Przetarg 12009083 - Usługa odbioru transportu i utylizacji odpadów medycznych...

   
Analizuj Zamówienie 12009083 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-14
przedmiot ogłoszenia
Usługa odbioru transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

1. Pr
zedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w siedzibie Zamawiającego.2. W zakres przedmiotu umowy wchodzi odbiór, transport i unieszkodliwianie następujących odpadów medycznych, zgodnie z katalogiem określonym w rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10):a) 18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03*) - szacunkowo 5 500 kg,b) 18 01 03* - inne odpady zawierające żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny (z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82) - szacunkowo 168 670 kg,c) 18 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - szacunkowo 45 000 kg,d) 18 01 06* - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - szacunkowo 15 kg, e) 18 01 08* - leki cytotoksyczne i cytostatyczne - szacunkowo 30 kg, f) 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 - szacunkowo 30 kg. Łączna szacunkowa ilość odpadów wynosi 219 245 kg w okresie 33 miesięcy.3. Wskazane ilości mają charakter szacunkowy. W przypadku nieprzekazania przez Zamawiającego w okresie trwania umowy (33 miesiące) ilości odpadów określonych w formularzu cenowym, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.4. Wykonawca zobowiązany w przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transport lub pozwolenia na unieszkodliwianie odpadów niezwłocznie przedłożyć nowe zezwolenie/pozwolenie osobie odpowiedzialnej za odbiór odpadów medycznych, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.5. Odbiór odpadów będzie realizowany trzy (3) razy w tygodniu, w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 7:00 - 13:00.6. Wykonawca odbierze od Zamawiającego odpady transportem własnym na własny koszt i ryzyko, z załadunkiem i rozładunkiem własnymi siłami. Wykaz pojazdów Wykonawcy zawiera załącznik nr 2 do umowy.7. Wykonawca każdorazowo podczas odbioru odpadów do utylizacji, będzie dokonywał pomiaru ich wagi w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 8. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego, zobowiązany jest do wstawienia i zamontowania wagi o odpowiedniej klasie dokładności, umożliwiającej ważenie odpadów w lokalizacji Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1.a. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu protokół wstawienia wagi, zawierający: model, datę produkcji, numer seryjny urządzenia oraz aktualne świadectwo legalizacji.b. W przypadku wymiany wagi lub upływu terminu legalizacji, Wykonawca niezwłocznie przedłoży nowy protokół i świadectwo.c. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sprawność urządzenia, jego serwis, naprawę i ponowną legalizację.9. Ważenie odbieranych odpadów nastąpi przed załadunkiem na środki transportu w miejscu ich gromadzenia. Ilość odbieranych odpadów będzie potwierdzona podpisem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i Wykonawcę.10. Potwierdzenie odbioru odpadów odbywać się będzie w systemie BDO, poprzez wystawienie Karty Przekazania Odpadu (KPO) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.11. Pojazdy wykorzystywane do transportu odpadów medycznych, wymienione w załączniku nr 2, muszą spełniać wymogi ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych oraz odpowiednich rozporządzeń. Kierowcy powinni posiadać stosowne kwalifikacje i aktualne zaświadczenia ADR.12. Kierowcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu odpadów medycznych.13. Wykonawca oświadcza, że w zakresie świadczonej usługi ponosić będzie samodzielnie odpowiedzialność przed organami uprawnionymi do kontroli prawidłowości odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów oraz jednocześnie zobowiązuje się do wykonywania wydanych przez nich w tym zakresie zaleceń na własny koszt.14. Wykonawca zapewnia realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1587) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2022 poz.2556 ze zm.).Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychZamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZP/TP/30/2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00548637/01 z dnia: 2025-11-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.7. Numer telefonu Przed zmianą:
37 74 100
Po zmianie:
34 74 100
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.8. Numer faksu Przed zmianą:

Po zmianie:
34 65 172
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-24 11:00
Po zmianie:
2025-11-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-24 11:15
Po zmianie:
2025-11-27 11:15
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90524000, 90524100, 90524200, 90524400
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska