Przetarg 11557826 - Usługi administrowania systemem teleinformatycznym...

   
Analizuj Zamówienie 11557826
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
Usługi administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego oraz usługi lokalnego wsparcia technicznego w roku 2026

I. Przedmiotem zamówienia są, świadczone w celu zapewnienia nieprz
erwanego i poprawnego działania infrastruktury informatycznej, usługi:1. administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego:1.1 administrowanie serwerami www, serwerami pocztowymi oraz domenami,1.2 administrowanie strukturą sieciową Zamawiającego (łącza internetowe, sieci lokalne i infrastruktura sprzętowa),1.3 administrowanie stacjami roboczymi i urządzeniami peryferyjnymi,1.4 wdrażanie i monitorowanie bezpieczeństwa struktur informatycznych,1.5 planowanie i wdrażanie polityki aktualizacyjnej sprzętu i oprogramowania,1.6 administrowanie serwerami lokalnymi i chmurowymi (planowanie, instalowanie oprogramowania, monitorowanie pracy, konfigurowanie, zmiana i aktualizacja oprogramowania),1.7 zarządzanie prawami użytkowników i grup użytkowników,1.8 administrowanie polityką backupu (planowanie, instalowanie oprogramowania, monitorowanie pracy, konfigurowanie, zmiana i aktualizacja oprogramowania),1.9 weryfikowanie stosowanych zabezpieczeń,1.10 raportowanie Zamawiającemu, w trakcie trwania umowy, o stanie struktur informatycznych, doradztwo w zakresie koniecznych zmian, uzupełnień oraz określania stanu technicznego i możliwości dalszej eksploatacji sieci, sprzętu komputerowego i oprogramowania,1.11 opracowywanie i przestrzeganie polityki bezpieczeństwa w zakresie struktur IT,1.12 konsultacje w zakresie eksploatacji sieci, sprzętu komputerowego i oprogramowania,1.13 konserwacja i usuwanie usterek sieci, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,1.14 naprawa za dodatkowym wynagrodzeniem po wcześniejszym uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego lub zapewnienie pośrednictwa w naprawie uszkodzonego sprzętu komputerowego i oprogramowania,1.15 zapewnienie stałego i zautomatyzowanego mechanizmu monitorowania stanu kluczowych komponentów szkieletu sieci oraz informowania o wystąpieniu incydentów stabilności pracy sieci i jej bezpieczeństwa,1.16 wsparcie Zamawiającego realizującego zadania publiczne w zakresie opracowywania i ustanawiania, wdrażania i eksploatacji, monitorowania i przeglądów oraz utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zapewniającego poufność, dostępność i integralność informacji z uwzględnieniem takich atrybutów jak autentyczność, rozliczalność, niezaprzeczalność i niezawodność,1.17 wsparcie Zamawiającego w realizacji zadań wynikających z § 20 Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,1.18 bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań korygujących,1.19 dostarczanie sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych za dodatkowym wynagrodzeniem po wcześniejszym uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,2. lokalnego wsparcia technicznego:2.1 pozostawanie w stałej gotowości do prowadzenia opisanych w ust. 1 usług poprzez wsparcie techniczne, zdalny dostęp oraz dojazd pracowników serwisu do obiektów Zamawiającego,2.2 dostępność usług helpdesk od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-22.00. Czas reakcji na podjęcie działań nie przekroczy 1h zdalnie lub 2h osobiście na miejscu u Zamawiającego w godzinach wyżej wskazanych,2.3 przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu teleinformatycznego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7.00 – 22.00. Czas reakcji na podjęcie działań mających na celu usunięcie awarii nie przekroczy 1h zdalnie lub 2h osobiście na miejscu u Zamawiającego w godzinach wyżej wskazanych,2.4 Zamawiający rekomenduje skierowanie do wykonywania zadań w zakresie usług helpdesk 5 pracowników,2.5 zapewnienie przez Wykonawcę stacjonarnego, systematycznego dyżuru technika IT w siedzibie Zamawiającego co najmniej 1 raz w tygodniu w wymiarze nie krótszym niż 3 godziny.II. Zakres określonych w ust. I usług obejmuje wskazaną w ust. III infrastrukturę oraz oprogramowanie funkcjonujące w czterech lokalizacjach:1. siedziba Zamawiającego przy ul. S. Przybyszewskiego 80/82 w Warszawie,2. Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1 przy Al. Zjednoczenia 13 w Warszawie,3. Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2 przy ul. Wrzeciono 5A w Warszawie,4. Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora „Senior” przy ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie.III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis infrastruktury IT zawarty został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

OPSIX.26.3.7.2025
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa, montaż sieci komputerowej
kody CPV 72000000, 72250000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa , montaż sieci komputerowej