcia z miejsca wypadku komunikacyjnego oraz zapewnienie mu transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy użyciu urządzeń i środków nie stwarzających zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadającym cierpienia odebranym zwierzętom;b) zapewnienie koniecznej opieki lekarsko – weterynaryjnej polegającej w szczególności na zbadaniu zwierzęcia, postawieniu diagnozy oraz podaniu niezbędnych leków w lecznicy oraz zapewnienie miejsca czasowego przetrzymywania zwierzęcia na czas jego leczenia lub obserwacji do 5 dni;c) wykonywanie, w przypadkach uzasadnionych, eutanazji zwierząt, które brały udział w kolizjach drogowych lub innych zdarzeniach;d) przekazywanie padliny do utylizacji;e) transport dzikiego zwierzęcia do miejsca wskazanego przez zamawiającego;f) prowadzenie ewidencji udzielonych czynności pomocy weterynaryjnej w danym miesiącu, zawierającej następujące dane:i. data, miejsce zdarzenia oraz dane osoby, która dostarczyła poszkodowane zwierzę, ii. ilość wykonanych zabiegów;g) zapewnienie dostępności usługi dla służb w celu odebrania poszkodowanego zwierzęcia z miejsca wypadku komunikacyjnego oraz zapewnienie mu transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - codziennie w okresie obowiązywania umowy.Ciąg dalszy Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji2) w zakresie określonym w ust. 4:a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania na zakup usług będących przedmiotem zamówienia,b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w terminie trwania umowy (do momentu rozliczenia ostatniej faktury Vat),c) o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie i terminach realizacji zamówień opcjonalnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy __________________. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych), d) jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i umowie,e) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie zamówienia nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w Ofercie Wykonawcy, f) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.

IT.271.26.2025.MP.
branża Medyczna
podbranża weterynaria - usługi
kody CPV 85200000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: weterynaria - usługi