Przetarg 11799427 - Usługi szkoleniowe (5 części) w ramach projektu „Zawód...
| Analizuj | Zamówienie 11799427 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
| data publikacji | 2025-10-30 |
| przedmiot ogłoszenia | Usługi szkoleniowe (5 części) w ramach projektu „Zawód w IT - moja pasja” Część 1: Część 1: szkolenie z projektowania stron www dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowa dzenie szkolenia dla 48 uczniów / uczennic z kierunku technik informatyk i technik programista. Zajęcia mają mieć charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) wzrost wiedzy na temat zasad planowania (określenie celu) strony, 2) wzrost wiedzy na temat narzędzi do tworzenia stron (kreatory, CMS, kodowanie), 3) wzrost wiedzy i umiejętności nt. technik programowania serwisów webowych, przy wykorzystaniu języka znaczników HTML i kaskadowego arkusza stylów CSS, wspartych elementami JavaScriptu,4) wzrost umiejętności w zakresie wytwarzania serwisów webowych,5) optymalizacja (SEO, testowanie).Uczniowie / uczennice mają nabyć kompetencje cyfrowe. Przy tworzeniu programu musi zostać wykorzystany standard kompetencji cyfrowych na podstawie aktualnej wersji ramy „DigComp” (w szczególności: • WYMIAR 1 • OBSZAR KOMPETENCJI 3. TWORZENIE TREŚCI CYFROWYCH • WYMIAR 2 • KOMPETENCJE 2.2 DZIELENIE SIĘ INFORMACJAMI I ZASOBAMI Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII CYFROWYCH)).Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 4 grupach (grupa po 8-14 osób), każda po 40 godzin zajęć (czyli łącznie 160 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty (w przedziale godzin 8.00-17.00).Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic – egzamin praktyczny (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji). Egzamin praktyczny może polegać np. na stworzeniu prostej strony www, zmiany właściwości istniejącej strony www (np. zmiany formatowania wybranych właściwości strony np. koloru tła, czcionek, grafikę etc.), optymalizacji strony www etc. Dokumentację może stanowić np. kod źródłowy strony wraz z PrinScreenami danego ucznia / uczennicy lub inna adekwatna forma. 5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. zadań praktycznych, projektów etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Część 2: Część 2: szkolenie programowanie robotów dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 48 uczniów / uczennic z kierunku technik informatyk i technik programista. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. poznanie budowy i elementów składowych robotów takich jak co najmniej: LEGO® Education SPIKE, Pakiet Edukacyjny - Edison i klocki EdCreate, Robot mBot (Makeblock), Robotis Bioloid, zestaw edukacyjny VEX IQ (2 Generacji), Dobot Magician V2. 2. poznanie języka programowania takich jak np. C/Python (adekwatnie do rodzaju robotów);3. stworzenie pierwszego programu dla wybranych min. 3 robotów;4. uruchomienie robota i sprawdzenie działania poprzez wykonanie prac programistycznych;5. przetestowanie z pomocą testów w praktyce na robocie.Uczniowie / uczennice mają nabyć kompetencje cyfrowe. Przy tworzeniu programu musi zostać wykorzystany standard kompetencji cyfrowych na podstawie aktualnej wersji ramy „DigComp” (w szczególności: • WYMIAR 1 • OBSZAR KOMPETENCJI, 3. TWORZENIE TREŚCI CYFROWYCH WYMIAR 2 • KOMPETENCJE 3.4 PROGRAMOWANIE).Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 4 grupach (grupa po 8-14 osób), każda po 30 godzin zajęć (czyli łącznie 120 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 31.05.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty (w przedziale godzin 8.00-17.00).Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu.4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic – egzamin praktyczny (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji). Egzamin praktyczny może polegać np. na zaprogramowaniu wybranego robota edukacyjnego i praktycznej weryfikacji poprawności jego działania. Dokumentację może stanowić np. film z nagraniem działania wraz z możliwością weryfikacji osoby prezentującej efekt pracy tj. ucznia / uczennicy (np. przedstawienie się na początku / na końcu nagrania). 5. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. egzaminu praktycznego etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Część 3: Część 3: szkolenie robotyka w edukacji: programowanie robotów dla nauczycieli / nauczycielekPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 5 nauczycieli / nauczycielek. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych z wykorzystaniem wybranych robotów, omówieniem możliwych scenariuszy wykorzystania na zajęciach z uczniami / uczennicami etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. Robotyka w podstawie programowej dla szkół ponadpodstawowych (w kontekście przedmiotów informatycznych),2. Robotyka w procesie rozwijania myślenia komputacyjnego,3. Przegląd dostępnych robotów do wykorzystania w szkole (nie tylko na lekcjach informatyki),4. Poznanie budowy i elementów składowych robotów takich jak co najmniej: LEGO® Education SPIKE, Pakiet Edukacyjny - Edison i klocki EdCreate, Robot mBot (Makeblock), Robotis Bioloid, zestaw edukacyjny VEX IQ (2 Generacji), Dobot Magician V2,5. Wykorzystanie języka programowania takich jak np. C/Python, adekwatnie do rodzaju robotów;6. stworzenie programów dla wybranych min. 3 robotów: uruchomienie robota i sprawdzenie działania poprzez wykonanie prac programistycznych, przetestowanie z pomocą testów w praktyce na robocie.7. Przygotowanie i umiejętności nauczyciela potrzebne do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem robotów.8. Scenariusze lekcji z wykorzystaniem wybranych robotów.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 1 grupie, 30 godzin zajęć. Termin realizacji: najpóźniej do 31.03.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami pracującymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 19.00) lub soboty (w przedziale godzin 8.00-17.00).Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji nauczycieli / nauczycielek – egzamin praktyczny (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji). Egzamin praktyczny może polegać np. na zaprogramowaniu wybranego robota edukacyjnego i praktycznej weryfikacji poprawności jego działania. Dokumentację może stanowić np. film z nagraniem działania wraz z możliwością weryfikacji osoby prezentującej efekt pracy tj. nauczyciela / nauczycielki (np. przedstawienie się na początku / na końcu nagrania). 5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Część 4: Część 4: metodyka prowadzenia zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem VR dla nauczycieli / nauczycielekPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 5 nauczycieli / nauczycielek. Zajęcia mają mieć charakter wstępu teoretycznego oraz praktycznych ćwiczeń warsztatowych z wykorzystaniem gogli VR, omówieniem możliwych scenariuszy wykorzystania VR na zajęciach z uczniami / uczennicami etc.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. pojęcie VR – Virtual Reality oraz AR – Augmented Reality,2. budowa i działanie okularów VR,3. analizy możliwość zastosowania VR do wybranego tematu i połączenia VR z innymi formami szkoleniowymi, w optymalnej formie i treści,4. korzystania ze środowiska VR podczas zajęć;5. przygotowanie grupy szkoleniowej do pracy ze środowiskiem VR,6. Przykładowe scenariusze lekcji z wykorzystaniem VR.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 1 grupie, 8 godzin zajęć. Termin realizacji: najpóźniej do 31.03.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami pracującymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 19.00) lub soboty (w przedziale godzin 8.00-17.00).Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)c) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.d) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji nauczycieli / nauczycielek – egzamin praktyczny (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji). Egzamin praktyczny może polegać np. na zaprogramowaniu wybranego robota edukacyjnego i praktycznej weryfikacji poprawności jego działania. Dokumentację może stanowić np. film z nagraniem działania wraz z możliwością weryfikacji osoby prezentującej efekt pracy tj. nauczyciela / nauczycielki (np. przedstawienie się na początku / na końcu nagrania). 5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. wypełnionych (imiennych) testów wiedzy czy testów praktycznych, zadań praktycznych, projektów, egzaminu etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Część 5: Część 5: Szkolenie MsExcel moduł E4 z egzaminem ECDL dla nauczycieli / nauczycielek oraz kadry wpierającej proces nauczania w szkolePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 8 nauczycieli / nauczycielek oraz 2 osób z kadry wpierającej proces nauczania w szkole. Szkolenie na zostać przeprowadzone w liczbie 24 godzin (zegarowych) w 1 grupie zajęciowej. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Czas realizacji egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu.Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z sylabusem wersja 6.0 dla ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4. Szkolenie ma się zakończyć egzaminem ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 (rodzaj certyfikatu: ICDL PROFILE). Egzamin musi odbyć się w akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne laboratorium egzaminacyjnym ICDL (ECDL) lub Centrum Egzaminacyjnym ICDL (ECDL) w Łodzi. Wykaz dostępnych laboratoriów i Centrum Egzaminacyjnych ICDL dostępne są na stronie www.icdl.pl , zakładka Partnerzy.Trener prowadzący zajęcia z obsługi programu Excel (moduł B4) musi posiadać wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację szkolenia Arkusze kalkulacyjne (moduł B4), sylabus wersja 6.0.Egzaminy ICDL może przeprowadzić tylko i wyłącznie osoba posiadająca status Egzaminatora ICDL. Wykaz dostępnych Egzaminatorów ICDL dostępny jest na stronie www.icdl.pl zakładka Partnerzy.Przy tworzeniu programu musi zostać wykorzystany standard kompetencji cyfrowych na podstawie aktualnej wersji ramy „DigComp”. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentację zgodnie ze wzorami Zamawiającego.Cel zajęć: Celem zajęć jest nabycie kwalifikacji. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do „Wytycznych dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027” z 22 września 2025 pt. „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego ” certyfikat ICDL PROFILE Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym.Program i zakładane efekty uczenia się powinny być zgodne z Sylabusem - wersja 6.0 dla ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4.Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji 1 grupy szkolenia (wraz z egzaminem) do 31.03.2026 roku, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Realizacja zajęć powinna się odbywać w dniach w dniach poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 19.00) lub soboty (w przedziale godzin 8.00-17.00).W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Przed realizacją usługi: do przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym).a) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia. Harmonogram musi być złożony minimum na 10 dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem realizacji usługi szkoleniowej; b) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.2) zapewnienia każdemu uczestnikowi / uczestniczce materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika oraz dostarczenia każdemu uczestnikowi harmonogramu zajęć.3) Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz innej dokumentacji, jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami. 4) przeprowadzenia zajęć dla uczestników projektu w terminie wskazanym w harmonogramie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia i ofertą.5) zapewnienia odpowiednich warunków umożliwiających osiągnięcie założonych celów usługi, w tym posiadanie niezbędnych programów komputerowych, czy sprzętu - o ile realizacja usługi tego wymaga 6) przeprowadzenia egzaminu ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji;7) Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi (najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru) oryginałów następujących dokumentów:a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematyczny,e) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) kopii certyfikatów ICDL PROFILE Arkusze kalkulacyjne Moduł B4 dla każdej osoby, która zda egzamin. Oryginały otrzymują uczestnicy / uczestniczki. g) kopii zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu wydane przez Wykonawcę dla osób, które nie zdadzą egzaminu (oryginały otrzymują uczestnicy/ uczestniczki);h) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. 3/ITMP/2025 |
| branża | Edukacja, szkolenia |
| podbranża | kursy informatyczne |
| kody CPV | 80000000 |
| forma | tryb podstawowy |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | łódzkie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | łódzkie |