Zlecenie 11436881 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń sali...

   
Zamówienie 11436881
źródło Internet
data publikacji 2025-08-13
przedmiot zlecenia
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń sali sportowej w Łęce Opatowskiej
I. Sprzątanie sali Sportowej obejmuje:
1) czyszcze
nie podłogi drewnianej w sali gimnastycznej, czyszczenie parapetów, drabinek gimnastycznych, bramek piłkarskich,
2) w pomieszczeniu biurowym opiekuna sali-wycieranie biurek, krzeseł, foteli, stołów, parapetów, mycie drzwi, wycieranie zewnętrzne szaf i regałów, mycie na mokro posadzki oraz podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci, zmywanie naczyń,
3) w sali konferencyjnej wycieranie lub w razie potrzeby mycie stołów, mebli na zewnątrz i wewnątrz, czyszczenie zlewu wycieranie i odkurzanie krzeseł, mycie na mokro podłogi, wycieranie lub mycie drzwi, zmywanie naczyń,
4) pomieszczenia sanitarne-sprzątanie polegające na myciu baterii, umywalek, zlewów, muszli, pisuarów i desek sedesowych środkami
przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji, luster, podłóg, opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpady, koszy na zrzuty ręczniki papierowe oraz wymiana workówi. na śmieci, wycieranie na mokro drzwi, rur, grzejników,
5) klatka schodowa, szatnie-sprzątanie polegające na myciu podłóg, glazury, a także czyszczenie poręczy i drzwi wejściowych do budynku przy zastosowaniu odpowiednich środków myjących dla danej powierzchni,
6) hol, korytarz dolny i górny-sprzątanie polegające na myciu podłóg, glazury, oraz czyszczeniu ławek, barierek niklowanych i szyb;
7) utrzymanie porządku przed wejściem na salę sportową /zamiatanie, wymiana kubła na śmieci/,
8) codzienny serwis w godzinach: 15.00-17.00 w trakcie którego powinny być wykonane w szczególności:
- utrzymanie ogólnej czystości na terenie obiektu,
- zamiatanie, a w przypadku większego zabrudzenia mycie na makro parkietu w sali sportowej,
- zamiatanie korytarza dolnego lub w razie dużego zabrudzenia mycie na mokro,
- bieżące interwencje w zakresie powstania wszelkiego rodzaju zabrudzeń,
- sprawdzanie stanu czystości wszystkich toalet i szatni,
- dezynfekcja urządzeń i powierzchni w obiekcie /w tym np. klamki, poręcze, bramki piłkarskie/
- opróżnianie koszy na śmieci
9) 1 raz w tygodniu:
- mycie glazury ściennej w pomieszczeniach sanitarnych;
10) 1 raz w miesiącu:
- mycie okien do wysokości 2,5 m;
11) 1 raz na 6 miesięcy:
- gruntowne sprzątanie pomieszczeń magazynowych i czyszczenie znajdujących się w nich elementów wyposażenia: sprzętu sportowego, wykładzin ochronnych, krzeseł i innych urządzeń służących działalności sali sportowej;
12) 2 razy w roku (tj. w miesiącu maju i październiku):
- mycie okien powyżej wysokości 2,5 m.
- mycie okien na zewnątrz do wysokości 2,5m oraz od wysokości powyżej 2,5m
13) usługa sprzątania sali sportowej obejmuje utrzymanie czystości i dezynfekcji 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli zapewniając dostęp do posprzątanej sali od godziny 0735.
II. Montaż i demontaż podestu scenicznego o wymiarach 6 x 3 na terenie Gminy Łęka Opatowska-zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem i zgłoszeniem zamawiającego.
III. W ramach usługi Wykonawca zabezpiecza:
a) środki czyszczące (płyny, proszki, gąbeczki i płyny do naczyń, środki chemiczne do sanitariatów, itp.),
b) materiały eksploatacyjne i higieniczne (mydło/pianka antybakteryjna do dozownika, mydło/płyn antybakteryjny w płynie, papier toaletowy, ręcznik papierowy, zapach do pomieszczeń, kostki do sedesu i pisuaru przeciwbakteryjne / wkłady do WC o właściwościach bakteriobójczych i odświeżających, zawieszka łatwa do zamontowania, dobrze trzymająca się muszli/, worki na śmieci),
c) sprzęt służący do utrzymania czystości i inne wg. powyższych punktów opisu przedmiotu zamówieni.
IV. Umowa zostanie zawarta na czas określony od 01.09.2025 r. - 31.08.2026 r.
V. W sytuacjach gdy w obiektach będą odbywały się imprezy okazjonalne lub
zawody sportowe personel porządkowy zobowiązany będzie do prac porządkowych w dniach wyznaczonych przez zarządców obiektów. Przygotowanie sali sportowej w razie potrzeby polegało będzie na rozkładaniu i sprzątaniu wykładzin ochronnych, stołów, krzeseł i sceny.
VI. Wszystkie powierzchnie przeznaczone do sprzątania czyszczone będą przy pomocy środków chemicznych odpowiednich do rodzaju powierzchni.
VII. Wykonawca zapewnia że posiada odpowiedni sprzęt i wyposażenie niezbędne do realizacji usługi bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. W przypadku sali sportowej są to np. rusztowania do mycia okien powyżej wysokości 2,5m z odpowiednio zabezpieczonymi nogami aby nie kaleczyć powierzchni podłogi.
VIII. Śmieci będą segregowane przez wykonawcę zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęka Opatowska i dostarczane do kontenerów usytuowanych przy kotłowni Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się