Przetarg 11774889 - Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków,...

   
Analizuj Zamówienie 11774889
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-29
przedmiot ogłoszenia
Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska, OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu oraz PSZOK Teklinów /2025

Część 1: 1) Przedmiotem
zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 3: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 4: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 5: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 6: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 7: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.

Część 8: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16,Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18,Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów.2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy; b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:a) Dane obiektu,b) Wykaz osób przeprowadzających badania,c) Zakres wykonywanych badań,d) Przepisy prawne i normy,e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),f) Orzeczenie,g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
branża Energoelektryczna
podbranża instalacje wewnętrzne, urządzenia, materiały
kody CPV 50711000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje wewnętrzne , urządzenia, materiały