Przetarg 11553866 - Usługi szkoleniowe (4 części) w ramach projektu „Dobry...

   
Analizuj Zamówienie 11553866
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-14
przedmiot ogłoszenia
Usługi szkoleniowe (4 części) w ramach projektu „Dobry zawód – moja przyszłość”

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Diagnostyka laboratoryjna w praktyce dla 20
uczniów / uczennic z kierunku technik weterynarii. Zajęcia mają mieć charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. Badania hematologiczne i ich praktyczna interpretacja,2. Dobór i interpretacja wyników badań biochemicznych krwi,3. Omawianie bieżących przypadków klinicznych.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 30.04.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty. W przypadku zajęć poza Łodzią dopuszcza się realizację zajęć w godzinach 8-17.00 w dniach poniedziałek – piątek w ustalonym z Zamawiającym terminie. Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. zadań praktycznych, projektów etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Miejsce realizacji zajęć: Zajęcia mają zostać przeprowadzone w salach szkoleniowych i odpowiednio wyposażonym laboratorium Wykonawcy na terenie Polski.Uwagi dotyczące organizacji zajęć: Wykonawca w ramach realizacji szkolenia jest odpowiedzialny za udostępnienie wszelkich materiałów zużywalnych do prawidłowej realizacji zajęć tj. materiału biologicznego, odczynników, barwników, buforów, probówek, środków ochrony indywidualnej etc.; Czas realizacji weryfikacji nabycia kompetencji (egzaminu) nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca ma obowiązek opłacenia ubezpieczenia OC dla każdego uczestnika / uczestniczki szkolenia (na czas trwania zajęć).

Część 2: Część 2: Szkolenie profilaktyka i opieka nad koniem dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Diagnostyka laboratoryjna w praktyce dla 20 uczniów / uczennic z kierunku technik weterynarii. Zajęcia mają pozwolić nabyć praktyczne umiejętności. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1) znaczenie profilaktyki w opiece nad koniem,2) rodzaje chowów stajennych w Polsce, ich wady i zalety,3) podstawy anatomii wszystkich układów organizmu konia,4) Jak maksymalnie skutecznie ocenić konia podczas krótkiej wizyty,5) Badanie poszczególnych układów i części ciała konia.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda grupa po 16 godzin zajęć, w tym minimum 8 godzin zajęć musi mieć charakter praktyczny (prowadzone w stajni, praca z końmi). Łącznie do realizacji 2 godziny szkoleń. Każde szkolenie (ze względu na przewidywany wyjazdowy charakter) musi odbywać się z udziałem nauczyciela / nauczycielki odpowiedzialnej za grupę (1 osoba na grupę). Termin realizacji: najpóźniej do 30.04.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty. W przypadku zajęć poza Łodzią dopuszcza się realizację zajęć w godzinach 8-17.00 w dniach poniedziałek – piątek w ustalonym z Zamawiającym terminie.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. zadań praktycznych, projektów etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Miejsce realizacji zajęć: Zajęcia teoretyczne mają się odbywać w siedzibie Wykonawcy lub salach szkoleniowych przez niego wynajętych (lokalizacja do max. 50-60 km od Łodzi, w lokalizacji, do której możliwe jest dojechanie komunikacją publiczną). Sale do zajęć teoretycznych muszą być wyposażone w sprzęt IT typu: laptopy, komputery stacjonarne, tablice multimedialne i rzutniki, monitory interaktywne – adekwatnie dla tematyki szkolenia. Część praktyczna (polegająca na pracy z końmi) odbywa się w stajni (lokalizacja do max. 50-60 km od Łodzi, w lokalizacji, do której możliwe jest dojechanie komunikacją publiczną). Dostęp do obiektu zapewnia i opłaca Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zaplecze sanitarne.Uwagi dotyczące organizacji zajęć: Wykonawca ma obowiązek opłacenia ubezpieczenia OC dla każdego uczestnika / uczestniczki szkolenia. Wykonawca w ramach realizacji szkolenia jest odpowiedzialny za udostępnienie wszelkich materiałów zużywalnych do prawidłowej realizacji zajęć oraz środków ochrony indywidualnej dla uczestników / uczestniczek etc.; Czas realizacji weryfikacji nabycia kompetencji (egzaminu) nie wlicza się do czasu trwania kursu.

Część 3: Część 3: Szkolenie Oznaczanie składu jakościowego i ilościowego materii dla uczniów / uczennicPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Oznaczanie składu ilościowego i jakościowego materii dla 20 uczniów / uczennic z kierunku technik analityk. Zajęcia mają mieć charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. wybrane metody analityczne i techniki laboratoryjne do analityki chemicznej,2. separacja mieszanin substancji (związków chemicznych) na proste składniki w celu pomiaru ich ilości,3. analiza jakościowa wybranych materiałów,Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach (grupa po 8-12 osób), każda po 16 godzin zajęć (czyli łącznie 32 godziny zajęć). Termin realizacji: najpóźniej do 30.04.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty. W przypadku zajęć poza Łodzią dopuszcza się realizację zajęć w godzinach 8-17.00 w dniach poniedziałek – piątek w ustalonym z Zamawiającym terminie. Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. zadań praktycznych, projektów etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Miejsce realizacji zajęć: Zajęcia mają zostać przeprowadzone w salach szkoleniowych i odpowiednio wyposażonym laboratorium Wykonawcy na terenie Polski.Uwagi dotyczące organizacji zajęć: Wykonawca ma obowiązek opłacenia ubezpieczenia OC dla każdego uczestnika / uczestniczki szkolenia (na czas trwania zajęć). Wykonawca w ramach realizacji szkolenia jest odpowiedzialny za udostępnienie wszelkich materiałów zużywalnych do prawidłowej realizacji zajęć tj. materiału do badań, związków chemicznych, odczynników, środków ochrony indywidualnej etc.; Czas realizacji weryfikacji nabycia kompetencji (egzaminu) nie wlicza się do czasu trwania kursu.

Część 4: Część 4: Szkolenie badanie USG dla nauczycieli / nauczycielekPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Diagnostyka laboratoryjna w praktyce dla 2 nauczycieli / nauczycielek kształcących na kierunku technik weterynarii. Zajęcia mają mieć charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia, którego celem będzie osiągnięcie co najmniej następujących efektów kształcenia (zakres minimalny):1. Anatoma ultrasonograficzna wybranych naczyń jamy brzusznej małych zwierząt,2. Sposób przygotowania do badania ultrasonograficznego,3. Zasady wykonywania biopsji pod kontrolą USG. 4. Obsługa aparatu USG i wykorzystania ultradźwięków w diagnostyce wybranych naczyń jamy brzusznej małych zwierząt,5. Identyfikacja prawidłowego obrazu USG.Wymiar i termin: Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 1 grupie, 16 godzin zajęć. Termin realizacji: najpóźniej do 30.04.2026 roku. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin. Harmonogram zajęć musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami pracującymi, zatem możliwe terminy to poniedziałek – piątek (godziny popołudniowe, zakończenie nie później niż o godzinie 18.00) lub soboty.Zakres obowiązków:1. Przed realizacją usługi - przygotowania i przekazania w wersji elektronicznej do Zamawiającego programu zajęć i harmonogramu zajęć (terminy w harmonogramie do ustalenia z Zamawiającym)a) Program uwzględnia minimum: tytuł szkolenia, liczbę godzin, wykładowcę, datę i miejsce realizacji szkolenia, cele szkolenia, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, kryteria oceny, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin szkolenia z danego tematu.b) Harmonogram uwzględnia minimum: termin i miejsce realizacji szkolenia, tytuł szkolenia, wykładowcę i godziny realizacji szkolenia.2. Zapewnienia materiałów szkoleniowych zawierających cały zakres tematyczny, które przejdą w posiadanie uczestnika np. skrypty w wersji papierowej lub elektronicznej, książki lub inne materiały (adekwatne do tematu szkolenia).3. Prowadzenia dziennika zajęć (wg wzoru Zamawiającego), w tym list obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu4. Zorganizowania i przeprowadzenia weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic (zgodnie z opisem powyżej dot. 4 etapowej procedury nabywania kompetencji).5. Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nabycie kompetencji (jeżeli dotyczy) lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.6. Dostarczenia po zakończeniu realizacji usługi oryginałów następujących dokumentów a) programu zajęć,b) harmonogramu zajęć,c) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,d) kopii materiałów szkoleniowych, zawierających cały zakres tematycznye) oświadczeń uczestnika o otrzymaniu materiałów szkoleniowych,f) protokołu z zajęć,g) narzędzi potwierdzających przeprowadzenie weryfikacji nabycia kompetencji (III etap weryfikacji nabywania kompetencji) tj. zadań praktycznych, projektów etc.h) zestawienia porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej procedury nabywania kompetencji (np. w formie protokołu),i) kopii zaświadczeń dla uczestników,j) dokumentacji fotograficznej,k) innych dokumentów związanych z realizacją usługi. Miejsce realizacji zajęć: Zajęcia mają zostać przeprowadzone w salach szkoleniowych i odpowiednio wyposażonym gabinecie Wykonawcy na terenie Polski.Uwagi dotyczące organizacji zajęć: Wykonawca w ramach realizacji szkolenia jest odpowiedzialny za udostępnienie sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu szkolenia. Szkolenie ma zostać przeprowadzone z udziałem pacjenta (pies, kot). Czas realizacji weryfikacji nabycia kompetencji (egzaminu) nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca ma obowiązek opłacenia ubezpieczenia OC dla każdego uczestnika / uczestniczki szkolenia (na czas trwania zajęć).

6/DZMP/2025
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja