Przetarg 8920523 - Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi...

   
Analizuj Zamówienie 8920523 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-20
przedmiot ogłoszenia
Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie d
ziałania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania

Część 1: Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, oleśnickiego i m. Wrocław. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, 3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, 8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, 10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, 11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)przez maksymalnie jedną osobę.5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.5.6 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.5.7 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.5.8 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

Część 2: Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: wołowskiego, średzkiego, trzebnickiego, milickiego.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, 3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, 8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, 10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, 11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)przez maksymalnie jedną osobę.5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.5.6 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.5.7 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.5.8 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.

Część 3: Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego i m. Legnica.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, 3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, 8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, 10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, 11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)przez maksymalnie jedną osobę.5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.5.6 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.5.7 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.5.8 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.

Część 4: Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: jaworskiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego, kłodzkiego, wałbrzyskiego i m. Wałbrzych.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, 3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, 8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, 10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, 11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)przez maksymalnie jedną osobę.5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.5.6 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.5.7 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.5.8 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.

Część 5: Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: zgorzeleckiego, lubańskiego, bolesławieckiego oraz terenu gminy Mirsk, Gryfów Śląski. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, 3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, 8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, 10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, 11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)przez maksymalnie jedną osobę.5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.5.6 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.5.7 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.5.8 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.

Część 6: Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: złotoryjskiego, kamiennogórskiego, karkonoskiego, miasta Jelenia Góra, oraz terenu gminy Lwówek Śląski i Lubomierz, Wleń.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, 3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, 8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, 10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, 11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)przez maksymalnie jedną osobę.5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.5.6 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.5.7 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.5.8 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.

WRO.WOP.260.22.2022
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 70100000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398167 2024-04-12
godz. 08:00
Małopolskie Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton” i „Chechło” w Trzebini. Szczegółowy opis i zakres przedmiotowego zadania określony został w załącznikach A i B do swz....
10369082 2024-04-12
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
10418042 2024-04-17
godz. 10:00
Wielkopolskie BOR15.221.5.2023 Najem lokalu na potrzeby Leszczyńskiego Biura Powiatowego PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10424800 2024-04-18
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Obsługa administracyjna ruchu turystycznego w Wolińskim Parku Narodowym”.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Sprzedaż biletów w...
10447829 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na bieżącej obsłudze stanu grojeckich obiektów stawowych oraz utrzymaniu stawów w gotowości produkcyjnej
10450926 2024-04-19
godz. 12:00
Mazowieckie przygotowanie nieruchomości Ministerstwa Rozwoju i Technologii zlokalizowanych w Londynie (Wielka Brytania) do przekazania
10449830 2024-04-24
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Obsługa administracyjno- gospodarcza w bazach socjalnych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na 2 zadania
10452310 2024-04-25
godz. 12:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Sp. z o.o.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamó...
10405103 2024-04-25
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dialog techniczny - poznanie potrzeb i możliwości osiągnięcia przychodów z dzierżawy terenu dla utworzenia bazy technicznej dla statków powietrznych w kodzie C/D/E w zakresie obsługi...
10483886 2024-05-28
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi w zakresie zabezpieczenia startów i lądowań statków powietrznych na Lotnisku Warszawa – Babice (EPBC) – służba informacji powietrznej (AFIS) przez okres 12 mie...