Przetarg 11860623 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych...

   
Analizuj Zamówienie 11860623
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-03
przedmiot ogłoszenia
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli – realizacja projektu pn. „Aktywna szkoła zawodowa bez barier”

Część 1: Część 1) 1. Przedmiotem zamówie
nia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursu dla uczniów i nauczycieli pn. „KURS PROFESJONALNEGO CUKIERNICTWA”.OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. b) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, profesjonalnie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi w edukacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. c) zapewnienia profesjonalnej kadry szkoleniowej: Kursy/szkolenia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy,d) prowadzenia zajęć zgodnie z Kartą Praw Podstawowych, Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych, równością szans i dostępnością, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz zwróceniem uwagi na stosowanie w stosunku do uczestników języka wrażliwego na płeć, e) terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. f) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowania opieki nad Uczestnikami przez cały czas w którym świadczona jest usługa jak i w czasie wyznaczonych przerw, g) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. h) dokumentowania obecności Uczestników usługi (zajęć),i) bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się któregokolwiek Uczestnika w wyznaczonym terminie (zgodnie z Harmonogramem) usługi (zajęć), przerwaniu usługi (zajęć) lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu następującym), które mają wpływ na realizację programu usługi (zajęć) i umowy,j) prowadzenia dokumentacji usługi (zajęć) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego,k) zapewnienia należytej ochrony danych osobowych Uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,l) powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących Wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami,m) przestrzegania zasad higieniczno- sanitarnych, jeśli pojawią się stosowne obostrzenia w tym zakresie,n) profesjonalnego przygotowania Programu zajęć (w zakresie obejmującym co najmniej wymagane przez Zamawiającego zagadnienia). Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów szkoleniowych wytworzonych na potrzeby realizacji przedmiotowych usług szkoleniowych. Postanowienia dotyczące przeniesienia praw autorskich zapisano w § 8 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ),o) profesjonalnego prowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie niezależnie od frekwencji Uczestników oraz na podstawie Programu zajęć o którym mowa w lit. n),p) zabezpieczenie stałego nadzoru nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem,q) dostosowanie intensywności szkoleń do możliwości psychofizycznych Uczestników, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, wyznaczanie przerw kawowych lub regeneracyjnych, r) naprawienie zawinionych szkód lub pokrycie kosztów napraw maszyn, urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający przekazał je Wykonawcy do użytkowania na potrzeby i w ramach realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz w mieniu osób trzecich, w tym w szczególności w infrastrukturze i wyposażeniu ośrodka szkoleniowego o ile do powstania szkody doszło na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników.2. Opis przedmiotu zamówienia. Opis sposobu wykonania zamówienia – według załącznika nr 10.1 do SWZ (opis dla Części nr 1).

Część 2: Część 2) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursu dla nauczycieli (2 osoby) pn. „KURS KELNERSKI”.OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. b) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, profesjonalnie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi w edukacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. c) zapewnienia profesjonalnej kadry szkoleniowej: Kursy/szkolenia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy,d) prowadzenia zajęć zgodnie z Kartą Praw Podstawowych, Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych, równością szans i dostępnością, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz zwróceniem uwagi na stosowanie w stosunku do uczestników języka wrażliwego na płeć, e) terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. f) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowania opieki nad Uczestnikami przez cały czas w którym świadczona jest usługa jak i w czasie wyznaczonych przerw, g) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. h) dokumentowania obecności Uczestników usługi (zajęć),i) bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się któregokolwiek Uczestnika w wyznaczonym terminie (zgodnie z Harmonogramem) usługi (zajęć), przerwaniu usługi (zajęć) lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu następującym), które mają wpływ na realizację programu usługi (zajęć) i umowy,j) prowadzenia dokumentacji usługi (zajęć) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego,k) zapewnienia należytej ochrony danych osobowych Uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,l) powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących Wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami,m) przestrzegania zasad higieniczno- sanitarnych, jeśli pojawią się stosowne obostrzenia w tym zakresie,n) profesjonalnego przygotowania Programu zajęć (w zakresie obejmującym co najmniej wymagane przez Zamawiającego zagadnienia). Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów szkoleniowych wytworzonych na potrzeby realizacji przedmiotowych usług szkoleniowych. Postanowienia dotyczące przeniesienia praw autorskich zapisano w § 8 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ),o) profesjonalnego prowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie niezależnie od frekwencji Uczestników oraz na podstawie Programu zajęć o którym mowa w lit. n),p) zabezpieczenie stałego nadzoru nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem,q) dostosowanie intensywności szkoleń do możliwości psychofizycznych Uczestników, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, wyznaczanie przerw kawowych lub regeneracyjnych, r) naprawienie zawinionych szkód lub pokrycie kosztów napraw maszyn, urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający przekazał je Wykonawcy do użytkowania na potrzeby i w ramach realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz w mieniu osób trzecich, w tym w szczególności w infrastrukturze i wyposażeniu ośrodka szkoleniowego o ile do powstania szkody doszło na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników.2. Opis przedmiotu zamówienia. Opis sposobu wykonania zamówienia – według załącznika nr 10.2 do SWZ (opis dla Części nr 2).

Część 3: Część 3) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursu dla nauczycieli (5 osób) pn. „KURS LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGO”.OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. b) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, profesjonalnie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi w edukacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. c) zapewnienia profesjonalnej kadry szkoleniowej: Kursy/szkolenia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy,d) prowadzenia zajęć zgodnie z Kartą Praw Podstawowych, Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych, równością szans i dostępnością, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz zwróceniem uwagi na stosowanie w stosunku do uczestników języka wrażliwego na płeć, e) terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. f) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowania opieki nad Uczestnikami przez cały czas w którym świadczona jest usługa jak i w czasie wyznaczonych przerw, g) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. h) dokumentowania obecności Uczestników usługi (zajęć),i) bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się któregokolwiek Uczestnika w wyznaczonym terminie (zgodnie z Harmonogramem) usługi (zajęć), przerwaniu usługi (zajęć) lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu następującym), które mają wpływ na realizację programu usługi (zajęć) i umowy,j) prowadzenia dokumentacji usługi (zajęć) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego,k) zapewnienia należytej ochrony danych osobowych Uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,l) powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących Wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami,m) przestrzegania zasad higieniczno- sanitarnych, jeśli pojawią się stosowne obostrzenia w tym zakresie,n) profesjonalnego przygotowania Programu zajęć (w zakresie obejmującym co najmniej wymagane przez Zamawiającego zagadnienia). Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów szkoleniowych wytworzonych na potrzeby realizacji przedmiotowych usług szkoleniowych. Postanowienia dotyczące przeniesienia praw autorskich zapisano w § 8 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ),o) profesjonalnego prowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie niezależnie od frekwencji Uczestników oraz na podstawie Programu zajęć o którym mowa w lit. n),p) zabezpieczenie stałego nadzoru nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem,q) dostosowanie intensywności szkoleń do możliwości psychofizycznych Uczestników, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, wyznaczanie przerw kawowych lub regeneracyjnych, r) naprawienie zawinionych szkód lub pokrycie kosztów napraw maszyn, urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający przekazał je Wykonawcy do użytkowania na potrzeby i w ramach realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz w mieniu osób trzecich, w tym w szczególności w infrastrukturze i wyposażeniu ośrodka szkoleniowego o ile do powstania szkody doszło na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników.2. Opis przedmiotu zamówienia. Opis sposobu wykonania zamówienia – według załącznika nr 10.3 do SWZ (opis dla Części nr 3).

Część 4: Część 4) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursu dla nauczycieli (1 osoba) pn. „KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO”.OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. b) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, profesjonalnie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi w edukacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. c) zapewnienia profesjonalnej kadry szkoleniowej: Kursy/szkolenia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy,d) prowadzenia zajęć zgodnie z Kartą Praw Podstawowych, Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych, równością szans i dostępnością, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz zwróceniem uwagi na stosowanie w stosunku do uczestników języka wrażliwego na płeć, e) terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. f) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowania opieki nad Uczestnikami przez cały czas w którym świadczona jest usługa jak i w czasie wyznaczonych przerw, g) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. h) dokumentowania obecności Uczestników usługi (zajęć),i) bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się któregokolwiek Uczestnika w wyznaczonym terminie (zgodnie z Harmonogramem) usługi (zajęć), przerwaniu usługi (zajęć) lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu następującym), które mają wpływ na realizację programu usługi (zajęć) i umowy,j) prowadzenia dokumentacji usługi (zajęć) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego,k) zapewnienia należytej ochrony danych osobowych Uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,l) powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących Wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami,m) przestrzegania zasad higieniczno- sanitarnych, jeśli pojawią się stosowne obostrzenia w tym zakresie,n) profesjonalnego przygotowania Programu zajęć (w zakresie obejmującym co najmniej wymagane przez Zamawiającego zagadnienia). Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów szkoleniowych wytworzonych na potrzeby realizacji przedmiotowych usług szkoleniowych. Postanowienia dotyczące przeniesienia praw autorskich zapisano w § 8 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ),o) profesjonalnego prowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie niezależnie od frekwencji Uczestników oraz na podstawie Programu zajęć o którym mowa w lit. n),p) zabezpieczenie stałego nadzoru nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem,q) dostosowanie intensywności szkoleń do możliwości psychofizycznych Uczestników, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, wyznaczanie przerw kawowych lub regeneracyjnych, r) naprawienie zawinionych szkód lub pokrycie kosztów napraw maszyn, urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający przekazał je Wykonawcy do użytkowania na potrzeby i w ramach realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz w mieniu osób trzecich, w tym w szczególności w infrastrukturze i wyposażeniu ośrodka szkoleniowego o ile do powstania szkody doszło na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników.2. Opis przedmiotu zamówienia. Opis sposobu wykonania zamówienia – według załącznika nr 10.4 do SWZ (opis dla Części nr 4).

Część 5: Część 5) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursu dla nauczycieli (1 osoba) pn. „KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRAKTYCE”.OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. b) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, profesjonalnie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi w edukacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. c) zapewnienia profesjonalnej kadry szkoleniowej: Kursy/szkolenia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy,d) prowadzenia zajęć zgodnie z Kartą Praw Podstawowych, Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych, równością szans i dostępnością, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz zwróceniem uwagi na stosowanie w stosunku do uczestników języka wrażliwego na płeć, e) terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. f) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowania opieki nad Uczestnikami przez cały czas w którym świadczona jest usługa jak i w czasie wyznaczonych przerw, g) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. h) dokumentowania obecności Uczestników usługi (zajęć),i) bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się któregokolwiek Uczestnika w wyznaczonym terminie (zgodnie z Harmonogramem) usługi (zajęć), przerwaniu usługi (zajęć) lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu następującym), które mają wpływ na realizację programu usługi (zajęć) i umowy,j) prowadzenia dokumentacji usługi (zajęć) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego,k) zapewnienia należytej ochrony danych osobowych Uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,l) powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących Wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami,m) przestrzegania zasad higieniczno- sanitarnych, jeśli pojawią się stosowne obostrzenia w tym zakresie,n) profesjonalnego przygotowania Programu zajęć (w zakresie obejmującym co najmniej wymagane przez Zamawiającego zagadnienia). Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów szkoleniowych wytworzonych na potrzeby realizacji przedmiotowych usług szkoleniowych. Postanowienia dotyczące przeniesienia praw autorskich zapisano w § 8 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ),o) profesjonalnego prowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie niezależnie od frekwencji Uczestników oraz na podstawie Programu zajęć o którym mowa w lit. n),p) zabezpieczenie stałego nadzoru nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem,q) dostosowanie intensywności szkoleń do możliwości psychofizycznych Uczestników, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, wyznaczanie przerw kawowych lub regeneracyjnych, r) naprawienie zawinionych szkód lub pokrycie kosztów napraw maszyn, urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający przekazał je Wykonawcy do użytkowania na potrzeby i w ramach realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz w mieniu osób trzecich, w tym w szczególności w infrastrukturze i wyposażeniu ośrodka szkoleniowego o ile do powstania szkody doszło na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników.2. Opis przedmiotu zamówienia. Opis sposobu wykonania zamówienia – według załącznika nr 10.5 do SWZ (opis dla Części nr 5).

Część 6: Część 6) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursu dla nauczycieli (2 osoby) pn. „KURS PILOTA DRONA”. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. b) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, profesjonalnie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi w edukacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. c) zapewnienia profesjonalnej kadry szkoleniowej: Kursy/szkolenia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy,d) prowadzenia zajęć zgodnie z Kartą Praw Podstawowych, Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych, równością szans i dostępnością, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz zwróceniem uwagi na stosowanie w stosunku do uczestników języka wrażliwego na płeć, e) terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. f) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowania opieki nad Uczestnikami przez cały czas w którym świadczona jest usługa jak i w czasie wyznaczonych przerw, g) przeprowadzenia usługi (zajęć) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. h) dokumentowania obecności Uczestników usługi (zajęć),i) bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się któregokolwiek Uczestnika w wyznaczonym terminie (zgodnie z Harmonogramem) usługi (zajęć), przerwaniu usługi (zajęć) lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu następującym), które mają wpływ na realizację programu usługi (zajęć) i umowy,j) prowadzenia dokumentacji usługi (zajęć) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego,k) zapewnienia należytej ochrony danych osobowych Uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,l) powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących Wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami,m) przestrzegania zasad higieniczno- sanitarnych, jeśli pojawią się stosowne obostrzenia w tym zakresie,n) profesjonalnego przygotowania Programu zajęć (w zakresie obejmującym co najmniej wymagane przez Zamawiającego zagadnienia). Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów szkoleniowych wytworzonych na potrzeby realizacji przedmiotowych usług szkoleniowych. Postanowienia dotyczące przeniesienia praw autorskich zapisano w § 8 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ),o) profesjonalnego prowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie niezależnie od frekwencji Uczestników oraz na podstawie Programu zajęć o którym mowa w lit. n),p) zabezpieczenie stałego nadzoru nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem,q) dostosowanie intensywności szkoleń do możliwości psychofizycznych Uczestników, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, wyznaczanie przerw kawowych lub regeneracyjnych, r) naprawienie zawinionych szkód lub pokrycie kosztów napraw maszyn, urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający przekazał je Wykonawcy do użytkowania na potrzeby i w ramach realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz w mieniu osób trzecich, w tym w szczególności w infrastrukturze i wyposażeniu ośrodka szkoleniowego o ile do powstania szkody doszło na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniechania lub celowego uszkodzenia przez Wykonawcę lub jego pracowników.2. Opis przedmiotu zamówienia. Opis sposobu wykonania zamówienia – według załącznika nr 10.6 do SWZ (opis dla Części nr 6).

ZS-CEZiU-AS-1/9/5224/2025
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja, kursy i szkolenia inne, szkolenia zawodowe, kursy informatyczne
kody CPV 80000000, 80210000, 80500000, 80510000, 80530000, 80533200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , kursy i szkolenia inne , szkolenia zawodowe , kursy informatyczne