Przetarg 11531435 - Usługi medycyny pracy na 2026 rok 1. Przedmiot...

   
Analizuj Zamówienie 11531435
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-03
przedmiot ogłoszenia
Usługi medycyny pracy na 2026 rok

1. Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na świadczeniu usług medycznych w zakresie prawa pracy dla 32 BLT z podziałem na części:Część 1 – świadczenie
usług z zakresu medycyny pracy dla jednostek wojskowych działających w Łasku.Część 2 – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla jednostek wojskowych działających w Sieradzu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy. 3. Świadczenia medyczne będą wykonywane w placówce medycznej Wykonawcy:3.1. Dla jednostek wojskowych działających w Łasku - w odległości do 60 km od JW 1158 (ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask) – w linii komunikacyjnej, mierzonej po drogach publicznych ogólnodostępnych (zgodnie z powszechnie dostępnymi systemami nawigacji drogowej)3.2. Dla jednostek wojskowych działających w Sieradzu - w odległości do 60 km od JW 1551 (ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz) - w linii komunikacyjnej, mierzonej po drogach publicznych ogólnodostępnych (zgodnie z powszechnie dostępnymi systemami nawigacji drogowej). 4. Rodzaj świadczonych usług/badań określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, przy czym ilość badań w poszczególnych pozycjach formularza nie jest wiążąca, są to ilości prognozowane, służące jedynie ocenie i porównaniu ofert złożonych w postępowaniu. Ilość usług podana w formularzu cenowym została opracowana na podstawie zamówień z poprzednich lat. Ostateczna ilość zamawianych usług medycznych uzależniona będzie od bieżących potrzeb i środków finansowych Zamawiającego, zgodnie z umową i załącznikiem do umowy.5. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy PZP, aby Wykonawca i podwykonawca – jeśli występuje, zatrudnił do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby które będą wykonywać czynności związane z: koordynacją procesu umawiania wizyt pacjentów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla jednostek wojskowych działających w Łasku 1. Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na świadczeniu usług medycznych w zakresie prawa pracy dla 32 BLT (Część 1 – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla jednostek wojskowych działających w Łasku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy. 3. Świadczenia medyczne będą wykonywane w placówce medycznej Wykonawcy. Dla jednostek wojskowych działających w Łasku - w odległości do 60 km od JW 1158 (ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask) – w linii komunikacyjnej, mierzonej po drogach publicznych ogólnodostępnych (zgodnie z powszechnie dostępnymi systemami nawigacji drogowej)4. Rodzaj świadczonych usług/badań określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, przy czym ilość badań w poszczególnych pozycjach formularza nie jest wiążąca, są to ilości prognozowane, służące jedynie ocenie i porównaniu ofert złożonych w postępowaniu. Ilość usług podana w formularzu cenowym została opracowana na podstawie zamówień z poprzednich lat. Ostateczna ilość zamawianych usług medycznych uzależniona będzie od bieżących potrzeb i środków finansowych Zamawiającego, zgodnie z umową i załącznikiem do umowy.5. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy PZP, aby Wykonawca i podwykonawca – jeśli występuje, zatrudnił do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby które będą wykonywać czynności związane z: koordynacją procesu umawiania wizyt pacjentów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla jednostek wojskowych działających w Sieradzu 1. Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na świadczeniu usług medycznych w zakresie prawa pracy dla 32 BLT (Część 2 – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla jednostek wojskowych działających w Sieradzu).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy. 3. Świadczenia medyczne będą wykonywane w placówce medycznej Wykonawcy. Dla jednostek wojskowych działających w Sieradzu - w odległości do 60 km od JW 1551 (ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz) - w linii komunikacyjnej, mierzonej po drogach publicznych ogólnodostępnych (zgodnie z powszechnie dostępnymi systemami nawigacji drogowej). 4. Rodzaj świadczonych usług/badań określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, przy czym ilość badań w poszczególnych pozycjach formularza nie jest wiążąca, są to ilości prognozowane, służące jedynie ocenie i porównaniu ofert złożonych w postępowaniu. Ilość usług podana w formularzu cenowym została opracowana na podstawie zamówień z poprzednich lat. Ostateczna ilość zamawianych usług medycznych uzależniona będzie od bieżących potrzeb i środków finansowych Zamawiającego, zgodnie z umową i załącznikiem do umowy.5. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy PZP, aby Wykonawca i podwykonawca – jeśli występuje, zatrudnił do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby które będą wykonywać czynności związane z: koordynacją procesu umawiania wizyt pacjentów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
kody CPV 85121000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi medyczne