Przetarg 10424777 - Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników...

   
Analizuj Zamówienie 10424777 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-10
przedmiot ogłoszenia
Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków

Część 1: Część 1: Org
anizacja pikników ekologicznych.Wykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną pikników ekologicznych dla uczestników projektu i ich rodzin w ilości: 1 piknik ekologiczny w 2024 roku oraz 1 piknik ekologiczny w 2025 roku.Czas trwania 1 pikniku: co najmniej 4 h. W zakres organizacji 1 pikniku wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas pikniku dmuchany plac zabaw, zapewnienie co niemniej 1 animatora czasu wolnego dla dzieci, poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin podczas wydarzenia oraz zorganizowanie konkursów, gier i zabaw wraz z nagrodami o tematyce ekologii. W zakresie wyżej wskazanych pikników, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić również: - nadzór nad sprawnym przebiegiem każdego z pikników, - co najmniej 4 osoby obsługujące jeden piknik (każda zobowiązana do noszenia imiennych identyfikatorów), - ubezpieczanie każdego pikniku NNW, - pozyskanie wszelkich niezbędnych zgód wynikających z właściwych przepisów prawa na organizację danego pikniku,- organizację infrastruktury technicznej w tym sprzętu nagłośnieniowo – oświetleniowego odpowiedniego do warunków pikniku. Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 1 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych pikników w danym roku wraz ze wskazaniem ich miejsca realizacji i terminów realizacji, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.

Część 2: Część 2: Organizacja wyjazdów edukacyjno-kulturalnych oraz rekreacyjno-sportowych.Wykonawca zorganizuje dla uczestników projektu łącznie 20 wyjazdów edukacyjno – kulturalnych oraz rekreacyjno- sportowych w latach 2024 – 2025. Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na wyjazd, podczas pobytu w wybranym miejscu wycieczki oraz w drodze powrotnej z wyjazdu.W ramach realizacji zadania, Wykonawca wykona usługę polegająca na organizacji następujących wyjazdów: • 6 Wyjazdów do kina w Kielcach połączone w wejściem na kręgielnię. W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet szkolny do kina, wynajem torów na kręgielnię (75 osób – 12 torów) oraz przejazd dwoma autokarami na trasie Raków- Kielce, Kielce – Raków (około 100 km),• 2 Wycieczki kulturalne do teatru: Teatr Groteska w Krakowie oraz Teatr Roma Warszawapołączone ze zwiedzaniem miasta. W ramach organizowanych wycieczek do Teatru Groteski w Krakowie, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi projektu (75 osób) bilet wstępu, przejazd dwoma autokarami na trasie Raków – Kraków, Kraków – Raków (ok. 300 km w obie strony), przewodnika podczas zwiedzania miasta, oraz dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników, W ramach organizowanych wycieczek do Teatru Muzycznego Roma w Warszawie, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi projektu (75 osób) bilet wstępu, przejazd dwoma autokarami na trasie Raków – Warszawa, Warszawa – Raków (ok. 450 km w obie strony), przewodnika podczas zwiedzania miasta, oraz dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników,• 8 Wyjazdów rekreacyjno-sportowych – 4 do Parku linowego w Kielcach, oraz 4 wyjazdy Park Linowy Skarbka w Bałtowie W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu (75 osób): bilet wstępu, oraz przejazd dwoma autokarami na trasie Raków- Kielce, Kielce – Raków (około 100 km w obie strony) oraz na trasie Raków – Bałtów, Bałtów - Raków (około 140 km w obie strony).• 4 Wyjazdy tematyczneWykonawca zorganizuje dla uczestników projektu łącznie 4 wyjazdy tematyczne w latach 2024 – 2025: 1) Wyjazd Warszawa – Centrum Nauki Kopernik, Planetarium, Muzeum Powstania Warszawskiego, Stadion Narodowy – W ramach wyjazdu Wykonawca zapewni uczestnikom projektu (75 osób) bilety wstępu do każdego zwiedzanego obiektu, przewodnika, przejazd dwoma autokarami na trasie Raków – Warszawa, Warszaw – Raków (około 450 km w obie strony);2) Kraków - Podziemia, Wawel –Wawel Zaginiony, Skarbiec Koronny, Smocza Jama, Przewodnik - W ramach wyjazdu Wykonawca zapewni uczestnikom projektu (75 osób) bilety wstępu do każdego zwiedzanego obiektu, przewodnika, przejazd dwoma autokarami na trasie Raków – Kraków, Kraków – Raków (około 300 km w obie strony);3) Kopalnia Soli Wieliczka – Śladami legend - W ramach wyjazdu Wykonawca zapewni uczestnikom projektu (75 osób) bilety wstępu do każdego zwiedzanego obiektu, przewodnika, przejazd dwoma autokarami na trasie Raków – Wieliczka, Wieliczka – Raków (około 260 km w obie strony);4) Wyjazd edukacyjny do Sanoka Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, Udział uczestników wyjazdu w 2 lekcjach muzealnych - W ramach wyjazdu Wykonawca zapewni uczestnikom projektu (75 osób) bilety wstępu do każdego zwiedzanego obiektu, udział w lekacjach muzealnych oraz przejazd dwoma autokarami na trasie Raków – Sanok, Sanok – Raków (około 380 km w obie strony),Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 2 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów kulturalno – edukacyjnych i rekreacyjno - sportowych w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.Wycieczki obejmujące niniejszą Część 2 postępowania będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).1. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 zapewni: kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii, rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów, poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.

Część 3: Część 3: Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku i 2025 roku.Wykonawca zorganizuje dla uczestników projektu (75 osób na każdy wyjazd) łącznie 2 wyjazdy wypoczynku letniego (obozu letniego) w latach 2024 oraz 2025.Wykonawca zorganizuje jeden (1) obóz letni na 10 dni dla uczestników projektu w Wakacje 2024 oraz jeden (1) obóz letni na 10 dni dla uczestników projektu w Wakacje 2025.1) W zakresie organizacji obozu letniego w Wakacje 2024 oraz obozu letniego w Wakacje 2025, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na wyjazd, podczas pobytu w wybranym miejscu obozu letniego oraz w drodze powrotnej z wyjazdu.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dla uczestników projektu 9 noclegów (10 dni) z pełnym wyżywieniem zarówno podczas wyjazdów na obóz letni w Wakacje 2024 oraz obóz letni w Wakacje 2025.3) Miejscami zbiórek będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego.4) Zamawiający przewiduje lokalizację obozu letniego w Wakacje 2024 oraz obozu letniego w Wakacje 2025 nad morzem w odległości do 550 km od Gminy Raków w jedną stronę.5) Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części postępowania zobowiązany jest opracować i przygotować wstępny program pobytu uczestników na obozie letnim, obejmujący zarówno Wakacje 2024 jak i Wakacje 2025, w tym m.in.:a) organizacja min. 1 całodniowej wycieczki autokarowej z przewodnikiem do atrakcyjnychmiejscowości pod względem turystycznym, kulturowym, przyrodniczym z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów,b) zajęcia sportowo-rekreacyjne, dyskoteki, gry, ogniska, konkursy, projekcje filmów edukacyjnych dla młodzieży,6) Zamawiający wymaga, aby:a) Obozy letnie winny być zlokalizowane w budynku/budynkach lub domkach o charakterze stałym, z pełnym wyposażeniem wraz z węzłem sanitarnym. Obiekt noclegowo – wypoczynkowy winny być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.b) Maksymalna odległość proponowanego obiektu noclegowo-wypoczynkowego od morza – mierzona najkrótszym ogólnodostępnym ciągiem pieszym od granicy działki, na której usytuowany jest obiekt do wejścia na plażę nie może przekroczyć 300 m,c) teren obiektu musi być ogrodzony z całodobowym monitoringiem, posiadać zaplecze sportowo - rekreacyjne, świetlicę (z telewizorem i sprzętem muzycznym) oraz stołówkę w obiekcie (lub w odległości nie większej niż 200 m.),d) na terenie obiektu do dyspozycji uczestników projektu winna znaleźć się opieka medyczna. Zamawiający wymaga co najmniej 1 pielęgniarka oraz lekarza na wezwanie.e) wyżywienie - co najmniej 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek, zaczynając od gorącego posiłku po przyjeździe na miejsce obozu letniego, do posiłku przed wyjazdem z miejsca obozu letniego oraz suchy prowiant na drogę powrotną z miejsca pobytu do miejsca ustalonej zbiórki w lokalizacji w Placówkach Wsparcia Dziennego na terenie gminy Raków. f) Zamawiający wymaga, aby obiekt był wyposażony we własną kuchnię i stołówkę z całodobowym dostępem do napojów (woda, herbata, kompot, itp.)g) pokoje/sale czyste i estetyczne, wyposażone w m.in. jednoosobowe łóżka/tapczany (zamawiający wyklucza łóżka piętrowe) z czystą, niezniszczoną pościelą, szafy, szafki, stoliki, krzesła. (3-4-5 osobowe), wyposażone również w pełen węzeł higieniczno – sanitarny z bieżącą zimna i ciepłą wodą prze całą dobę.Wykonawca powinien zapewnić dostęp do kąpieliska strzeżonego w obecności własnego ratownika WOPR z uprawnieniami do samodzielnej pracy nad morzem lub ratownika WOPR z uprawnieniami do samodzielnej pracy nad morzem udostępnionego przez obiekt noclegowo – wypoczynkowy. Wyklucza się opiekę ratownika zatrudnionego jednocześnie na plażach ogólnodostępnych lub w innych ośrodkach.7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie realizacji Części 3 niniejszego postępowania zapewnił kadrę opiekunów, spełniającą nw. wymagania: a) opiekunem może być osoba, która spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. 2023 poz. 900 ze zm.) w zakresie opisanym w art. 92p. ust. 1 pkt 1–3, tj.: (1) nie była karana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2024 r. poz. 17), przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) albo wobec której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu; (2) ukończyła 18 lat; (3) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe; b) liczba opiekunów musi być nie mniejsza niż określona w § 4 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452 ze zm.). 1. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie zapewni: kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii, rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów, poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.

Część 4: Część 4: Organizacja 23 wyjazdów na basen dla uczestników projektu.Wykonawca zorganizuje 23 wyjazdy na basen mieszczący się w Powiatowym Centrum Sportu w Staszowie dla uczestników projektu w latach 2024 – 2025. W zakresie organizacji wyjazdów na basen Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu (Zamawiający z uwagi na dużą liczbę uczestników projektu wymaga każdorazowo 2 autokarów) oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na basen, podczas pobytu na basenie oraz w drodze powrotnej z basenu, zapewnienie biletów wstępu oraz zapewnianie trenera na basenie dla uczestników. - czas trwania całego wyjazdu na basen nie powinien trwać krócej niż trzy (3) godziny ani nie dłużej niż cztery (4) godziny, - miejscami zbiórki będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w: Rakowie, Ociekach, Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 4 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów na basen w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025. a)Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie zapewni: kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii, rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów, poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.

Część 5: Część 5: Organizacja 6 wsparć integracyjnych dla dzieci i rodzin z 5 PWD.Wykonawca zorganizuje 6 wsparć integracyjnych dla dzieci i ich rodzin z pięciu (5) Placówek Wsparcia dziennego z terenu Gminy Raków tj. PWD Raków, PWD Ociesęki , PWD Szumsko, PWD Chańcza oraz PWD Nowa Huta, w postaci eventów/obchodów Dnia Dziecka 2024, obchodów Dnia Dziecka 2025, obchodów Zakończenia Wakacji 2024, obchodów Zakończenia Wakacji 2025 oraz obchodów Mikołajek 2024 i Mikołajek 2025. W zakresie organizacji Dnia Dziecka 2024 Wykonawca przygotuje 4 godzinne wydarzenie, na terenie PWD wskazanej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W zakres wydarzenia wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas wydarzenia co najmniej dwóch dmuchanych placów zabaw, zapewnienie co niemniej 1 animatora czasu wolnego dla dzieci oraz poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin. W zakresie organizacji Dnia Dziecka 2025 Wykonawca przygotuje 4 godzinne wydarzenie, na terenie PWD wskazanej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W zakres wydarzenia wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas wydarzenia co niemniej dwóch dmuchanych placów zabaw, zapewnienie co niemniej 1 animatora czasu wolnego dla dzieci oraz poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin. W zakresie organizacji Zakończenia Wakacji 2024 Wykonawca przygotuje 4 godzinne wydarzenie, na terenie PWD wskazanej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W zakres wydarzenia wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas wydarzenia dmuchanych placów zabaw, zapewnienie co niemniej 1 animatora czasu wolnego dla dzieci oraz poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin. W zakresie organizacji Zakończenia Wakacji 2025 Wykonawca przygotuje 4 godzinne wydarzenie, na terenie PWD wskazanej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W zakres wydarzenia wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas wydarzenia dmuchanych placów zabaw, zapewnienie co niemniej 1 animatora czasu wolnego dla dzieci oraz poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin. W zakresie organizacji Mikołajek 2024 Wykonawca przygotuje 4 godzinne wydarzenie, w lokalizacji na terenie Gminy Raków uzgodnionej w porozumieniu z Zamawiającym po podpisaniu umowy. W zakres wydarzenia wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas wydarzenia sali, zapewnienie animatora czasu wolnego ucharakteryzowanego za Św. Mikołaja dla dzieci, przygotowanie paczek prezentowych dla uczestników projektu oraz poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin oraz.W zakresie organizacji Mikołajek 2025 Wykonawca przygotuje 4 godzinne wydarzenie, w lokalizacji na terenie Gminy Raków uzgodnionej w porozumieniu z Zamawiającym po podpisaniu umowy. W zakres wydarzenia wchodzić będzie wynajęcie przez Wykonawcę na czas wydarzenia sali, zapewnienie animatora czasu wolnego ucharakteryzowanego za Św. Mikołaja dla dzieci, przygotowanie paczek prezentowych dla uczestników projektu oraz poczęstunek dla uczestników projektu oraz ich rodzin oraz.W zakresie wyżej wskazanych eventów, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić również: - nadzór nad sprawnym przebiegiem eventu, - co najmniej 3 osoby obsługujące eventy (każda zobowiązana do noszenia imiennych identyfikatorów), - ubezpieczanie każdego eventu NNW, - pozyskanie wszelkich niezbędnych zgód wynikających z właściwych przepisów prawa na organizację danego eventu,- organizację infrastruktury technicznej w tym sprzętu nagłośnieniowo – oświetleniowego odpowiedniego do warunków eventu.

RFB.3034.9.2024
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża organizacja imprez sportowych, wycieczki i wypoczynek, imprezy masowe, obsługa techniczna imprez
kody CPV 63511000, 79952000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Pomorskie, świętokrzyskie, Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja imprez sportowych , wycieczki i wypoczynek , imprezy masowe , obsługa techniczna imprez

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10455535 2024-04-19
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Organizacja wydarzenia pod nazwą Pomorze Zachodnie 20 lat w Unii Europejskiej Celem przedsięwzięcia jest zapewnienie wysokiej świadomości na temat działań rozwojowych w województwie ...
10407028 2024-04-19
godz. 12:00
Mazowieckie Organizacja Dnia Energetyka 2024 w Skawinie
10450004 2024-04-22
godz. 13:00
Mazowieckie Postępowanie otwarte pn.: Usługa sceno-techniczna z wykorzystaniem sprzętu własnego Zleceniobiorcy (Agregaty) z obsługą, transportem, ubezpieczeniem i paliwem, do audycji „TAK TO LEC...
10446614 2024-04-23
godz. 10:00
Pomorskie Zorganizowanie zawodów sportowych w ośrodkach zapewniających kompleksową obsługę hotelarską, gastronomiczną i sportowo- rekreacyjną dla około 60 (+/-10) osób pn.: XXVII Okręgowa ...
10480980 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-muzycznego Sosnowiec Fun Festival w dniach 07.06.2024 r do 09.06.2024 r. na terenie Zagłębiowskie...
10473177 2024-04-26
godz. 12:00
Opolskie Kompleksowa organizacja wycieczki do Bawarii
10414600 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Zapewnienie organizacji Konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia - kompleksowej organizacji konferencji - Wykonawca...
10486938 2024-04-30
godz. 14:00
Świętokrzyskie organizacja i realizacja wyjazdów wykonywanych na rzecz podopiecznych Klub Senior + w Kurowie tj. około 37 osób
10489902 2024-05-08
godz. 10:00
Lubelskie Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10–dniowych turnus...
10487200 2024-05-08
godz. 12:00
Śląskie Zapewnienie kompleksowej obsługi technicznej imprezy plenerowej - Dni Kalet 2024