Przetarg 6846274 - Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Oddziale...

   
Analizuj Zamówienie 6846274 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-19
przedmiot ogłoszenia
Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległ
ych Placówkach Terenowych, w podziale na 4 części
Numer referencyjny: 0800-OP.261.5.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówkach Terenowych w podziale na 4 części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dane teleadresowe jednostek KRUS objętych przedmiotem zamówienia podane są w Załączniku nr 1 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w OR KRUS w Lublinie oraz Placówkach Terenowych KRUS w Bełżycach, Bychawie, Kocku, Kraśniku, Lubartowie, Łęcznej, Opolu Lubelskim, Piaskach, Puławach, Rykach i Janowie Lubelskim
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi będącej przedmiotem zamówienia w następującym zakresie: 1) OR KRUS w Lublinie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane 4 godzin dziennie; 2) PT KRUS w Bełżycach: - utrzymanie czystości wewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 3) PT KRUS w Bychawie: - utrzymanie czystości wewnątrz budynku, -drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 4) PT KRUS w Kocku: - utrzymanie czystości wewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 5) PT KRUS w Kraśniku: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 6) PT KRUS w Lubartowie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 7) PT KRUS w Łęcznej: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 8) PT KRUS w Opolu Lubelskim: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 9) PT KRUS w Piaskach: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 10) PT KRUS w Puławach: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 11) PT KRUS w Rykach: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 12) PT KRUS w Janowie Lubelskim: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia skierował minimum: 1) dla OR KRUS Lublin – 4 osoby sprzątające + konserwatora (przez 4 godzin dziennie), 2) dla pozostałych obiektów – 1 osobę sprzątającą + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby: 1) min. jeden pracownik Wykonawcy świadczący usługę polegającą na sprzątaniu pokoi biurowych oraz pozostałych pomieszczeń towarzyszących; 2) min. jeden pracownik Wykonawcy świadczący usługę polegającą na wykonywaniu drobnych prac konserwatorskich wykonywanych 4 godziny dziennie (dot. OR KRUS w Lublinie); byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity – Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) co najmniej przez okres realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać: dokładne dane Wykonawcy składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności jakie będą wykonywać osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 6. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania itp. zawarte są we wzorze umowy.

Część nr: 2 Nazwa: Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych KRUS w Biłgoraju, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim i Zamościu
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w 4 podległych Placówkach Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie jak poniżej: 1) PT KRUS w Biłgoraju: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 2) PT KRUS w Zamościu: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 3) PT KRUS w Hrubieszowie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 4) PT KRUS w Tomaszowie Lubelskim: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia skierował minimum: 1) dla PT KRUS Biłgoraj – 3 osoby sprzątające + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 2) dla pozostałych obiektów – 1 osobę sprzątającą + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby min. 1 pracownik Wykonawcy świadczący usługę polegającą na sprzątaniu pokoi biurowych oraz pozostałych pomieszczeń towarzyszących był zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity – Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) co najmniej przez okres realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać: dokładne dane Wykonawcy składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności jakie będą wykonywać osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 6. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania itp. zawarte są we wzorze umowy.

Część nr: 3 Nazwa: Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych KRUS w Chełmie, Krasnymstawie i Włodawie
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w 3 podległych Placówkach Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie jak poniżej: 1) PT KRUS w Chełmie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 2) PT KRUS w Krasnymstawie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 3) PT KRUS we Włodawie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia skierował minimum: 1) dla PT KRUS Chełm – 2 osoby sprzątające + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego, 2) dla pozostałych obiektów – 1 osobę sprzątającą + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby min. 1 pracownik Wykonawcy świadczący usługę polegającą na sprzątaniu pokoi biurowych oraz pozostałych pomieszczeń towarzyszących był zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity – Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) co najmniej przez okres realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać: dokładne dane Wykonawcy składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności jakie będą wykonywać osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 6. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania itp. zawarte są we wzorze umowy.

Część nr: 4 Nazwa: Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim, Białej Podlaskiej, Łukowie i Parczewie
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w 4 podległych Placówkach Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie jak poniżej: 1) PT KRUS w Radzyniu Podlaskim: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 2) PT KRUS w Białej Podlaskiej: - utrzymanie czystości wewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 3) PT KRUS w Parczewie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego; 4) PT KRUS w Łukowie: - utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, - drobne prace konserwatorskie wykonywane wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia skierował minimum: 1) dla PT KRUS Radzyń Podlaski – 3 osoby sprzątające + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 2) dla pozostałych obiektów – 1 osobę sprzątającą + konserwatora wg potrzeb na wezwanie Zamawiającego. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby min. 1 pracownik Wykonawcy świadczący usługi polegające na sprzątaniu pokoi biurowych oraz pozostałych pomieszczeń towarzyszących był zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity – Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) co najmniej przez okres realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać: dokładne dane Wykonawcy składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności jakie będą wykonywać osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 6. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania itp. zawarte są we wzorze umowy.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie
podbranża obsługa techniczna nieruchomości, sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 77314100, 90610000, 90910000, 90911200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości , sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10413976 2024-04-17
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2024/2025 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i podawania posiłk...
10455616 2024-04-22
godz. 11:00
Dolnośląskie Uprzątnięcie z nieczystości wraz z wywiezieniem ich do miejsca unieszkodliwienia odpadów i pozamiatanie pomieszczenia wc znajdującego się na korytarzu, należącego do mieszkania nr 7 ...
10472449 2024-04-25
godz. 10:00
Małopolskie Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet, korytarzy i ciągów komunikacyjnych...
10341799 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku Wydziału Nauk Biologicznych UWr przy ul. Przybyszewskiego 63, 65 we Wrocławiu”2. Łączna p...
10425873 2024-04-29
godz. 12:00
Małopolskie „Budowa strefy sportowo – rekreacyjnej w Nowym Brzesku wraz z wymaganą infrastrukturą” Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa strefy sportowo – rekreacyjnej w Nowym Brzesku wraz ...
10472520 2024-04-30
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonanie prac w zakresie mycia okien (na zewnątrz) metodą alpinistyczną w n/w budynkach dziesięciopiętrowych mieszczących się w zasobach S.M. KOŁO: 1. ul. Ks. Janusza 15 - 2 piony k...
10447111 2024-05-02
godz. 11:00
Łódzkie Na zawarcie umowy ramowej na konserwacje w branży instalacyjnej sanitarnej w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fizycznych lub współwłasność Miasta Łodzi lub Skarbu ...
10483095 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani...
10440764 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie Usługa sprzątania obiektów Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi codziennego sprzątania obiektów dla Uniwersytetu Jana Długo...
10446844 2024-05-22
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń służbowych Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń służbowych w obiektach użytkowanych przez Zamawiającego w lokalizacji: Toruń ul....