Przetarg 6840286 - Termomodernizacja, modernizacja i remont kapitalny budynku...

   
Analizuj Zamówienie 6840286 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-17
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja, modernizacja i remont kapitalny budynku Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie
Numer refe
rencyjny: IPR.271.23.2019

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja, modernizacja i remont kapitalny budynku Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie”.
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: docieplenie, wymianę instalacji C.O i C.W.U. wraz z demontażem metalowego komina kotłowni, wykonanie instalacji solarnej oraz fotowoltaicznej wraz z wymianą instalacji elektrycznej.
2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik
Nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:
Projekty budowlane,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
Przedmiary robót.
Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową
w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót
w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak
w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
2.4. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta,
w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
2.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
2.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy.
2.7. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców,
a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym
w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.
3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy.
2.8. Klauzula zatrudnienia.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 1.2 SIWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie
i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności
w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
2.9. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540131599-N-2019 z dnia: 2019-06-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: docieplenie, wymianę instalacji C.O i C.W.U. wraz z demontażem metalowego komina kotłowni, wykonanie instalacji solarnej oraz fotowoltaicznej wraz z wymianą instalacji elektrycznej.
W ogłoszeniu powinno być:
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prowadzenia
robót budowlanych
2) przystosowanie części obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych –
adaptacja pomieszczenia 1.13 na toaletę dla niepełnosprawnych
3) demontaż istniejących drzwi, poszerzenie otworu i montaż nowych drzwi
do projektowanej toalety dla niepełnosprawnych
4) montaż wewnętrznej platformy schodowej umożliwiającej dostęp osobom
niepełnosprawnym do poziomu piwnic i parteru
5) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych (1szt.)
6) wykonanie nowej instalacji sanitarnej dla projektowanej toalety dla
niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania)
7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla projektowanej toalety dla
niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania)
8) wyburzenia ścian wewnętrznych wskazanych na rysunku oraz
zamurowanie otworu wewnątrz budynku (1szt.)
9) dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego dla max. 25 dzieci do
obowiązujących przepisów p.poż. /Dz.U. z dnia 7 stycznia 2015 r. poz. 20
10) demontaż istniejących drzwi i montaż nowych do pomieszczenia oddziału
przedszkolnego
11) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczeń oddziału
przedszkolnego- demontaż okna, poszerzenie otworu do wymiaru
projektowanych drzwi, montaż nowych drzwi (1szt.)
12) wykonanie schodów zewnętrznych (1szt.)
13) wykonanie dojścia z kostki brukowej do projektowanych schodów i
pochylni
14) wymiana posadzki oraz płytek ściennych w pomieszczeniach kuchennych
15) wykończenie pomieszczeń mieszkalnych- ściany i sufity do gipsowania,
wykonanie nowych warstw posadzki
16) skucie istniejących stopni schodów zewnętrznych, poszerzenie spocznika i
wykonanie nowych stopni
17) ocieplenie ścian zewnętrznych w tym piwnic, oraz stropodachu
18) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z zastosowaniem nawiewników
naramowych
19) zapewnienie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy gruncie
20) wymianę instalacji centralnego ogrzewania a także założenie termostatów
i zaworów podpionowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na
przyłącze między starą a nową częścią (wg odrębnego opracowania)
21) zastosowanie instalacji solarnych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej
ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przed przegrzaniem w okresie
nieużytkowania (wg odrębnego opracowania)
22) wymianę instalacji ciepłej wody i cyrkulacji (wg odrębnego opracowania)
23) Zastosowanie wysokosprawnych urządzeń na bazie oze ( energia
słoneczna) do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne obiektu
oraz włączenie w istniejącą lub nowoprojektowaną instalację elektryczną
(wg odrębnego opracowania)
24) wymiana pokrycia dachu i odwodnienia
25) wymianę instalacji elektrycznej (wg odrębnego opracowania)
26) wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne
(wg odrębnego opracowania)
27) wymianę instalacji odgromowej (wg odrębnego opracowania)
28) zastosowanie instalacji fotowoltaicznych (wg odrębnego opracowania)
29) polepszenie wydajności wentylacji grawitacyjnej (wg odrębnego
opracowania)
30) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich
31) wymiana pokrycia daszku nad wejściem do szkoły i wykonanie nowego
odwodnienia
32) skucie istniejącej powierzchni schodów i położenie płytek
mrozoodpornych, antypoślizgowych
33) wymiana pokrycia daszku do kotłowni i zaplecza kuchennego,
34) oczyszczenie istniejącej konstrukcji i wykonanie balustrad (wg odrębnego
opracowania).
35) demontaż i ponowny montaż wymaganych elementów i instalacji np.
tablice informacyjne, monitoring
36) wykucie dwóch otworów i wstawienie luksferów w dwóch salach
lekcyjnych
37) osuszanie i odgrzybianie fragmentów obiektu
38) wykonanie opaski w technologii kostki brukowej betonowej.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-02, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-05, godzina: 11:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540136379-N-2019 z dnia: 2019-07-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-02, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-08, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót budowlanych 2) przystosowanie części obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych – adaptacja pomieszczenia 1.13 na toaletę dla niepełnosprawnych 3) demontaż istniejących drzwi, poszerzenie otworu i montaż nowych drzwi do projektowanej toalety dla niepełnosprawnych 4) montaż wewnętrznej platformy schodowej umożliwiającej dostęp osobom niepełnosprawnym do poziomu piwnic i parteru 5) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych (1szt.) 6) wykonanie nowej instalacji sanitarnej dla projektowanej toalety dla niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania) 7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla projektowanej toalety dla niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania) 8) wyburzenia ścian wewnętrznych wskazanych na rysunku oraz zamurowanie otworu wewnątrz budynku (1szt.) 9) dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego dla max. 25 dzieci do obowiązujących przepisów p.poż. /Dz.U. z dnia 7 stycznia 2015 r. poz. 20 10) demontaż istniejących drzwi i montaż nowych do pomieszczenia oddziału przedszkolnego 11) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczeń oddziału przedszkolnego- demontaż okna, poszerzenie otworu do wymiaru projektowanych drzwi, montaż nowych drzwi (1szt.) 12) wykonanie schodów zewnętrznych (1szt.) 13) wykonanie dojścia z kostki brukowej do projektowanych schodów i pochylni 14) wymiana posadzki oraz płytek ściennych w pomieszczeniach kuchennych 15) wykończenie pomieszczeń mieszkalnych- ściany i sufity do gipsowania, wykonanie nowych warstw posadzki 16) skucie istniejących stopni schodów zewnętrznych, poszerzenie spocznika i wykonanie nowych stopni 17) ocieplenie ścian zewnętrznych w tym piwnic, oraz stropodachu 18) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z zastosowaniem nawiewników naramowych 19) zapewnienie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy gruncie 20) wymianę instalacji centralnego ogrzewania a także założenie termostatów i zaworów podpionowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na przyłącze między starą a nową częścią (wg odrębnego opracowania) 21) zastosowanie instalacji solarnych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przed przegrzaniem w okresie nieużytkowania (wg odrębnego opracowania) 22) wymianę instalacji ciepłej wody i cyrkulacji (wg odrębnego opracowania) 23) Zastosowanie
wysokosprawnych urządzeń na bazie oze ( energia słoneczna) do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne obiektu oraz włączenie w istniejącą lub nowoprojektowaną instalację elektryczną (wg odrębnego opracowania) 24) wymiana pokrycia dachu i odwodnienia 25) wymianę instalacji elektrycznej (wg odrębnego opracowania) 26) wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne (wg odrębnego opracowania) 27) wymianę instalacji odgromowej (wg odrębnego opracowania) 28) zastosowanie instalacji fotowoltaicznych (wg odrębnego opracowania) 29) polepszenie wydajności wentylacji grawitacyjnej (wg odrębnego opracowania) 30) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich 31) wymiana pokrycia daszku nad wejściem do szkoły i wykonanie nowego odwodnienia 32) skucie istniejącej powierzchni schodów i położenie płytek mrozoodpornych, antypoślizgowych 33) wymiana pokrycia daszku do kotłowni i zaplecza kuchennego, 34) oczyszczenie istniejącej konstrukcji i wykonanie balustrad (wg odrębnego opracowania). 35) demontaż i ponowny montaż wymaganych elementów i instalacji np. tablice informacyjne, monitoring 36) wykucie dwóch otworów i wstawienie luksferów w dwóch salach lekcyjnych 37) osuszanie i odgrzybianie fragmentów obiektu 38) wykonanie opaski w technologii kostki brukowej betonowej.
W ogłoszeniu powinno być:
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prowadzenia
robót budowlanych;
2) przystosowanie części obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych –
adaptacja pomieszczenia 1.13 na toaletę dla niepełnosprawnych;
3) demontaż istniejących drzwi, poszerzenie otworu i montaż nowych drzwi
do projektowanej toalety dla niepełnosprawnych;
4) montaż wewnętrznej platformy schodowej umożliwiającej dostęp osobom
niepełnosprawnym do poziomu piwnic i parteru;
5) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych (1szt.);
6) wykonanie nowej instalacji sanitarnej dla projektowanej toalety dla
niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania);
7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla projektowanej toalety dla
niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania);
8) wyburzenia ścian wewnętrznych wskazanych na rysunku oraz
zamurowanie otworu wewnątrz budynku (1szt.);
9) dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego dla max. 25 dzieci do
obowiązujących przepisów p.poż. /Dz.U. z dnia 7 stycznia 2015 r. poz. 20;
10) demontaż istniejących drzwi i montaż nowych do pomieszczenia oddziału przedszkolnego;
11) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczeń oddziału
przedszkolnego- demontaż okna, poszerzenie otworu do wymiaru
projektowanych drzwi, montaż nowych drzwi (1szt.);
12) wykonanie schodów zewnętrznych (1szt.);
13) wykonanie dojścia z kostki brukowej do projektowanych schodów i
pochylni;
14) wymiana posadzki oraz płytek ściennych w pomieszczeniach kuchennych;
15) skucie istniejących stopni schodów zewnętrznych, poszerzenie spocznika i
wykonanie nowych stopni;
16) ocieplenie ścian zewnętrznych w tym piwnic, oraz stropodachu;
17) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z zastosowaniem nawiewników
naramowych;
18) zapewnienie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy gruncie;
19) wymianę instalacji centralnego ogrzewania a także założenie termostatów
i zaworów podpionowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na
przyłącze między starą a nową częścią (wg odrębnego opracowania);
20) zastosowanie instalacji solarnych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej
ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przed przegrzaniem w okresie
nieużytkowania (wg odrębnego opracowania);
21) wymianę instalacji ciepłej wody i cyrkulacji (wg odrębnego opracowania);
22) Zastosowanie wysokosprawnych urządzeń na bazie oze ( energia
słoneczna) do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne obiektu
oraz włączenie w istniejącą lub nowoprojektowaną instalację elektryczną
(wg odrębnego opracowania);
23) wymiana pokrycia dachu i odwodnienia;
24) wymianę instalacji elektrycznej (wg odrębnego opracowania);
25) wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne
(wg odrębnego opracowania);
26) wymianę instalacji odgromowej (wg odrębnego opracowania);
27) zastosowanie instalacji fotowoltaicznych (wg odrębnego opracowania);
28) polepszenie wydajności wentylacji grawitacyjnej (wg odrębnego
opracowania);
29) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich;
30) wymiana pokrycia daszku nad wejściem do szkoły i wykonanie nowego
odwodnienia;
31) skucie istniejącej powierzchni schodów i położenie płytek
mrozoodpornych, antypoślizgowych;
32) wymiana pokrycia daszku do kotłowni i zaplecza kuchennego;
33) oczyszczenie istniejącej konstrukcji i wykonanie balustrad (wg odrębnego
opracowania);
34) demontaż i ponowny montaż wymaganych elementów i instalacji np.
tablice informacyjne, monitoring;
35) wykucie dwóch otworów i wstawienie luksferów w dwóch salach
lekcyjnych;
36) osuszanie i odgrzybianie fragmentów obiektu;
37) wykonanie opaski w technologii kostki brukowej betonowej.
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty użyteczności publicznej, termomodernizacja
kody CPV 9000000, 9330000, 45000000, 45100000, 45111200, 45111220, 45233200, 45260000, 45261000, 45300000, 45310000, 45311100, 45311200, 45317000, 45320000, 45321000, 45330000, 45331100, 45331210, 45333000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421130, 45450000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401494 2024-04-30
godz. 15:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych, usług: Wykonanie termomodernizacji i remontu balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Krawczyka 7 w Zabrzu - zgodnie z przedmiarem robót.
10457119 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Budowa przedszkola gminnego w Zwierzynie Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku przedszkola 4-oddziałowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu ...
10451327 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pułtusku przy ul. Wojska Polskiego 36 C Inwestycja polega na wykonaniu prac budowlanych związanych z termomodernizacją b...
10480299 2024-05-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenie ściany w bramie przejazdowej budynku przy ul. 5-go Marca 8 w Połczynie-Zdroju
10472251 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Budowa dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" Inwestycja polega na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku handlowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowy (dwa klu...
10381740 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzien...
10318887 2024-05-17
godz. 11:00
Dolnośląskie „Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gaworzycach” Realizacja zamówienia polega na budowie Gminnego Ośrodka Zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz z rozbiórką bud...
10451044 2024-05-29
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa tomografu komputerowego oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pracowni Tomografu Komputerowego w związku z montażem nowego urządzenia w ramach zadana „Modernizacja, prze...
10486798 2024-05-29
godz. 12:00
Pomorskie Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej w Krokowej Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budowy centrum sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawow...
10089395 2024-06-05
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont z dociepleniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Pocztowej 17 w Wałbrzychu Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z dociepleniem budynku mieszkalnego wiel...