Zlecenie 12208395 - USŁUGA KONSERWWACJI PRZEGLĄDU ROCZNEGO ORAZ NAPRAW...

   
Analizuj Zamówienie 12208395
źródło Internet
data publikacji 2025-12-09
przedmiot zlecenia
USŁUGA KONSERWWACJI PRZEGLĄDU ROCZNEGO ORAZ NAPRAW AWARYJNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH W 33. BLTr ORAZ JEDNOSTKACH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOP
ATRZENIU
Nr sprawy 10/OB/2025
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji, przeglądu rocznego oraz napraw awaryjnych systemów alarmowych w 33 BLTr oraz jednostkach będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia-załącznik nr 2 do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia
w ramach wybranego zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 6 zadań:
Zadanie nr 1.
Wykonanie napraw awaryjnych, wymiana wyeksploatowanych urządzeń elektronicznych oraz wykonanie dwóch konserwacji systemów wspomagających ochronę oraz wykonanie przeglądu rocznego podczas, którego zostanie przedłużony resurs na urządzeniach wcześniej zainstalowanych w 33. Bazie Lotnictwa Transportowego Powidz i Dowództwie 3. Skrzydła Lotnictwa Transportowego w Powidzu oraz Kompleksie Wojskowym KW 8748 Kleczew celem utrzymania stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej systemów wspomagających ochronę.
Szczegółowy wykaz urządzeń do wyceny zawiera załącznik nr 2A do warunków przetargu.
Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku napraw awaryjnych poprzez zwiększenie zakresu zamówienia maksymalnie do 30% maksymalnej wartości łącznego zamówienia. Szczegóły opisano w § 2 wzoru umowy.
Zadanie nr 2.
Wykonanie napraw awaryjnych, wymiana wyeksploatowanych urządzeń elektronicznych oraz wykonanie dwóch konserwacji systemów wspomagających ochronę w Placówce Żandarmerii Wojskowej w Powidzu celem utrzymania stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej systemów wspomagających ochronę.
Szczegółowy wykaz urządzeń do wyceny zawiera załącznik nr 2B do warunków przetargu.
Zadanie nr 3.
Wykonanie napraw awaryjnych, wymiana wyeksploatowanych urządzeń elektronicznych w Wojskowym Centrum Rekrutacji (WCR) w Kaliszu celem utrzymania stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej systemów wspomagających ochronę.
Szczegółowy wykaz urządzeń do wyceny zawiera załącznik nr 2C do warunków przetargu.
Zadanie nr 4.
Wykonanie napraw awaryjnych, wymiana wyeksploatowanych urządzeń elektronicznych oraz wykonanie dwóch konserwacji systemów wspomagających ochronę w Wojskowym Centrum Rekrutacji (WCR) w Koninie celem utrzymania stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej systemów wspomagających ochronę.
Szczegółowy wykaz urządzeń do wyceny zawiera załącznik nr 2D do warunków przetargu.
Zadanie nr 5.
Wykonanie napraw awaryjnych, wymiana wyeksploatowanych urządzeń elektronicznych oraz wykonanie dwóch konserwacji systemów wspomagających ochronę w JW. 3918 Jarocin celem utrzymania stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej systemów wspomagających ochronę.
Szczegółowy wykaz urządzeń do wyceny zawiera załącznik nr 2E do warunków przetargu.
Zadanie nr 6.
Wykonanie napraw awaryjnych, wymiana wyeksploatowanych urządzeń elektronicznych oraz wykonanie dwóch konserwacji systemów wspomagających ochronę oraz wykonanie przeglądu rocznego podczas, którego zostanie przedłużony resurs na urządzeniach wcześniej zainstalowanych w 312. Kompanii Radiotechnicznej Ruchocinek celem utrzymania stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej systemów wspomagających ochronę.
Szczegółowy wykaz urządzeń do wyceny zawiera załącznik nr 2F do warunków przetargu.
3. Wykonawca umowy na obowiązek pełnienia całodobowego pogotowia serwisowego (każdego dnia tygodnia przez cały rok trwania umowy) i w przypadku zgłoszenia niesprawności - uszkodzenia systemów:
podjąć działania naprawy systemów wspomagających ochronę w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Zaoferowanie krótszego czasu dojazdu będzie podlegało punktacji
w kryterium oceny ofert-szczegóły opisano w części XV warunków przetargu.
podjąć próbę usunięcia przyczyny niesprawności systemów wspomagających ochronę i jeżeli jest to możliwe usunąć niesprawność w ramach czynności konserwacyjnych w miejscu użytkowania systemów (podłączenie
w programowanych czujnikach itp.)
ustalić przyczynę awarii i wykonać diagnozę sprzętu lub jego wadliwego działania bądź uszkodzenia.
4. Wykonawca na wykonanie usługi konserwacji oraz urządzenia wymienione w wyniku naprawy udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
branża Ochrona
podbranża instalacje
forma zamówienie inne
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się