Przetarg 11876188 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w COS-OPO w Spale...

   
Analizuj Zamówienie 11876188
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-05
przedmiot ogłoszenia
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w COS-OPO w Spale ZP 23/2025

Ochronie podlega całość mienia Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Spale położonego przy Al. Prezydenta Ignacego Mościck
iego 6. Teren Ośrodka usytuowany jest w kompleksie leśnym o powierzchni 20ha, ogrodzonym i posiadającym następujące obiekty:- hala lekkoatletyczna- hala wielofunkcyjna- kryta pływalnia- domek klubowy oraz obiekt hali sportowej do gier plażowych - boiska do piłki plażowej- stadion lekkoatletyczny- stadion – sektor rzutów z boiskiem piłkarskim i magazynem paliw- budynek zaplecza technicznego z wiatami magazynowymi- kotłownia gazowo – olejowa- oczyszczalnia ścieków oraz stacja ujęcia wody podziemnej - zespół obiektów – pole grillowe- internaty: Champion, Junior, Olimpijczyk, Senior, budynek mieszkalny- zespół parkingów i dróg wewnętrznych.Zadania w zakresie ochrony wykonywane są zgodnie z „Instrukcją ochrony obiektów COS OPO w Spale”. Do zadań w zakresie ochrony należy w szczególności:1. Ochrona fizyczna osób i mienia, sprawowana przez jednego pracownika w okresie:a) w miesiącach styczeń, luty, listopad i grudzień:• od poniedziałku do piątku: w godzinach 17.00-07.00• w soboty, niedziele i dni świąteczne: całodobowo,b) w miesiącach marzec-październik: • od poniedziałku do piątku: w godzinach 19.00-07.00• w soboty, niedziele i dni świąteczne: całodobowo,2. Znajomość i przestrzeganie zasad ochrony opisanych przez Zamawiającego „Instrukcji ochrony obiektów COS OPO w Spale” (w szczególności szczegółowego zakresu obowiązków wraz z instrukcjami i procedurami postępowania na wypadek zaistniałych zagrożeń, listę telefonów kontaktowych, prowadzoną dokumentację itp.). 3. Regularne patrolowanie terenu Ośrodka w porze nocnej w godzinach wskazanych w Instrukcji ochrony (…), potwierdzanie obecności w terenie we wskazanych punktach kontrolnych poprzez system kontroli obchodów – „odbicie” elektronicznego czytnika w urządzeniu rejestrującym obchód. 4. Generowanie raportu z obchodu do systemu informatycznego obsługującego system kontroli obchodów.5. Prowadzenie raportu dyżurów w formie elektronicznej – zapisywanie przebiegu dyżuru i wykonywanych czynności w postaci plików (aplikacji, poczty mail lub w innym rozwiązaniu) udostępnionych przez Zamawiającego.6. Obieranie, odczytywanie i realizacja zadań związanych z ochroną przekazywanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie elektronicznej – jak w pkt 5. 7. Zapobieganie i przeciwdziałanie zakłóceniom ładu i porządku na terenie ochranianych obiektów, podejmowanie skutecznej interwencji w przypadku wystąpienia takich zakłóceń. 8. Znajomość rozkładu obiektów Ośrodka oraz dróg ewakuacyjnych. 9. Nadzorowanie (monitorowanie) korzystania przez gości Ośrodka z ogródka grillowego, zabezpieczenie (wygaszenie) pozostałości otwartego ognia (ognisko, grill). 10. Kontrola technicznego zabezpieczenia obiektów, sprawdzanie prawidłowości zamknięć pomieszczeń i zabezpieczeń budynków, w szczególności zamkniecie drzwi i okien. 11. Ścisła współpraca z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w Ośrodku oraz codzienne informowanie jej o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach.12. Informowanie recepcji hotelu o wszystkich wjazdach pojazdów w godzinach nocnych.13. Kierowanie ruchem osób na terenie Ośrodka, udzielanie stosownych informacji interesantom i gościom hotelowym, kierowanie ich do właściwych działów.14. Kontrolowanie przestrzegania przez gości Ośrodka zakazu postoju i parkowania pojazdów w miejscach niedozwolonych, podejmowanie skutecznych interwencji w stosunku do osób nieprzestrzegających tych zasad. 15. Wydzielanie (odgradzanie) wskazanych miejsc parkingowych w razie potrzeby zabezpieczenia takich miejsc dla ustalonych grup klientów. 16. W przypadku rażącego naruszenia porządku i bezpieczeństwa publicznego wezwanie do interwencji patrolu policji. 17. Izolowanie bezpańskich zwierząt (psy, koty) w celu przekazania do schroniska. 18. Obsługa istniejącego systemu monitoringu i alarmowego poprzez jego wykorzystanie do monitorowania terenu Ośrodka i pomieszczeń. 19. Znajomość technicznych systemów ochrony przeciwpożarowej funkcjonujących w Ośrodku oraz umiejętność ich obsługiwania.20. Podejmowanie stosownych działań w razie uruchomienia systemu ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności:- zlokalizowanie miejsca pożaru na podstawie wskazań centrali ppoż, - dezaktywacja sygnału, - niezwłoczne sprawdzenie faktycznego zagrożenia pożarem, - w przypadku powstania pożaru niezwłoczne wezwanie straży pożarnej, powiadomienie osób funkcyjnych Ośrodka: Dyrektora oraz osoby sprawujące nadzór nad działalnością służby ochrony. 21. Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, serwisów oraz kierownictwa Zamawiającego,22. Zapewnienie dodatkowej ochrony (dodatkowi pracownicy) w przypadkach szczególnej potrzeby (zawody sportowe lub inne imprezy ze zwiększoną ilością uczestników lub widzów) wg szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Wymagania i obowiązki dodatkowe związane z realizacją usługi: 1. Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniu dyżurki2. Utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz dyżurki w bezpośrednim otoczeniu wjazdu do Ośrodka (zamiatanie, usuwanie liści, odśnieżanie, posypywanie wjazdu piaskiem itp.)3. Zapewnienie przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt: • wyposażenia pracowników zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,• jednolitego, estetycznego umundurowania z widocznym logo firmy wszystkich pracowników ochrony,• identyfikatory z logo firmy oraz z imieniem i nazwiskiem pracownika,• środki łączności niezbędne do wykonywania wyznaczonych zadań (telefon komórkowy),• wyposażenia pracowników ochrony w środek transportu indywidualnego -rower, hulajnoga itp. (dopuszcza się środki z napędem elektrycznym, nie dopuszcza się środków z napędem spalinowym), • inne potrzebne przedmioty i materiały np. sprzęt do sprzątania, latarki, materiały piśmienne itp.4. Udział upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w okresowych odprawach poświęconych analizie stanu ochrony i realizacji postanowień umownych. 5. Wydelegowanie dodatkowych pracowników do zadań ochrony w razie potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego.Wymagania Zamawiającego w stosunku do osób, które będą wykonywać czynności pracowników ochrony:• osoby przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie zasad pełnienia usług ochrony fizycznej, • znajomość Instrukcji ochrony (…),• umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami komunikacji elektronicznej (sporządzanie pisemnych raportów w formie elektronicznej, obsługa poczty mail, obsługa systemu kontroli pracy pracowników ochrony). • znajomość zasad pracy systemów technicznych powierzonych do obsługi, • znajomość osób funkcyjnych Zamawiającego (Dyrekcja, kierownictwo),• pełna sprawność fizyczna (ogólnoruchowa) i intelektualna pracowników ochrony, • przestrzeganie zasad kulturnego i taktownego zwracania się do interesantów i gości Ośrodka, również w sytuacjach konfliktowych,• dysponowanie podstawowymi umiejętnościami interpersonalnymi, w szczególności:- nawiązywanie kontaktu z innymi osobami,- skuteczna komunikacja z innymi osobami,- zachowania asertywne, tj. skuteczna realizacja zadań pracownika ochrony w sposób kulturalny, spokojny i stanowczy, nawet przy negatywnych zachowaniach innych osób. Pozostałe zapisy w SWZ.

ZP 23/2025
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia