Przetarg 11599796 - Usługi szkoleniowe (8 części) w ramach projektu „Zawód...

   
Analizuj Zamówienie 11599796
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
Usługi szkoleniowe (8 części) w ramach projektu „Zawód w branży TSL – dobra droga”

Część 1: Część 1: szkolenie przygotowanie inwentaryzacji - teoria i praktyka dla uczniów / uczennicPrzed
miotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów / uczennic z kierunku technik logistyk. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych, studiów przypadków etc. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) zapoznanie uczestników z wymaganiami prawnymi dotyczącymi inwentaryzacji,2) nabycie praktycznej umiejętności przygotowania i przeprowadzenia inwentaryzacji,3) poznanie podstawowych błędów popełnianych podczas inwentaryzacji oraz metod ich zapobiegania,4) zaznajomienie uczestników z prawami i obowiązkami audytorów zewnętrznych.5) zajęcia praktyczne: wykonanie opisów przedmiotów, dokonanie ewidencji i wykonanie próbki inwentaryzacji z wykorzystaniem sprzętu specjalistycznego i oprogramowania.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. zadań praktycznych, projektów etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi.

Część 2: Część 2: szkolenie magazynowanie chemikaliów i materiałów niebezpiecznych dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów / uczennic z kierunku technik logistyk. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych, studiów przypadków etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) poznanie przepisów prawa, które dotyczą składowania substancji niebezpiecznych,2) umiejętność rozpoznawania zagrożeń związanych z materiałami niebezpiecznymi i wykorzystywanie tej wiedzy przy postępowaniu z nimi,3) przyswojenie wiedzy na temat organizacji bezpiecznego i zgodnego z przepisami magazynowania oraz operacji transportowych związanych z jego obsługą.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu.4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic – egzamin praktyczny (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. egzaminu praktycznego etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi.

Część 3: Część 3: szkolenie podstawy gospodarki odpadami i recyklingu dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów / uczennic z kierunku technik logistyk. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych, studiów przypadków etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. wzrost wiedzy nt. zagadnień europejskiego i polskiego prawa gospodarki odpadami,2. wzrost wiedzy nt. charakterystyki odpadów, klasyfikacji odpadów, planowania w gospodarce odpadami,3. wzrost wiedzy nt. recyklingu wybranych strumieni odpadowych.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi.

Część 4: Część 4: szkolenie przewozy kontenerowe i drobnicowe – spedycja i transport morski dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów / uczennic z kierunków technik spedytor. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych, studiów przypadków etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) dobór właściwych warunki dostaw Incoterms w przypadku handlu z wykorzystaniem drogi morskiej, 2) dokumentacja stosowana w transporcie i spedycji morskiej,3) dochodzenie roszczeń w przypadku ubytku, uszkodzenia lub utraty towaru w czasie dostawy droga morską.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi.

Część 5: Część 5: szkolenie transport i spedycja krajowa/ międzynarodowa dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów / uczennic z kierunków technik spedytor. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych, studiów przypadków etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. poznanie praw i obowiązków stron umowy sprzedaży, a dotyczących dostawy towaru, poprzez poznanie prawidłowej interpretacji poszczególnych warunków INCOTERMS®,2. umiejętność dobierania właściwych formuł INCOTERMS® do konkretnej transakcji, aby osiągnąć oczekiwane cele,3. znajomość właściwych warunków dostaw, które zapewnią wyższe bezpieczeństwo transakcji i potrafią prawidłowo ocenić ryzyko w umowie handlowej,4. zdobycie umiejętności prawidłowego postępowania w przypadku gdy jedna ze stron nie spełnia swoich obowiązków lub dochodzi do ubytku, utraty, czy uszkodzenia towaru w transporcie,5. posiadanie wiedzy jak rozróżniać umowę spedycji od umowy przewozu.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi.

Część 6: Część 6: czas pracy kierowcy zawodowego dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów / uczennic z kierunku technik spedytor. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych, studiów przypadków etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) nabycie wiedzy nt. przepisów i wytycznych dotyczących czasu pracy kierowców,2) wzrost świadomości wyzwań wynikających z pakietu mobilności dla kierowców zawodowych,3) zapoznanie się z obsługą urządzeń rejestrujących czas pracy kierowców zapoznanie się z obsługą,4) obsługa programu Tachospeed wraz z analizą danych czasu pracy kierowców.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Wymagania dodatkowe:l) W przypadku ww. szkolenia Wykonawca ma obowiązek zapewnienia urządzenia rejestrującego czas pracy kierowców (tachografu treningowego).

Część 7: Część 7: Szkolenie z dostępności i komunikacji z osobami z niepełnosprawnością dla kadry wpierającej proces nauczania w szkolePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób kadry wspierającej i organizującej proces nauczania w szkole. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) Kim jest osoba ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnością?2) Co oznacza „dostępność usług” dla osób z niepełnosprawnościami? 3) Standard obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnością i rozwiązania dla dostępności usług – dobre praktyki.4) Rodzaje niepełnosprawności i ich wpływ na zachowanie, komunikację i potrzeby osób doświadczających niepełnosprawności:5) Zasady poprawnego zachowania w stosunku do osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnością,6) WCAG 2.1 i cele dostępności cyfrowej – tworzenie dostępnych dokumentów,7) Wypracowanie zasad do wdrożenia w codziennej pracy.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 1 grupie, 8 godzin zajęć. Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami pracującymi, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00).Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Wymagania dodatkowe: W przypadku ww. szkolenia ma ono zostać przeprowadzone z praktycznym pokazem wykorzystania pętli indukcyjnej, tłumacza PJM, balkonika, wózka inwalidzkiego, kul, użycia schodołazu, powiększalnika / lupy powiększającej, myszki specjalistycznej (typy trackball), klawiatury specjalistycznej. Zamawiający posiada pętlę indukcyjną, schodołaz, lupę powiększającą, które może udostępnić dla potrzeb szkolenia. Za zapewnienie pozostałych technologii / urządzeń jest odpowiedzialny Wykonawca.

Część 8: Część 8: Szkolenie MsExcel moduł E4 z egzaminem ECDL dla nauczycieli / nauczycielek oraz kadry wpierającej proces nauczania w szkolePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 8 nauczycieli / nauczycielek oraz 2 osób z kadry wpierającej proces nauczania w szkole. Szkolenie na zostać przeprowadzone w liczbie 24 godzin (zegarowych) w 1 grupie zajęciowej. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Czas realizacji egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu.Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z sylabusem wersja 6.0 dla ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4.Szkolenie ma się zakończyć egzaminem ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 (rodzaj certyfikatu: ICDL PROFILE). Egzamin musi odbyć się w akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne laboratorium egzaminacyjnym ICDL (ECDL) lub Centrum Egzaminacyjnym ICDL (ECDL) w Łodzi. Wykaz dostępnych laboratoriów i Centrum Egzaminacyjnych ICDL dostępne są na stronie www.icdl.pl , zakładka Partnerzy.Trener prowadzący zajęcia z obsługi programu Excel (moduł B4) musi posiadać wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację szkolenia Arkusze kalkulacyjne (moduł B4), sylabus wersja 6.0.Egzaminy ICDL może przeprowadzić tylko i wyłącznie osoba posiadająca status Egzaminatora ICDL. Wykaz dostępnych Egzaminatorów ICDL dostępny jest na stronie www.icdl.pl zakładka Partnerzy.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentację zgodnie ze wzorami Zamawiającego.Cel zajęć: Celem zajęć jest nabycie kwalifikacji. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do „Wytycznych dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027” z 02 listopada 2022 pt. „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego ” certyfikat ICDL PROFILE Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym.Program i zakładane efekty uczenia się powinny być zgodne z Sylabusem - wersja 6.0 dla ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4.Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji 1 grupy szkolenia (wraz z egzaminem) do 31.05.2026 roku, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Realizacja zajęć powinna się odbywać w dniach w dniach poniedziałek – piątek. W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Przed realizacją usługi: do przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym).a) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia. Harmonogram musi być złożony minimum na 10 dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem realizacji usługi szkoleniowej; b) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.2) zapewnienia każdemu uczestnikowi / uczestniczce materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika oraz dostarczenia każdemu uczestnikowi harmonogramu zajęć.3) Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz innej dokumentacji, jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami. 4) przeprowadzenia zajęć dla uczestników projektu w terminie wskazanym w harmonogramie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia i ofertą.5) zapewnienia odpowiednich warunków umożliwiających osiągnięcie założonych celów usługi, w tym posiadanie niezbędnych programów komputerowych, czy sprzętu - o ile realizacja usługi tego wymaga 6) przeprowadzenia egzaminu ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji;7) Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi (najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru) oryginałów następujących dokumentów:a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematyczny,e) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) kopii certyfikatów ICDL PROFILE Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 dla każdej osoby, która zda egzamin. Oryginały otrzymują uczestnicy / uczestniczki. g) kopii zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu wydane przez Wykonawcę dla osób, które nie zdadzą egzaminu (oryginały otrzymują uczestnicy/ uczestniczki);h) innych dokumentów związanych z realiz

4/TSL/2025
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja, szkolenia zawodowe
kody CPV 80000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , szkolenia zawodowe