Przetarg 7700409 - Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 7700409 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-17
przedmiot ogłoszenia
Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska
Numer referencyjny: ZP/18/U/2020/K

Przedmiotem z
amówienia jest usługa dostępu do systemu informacji prawnej (SIP lub Systemu) na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na:
1) ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE:
a) Zadanie nr 1: 150 jednoczesnych dostępów do SIP.
2) ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI:
a) Zadanie nr 2: 150 jednoczesnych dostępów do SIP.
b) Zadanie nr 3: Szkolenia.
3. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności i rozliczeń zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ– Istotne Postanowienia Umowy (IPU).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540185099-N-2020 z dnia: 2020-09-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.ZAMAWIAJĄCY
Punkt: I.4) KOMUNIKACJA
W ogłoszeniu jest:
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gci.gdansk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gci.gdansk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gci.gdansk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gci.gdansk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GCIGdansk
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres: Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9) Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.
Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą
należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić
dynamicznego systemu zakupów. 5. Informacje o kryteriach oceny ofert zawiera SIWZ. 6. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 7. Okres
usługi udostępnienia systemu informacji prawnej na zasadach opisanych w SIWZ i IPU to 24 miesiące dla zamówienia podstawowego licząc od daty
wskazanej w IPU.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.
Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą
należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić
dynamicznego systemu zakupów. 5. Informacje o kryteriach oceny ofert zawiera SIWZ. 6. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 7. Okres
usługi udostępnienia systemu informacji prawnej na zasadach opisanych w SIWZ i IPU to 24 miesiące dla zamówienia podstawowego licząc od daty
wskazanej w IPU.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w postępowaniu w formie pisemnej albo w
formie elektronicznej. Sposoby przygotowania oferty składania zostały opisane w SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
W ogłoszeniu jest:
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument
wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz
wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta
Gdańska, NIP 583-00-11-969 z siedzibą w Gdańsku (80-803) przy ul. Nowe Ogrody 8/12, w imieniu której działa Gdańskie Centrum
Informatyczne z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji
ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4)
termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku
lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium
w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z
dopiskiem: Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska (ZP/18/U/2020/K) - „Wadium do przetargu:
(należy podać numer postępowania i nazwę).” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał
za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu
składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. W
przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu - wskazanej w ust. 2 - należy wraz z ofertą złożyć stosowny dokument. 7. Zaleca
się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kopia), nie stanowi to jednak obowiązku. 8.
Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium
przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 11. W
ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu. 12. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli
wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z
art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8 000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelew bankowy),
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Gdańska, NIP 583-00-11-969 z siedzibą w Gdańsku (80-803) przy ul. Nowe Ogrody 8/12, w imieniu której działa Gdańskie Centrum Informatyczne z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotę,
4) termin ważności,
5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji,
6) być nieodwołalny,
7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z dopiskiem: Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska (ZP/18/U/2020/K) - „Wadium do przetargu: (należy podać numer postępowania i nazwę).”
5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku ofert składanych w elektronicznej i wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu - wskazanej w ust. 2 - należy wraz z ofertą przed terminem składania ofert złożyć oryginał dokumentu w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
7. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kopia), nie stanowi to jednak obowiązku.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1–4 Ustawy Pzp.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
11. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu jest:
1. Otwarcie ofert nastąpi w Gdańskim Centrum Informatycznym ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601 Gdańsk (III piętro, budynek -
Centrum Administracyjno - Usługowe KOGA) w terminie składania ofert wskazanym w ogłoszeniu, o godz. 11:00. 2. Otwarcie ofert jest jawne. 3.
Sposób przygotowania oferty został określony w treści SIWZ. 3. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: „RODO”. 1) Wykonawca biorący udział w
postępowaniu winien znać i przestrzegać wszelkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym
przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 2)
Wykonawca winien wypełniać obowiązki informacyjne przewidziane w artykule 13 lub artykule 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu; 3)
Zamawiający zastrzega, że przekazywane przez Wykonawcę dane osobowe mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z niniejszym
postępowaniem; 4) Wykonawca biorący udział w postępowaniu w treści formularza oferty składa stosowne oświadczenie w zakresie przepisów
RODO; 5) Niniejsze postanowienia dotyczące RODO mają zastosowanie również wobec podwykonawcy. Zamawiający zastrzega prawo zażądania
stosowanego oświadczenia od podwykonawcy w zakresie, o którym mowa w niniejszym ustępie. 6) Zmawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuje że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gdańskie Centrum Informatyczne (dalej GCI) z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5. b. w GCI powołany został
inspektor ochrony danych (IOD), z którym można kontaktować się: - listownie na adres: Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda
Adruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk; - drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.gci@gdansk.gda.pl c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d. odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: -
napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; - prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Otwarcie ofert. 1) Otwarcie ofert nastąpi w Gdańskim Centrum Informatycznym ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601 Gdańsk (III piętro,
budynek - Centrum Administracyjno - Usługowe KOGA), w dniu składania ofert wskazanym w ogłoszeniu IV.6.2), o godz. 13:30. 2. Otwarcie ofert
jest jawne. Otwarcie ofert złożonych z formie elektronicznej następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i
dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza
na stronie internetowej (w miejscu zamieszczenia SIWZ) informację z otwarcia ofert. 3.Sposób przygotowania oferty został określony w treści
SIWZ. 4. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: „RODO”. 1) Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien znać i przestrzegać wszelkich
obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym przepisów Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 2) Wykonawca winien wypełniać obowiązki
informacyjne przewidziane w artykule 13 lub artykule 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu; 3) Zamawiający zastrzega, że przekazywane przez
Wykonawcę dane osobowe mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z niniejszym postępowaniem; 4) Wykonawca biorący udział w
postępowaniu w treści formularza oferty składa stosowne oświadczenie w zakresie przepisów RODO; 5) Niniejsze postanowienia dotyczące RODO
mają zastosowanie również wobec podwykonawcy. Zamawiający zastrzega prawo zażądania stosowanego oświadczenia od podwykonawcy w
zakresie, o którym mowa w niniejszym ustępie. 6) Zmawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej RODO, informuje że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne (dalej GCI) z siedzibą w
Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5. b. w GCI powołany został inspektor ochrony danych (IOD), z którym można
kontaktować się: - listownie na adres: Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Adruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk; - drogą elektroniczną
na adres e-mail: iod.gci@gdansk.gda.pl c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: - napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 10:00.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540187253-N-2020 z dnia: 2020-09-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-29, godzina:
10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-10-01, godzina:
10:00.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48000000, 80533100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406764 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10483520 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie 30/W/2024 Aktualizacja oprogramowania LabSolutions 1.25, LabSolutions 5.73, LabSolutions 5.106 do LabSolutions DB z opcją Multi Data Report oraz kwalifikacją IQ/OQ PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA...
10473112 2024-04-30
godz. 11:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do densytometru iDXA dla Laboratorium Badań Ośrodkowego Układu Nerwowego i Kręgosłupa Uniwer...
10479224 2024-04-30
godz. 15:00
Śląskie Zakup oprogramowania do obsługi sklepu internetowego na rzecz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Nr sprawy P/DII/51383/5/24
10462900 2024-04-30
godz. 23:59
Opolskie Licencja na zestaw aplikacji IDE (Integrated Development Environment) do programowania w różnych językach, backendu, frontendu oraz umożliwiający zarządzanie bazami danych. Aplikacje d...
10487430 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. Część 1: Nadzór autorski część administracyjna - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SW...
10485847 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego ora...
10446843 2024-05-14
godz. 10:30
Mazowieckie Zakup specjalistycznych stanowisk komputerowych z systemem operacyjnym - 4 zestawy
10431799 2024-05-14
godz. 23:59
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie elementów linii technologicznej przetwórstwa tworzyw sztucznych. Minimalne wymagania gwarancyjne: minimum 12m-cy liczone od dat...
10483974 2024-05-27
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup subskrypcji do oprogramowania Networker