Przetarg 9688554 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 9688554 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2023-05-19
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół przy ul. Gładkiej 16 w Warszawie

1.Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na termo
modernizacji budynku Zespołu Szkół przy ul. Gładkiej 16 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których celem jest poprawa efektywności energetycznej budynku, poprawa stanu technicznego elewacji oraz spocznika przy wejściu głównym, zabezpieczenie przed dalszą degradacją elementów budowlanych oraz zabezpieczenie pomieszczeń piwnicy przed zalewaniem. W tym celu planuje się:a) wykonanie izolacji wodnej oraz termicznej ścian fundamentowych;b) modernizację instalacji c.o.;c) remont elewacji;d) wymianę poszycia dachu wraz z remontem kominów;e) docieplenie poddasza;f) docieplenie dachu przedsionka;g) wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;h) wymianę stolarki okiennej wraz parapetami zewnętrznymi;i) montaż studzienek PCV przy oknach piwnicznych oraz podłączenie ich do istniejącej kanalizacji deszczowej;j) remont wskazanych krat okiennych oraz demontaż nieprzeznaczonych do zachowania;k) remont zewnętrznych schodów w konstrukcji stalowej;l) odtworzenie nawierzchni utwardzonych wraz z niwelacją stopnia przed wejściem głównym w chodniku;m) remont spocznika przy wejściu głównym.3. Przedmiot zamówienia obejmuje też kompletną wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania dla pomieszczeń szkolnych.W ZWIĄKU Z OGRANICZENIEM LICZBY ZNAKÓW, DALSZA CZĘŚĆ ZMIAN UMOWY:f) wystąpienia warunków terenowych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu wykonania Przedmiotu Umowy, określonego w § 2 Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.4. Zmiana umowy z powodu okoliczności związanych z epidemią COVID-19:1) Na podstawie ustawy z 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 568 ze zm.), zmiany ustawy z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374), dopuszcza się wprowadzenie zmian do niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności dotyczycących w szczególności:a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia,b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych, e) okoliczności, o których mowa w pkt. 1 lit. a) – d), w zakresie, w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.2) Strony Umowy, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.3) Powyższy obowiązek informacyjny dotyczy wyłącznie okoliczności, które mają lub mogą mieć w przyszłości wpływ na realizację konkretnego zamówienia. Nie obejmuje on tym samym zdarzeń o charakterze generalnym, powszechnym, co prawda związanych z występowaniem COVID-19, lecz nieoddziałujących negatywnie na proces wykonania danego zamówienia. 4) Potwierdzenie wpływu COVID-19 na należyte wykonanie umowy musi zostać potwierdzony przez Stronę Umowy powołującą się na przedmiotową okoliczność. Potwierdzenie powinno nastąpić w formie oświadczenia lub dokumentów pochodzących m.in. od Strony, instytucji publicznej lub podwykonawcy. Wpływ wskazanych okoliczności na należyte wykonanie Umowy nie może się opierać na powszechnie dostępnej wiedzy. Wskazanie tychże okoliczności oraz ich wpływ lub możliwość wpływu na należyte wykonanie umowy winno zostać wyraźnie wyartykułowane przez Stronę Umowy.5) Procedura zmiany:a) W przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które mają lub mogą mieć wpływ na należyte wykonanie Umowy, złożenie przez Stronę Umowy zawiadomienia o wystąpieniu tychże okoliczności wraz z niezbędnymi oświadczeniami lub dokumentami, inicjuje postępowanie w sprawie zmiany Umowy oraz wywołuje konieczność podjęcia dalszych czynności przez drugą Stronę Umowy,b) Strona Umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem odnośnie wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają na należyte wykonanie Umowy,c) Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związanej z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany Umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, w szczególności przez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych, zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy.5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Podstawą do sporządzenia aneksu do Umowy w zakresie § 13 Umowy, będzie protokół konieczności podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego.

TPBN.20.2023

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00238112/01 z dnia: 2023-05-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunki udziału w stosunku do Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz określenie warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu - podstawy wykluczenia – z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w:
1.1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.1.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.3.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej (opisany wyżej w ppkt. 1.2.3.1.) będzie oceniany łącznie.;
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:
co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z wymianą okien, centralnego ogrzewania, instalacji kanalizacji deszczowej, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej (opisany wyżej w ppkt. 1.2.4.1.) musi wykazać spełnienie – co najmniej jeden z Wykonawców.


1.2.4.2. dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, kierującymi robotami budowlanymi, spełniającymi następujące wymagania:
a) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
d) Uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, pozostają ważne, jeżeli odpowiadają wymienionym wyżej specjalnościom budowlanym;
e) W przypadku osób, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. specjalności, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (opisany wyżej w ppkt. 1.2.4.2.) - musi wykazać spełnianie co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1.3. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN w dokumencie na potwierdzenie spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będą przeliczane na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień ogłoszenia postępowania.
Po zmianie:
1. Warunki udziału w stosunku do Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz określenie warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu - podstawy wykluczenia – z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w:
1.1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.1.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.3.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej (opisany wyżej w ppkt. 1.2.3.1.) będzie oceniany łącznie.;
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:
co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z wymianą okien, centralnego ogrzewania, instalacji kanalizacji deszczowej, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej (opisany wyżej w ppkt. 1.2.4.1.) musi wykazać spełnienie – co najmniej jeden z Wykonawców.


1.2.4.2. dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, kierującymi robotami budowlanymi, spełniającymi następujące wymagania:
a) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
d) Uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, pozostają ważne, jeżeli odpowiadają wymienionym wyżej specjalnościom budowlanym;
e) W przypadku osób, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. specjalności, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (opisany wyżej w ppkt. 1.2.4.2.) - będzie oceniany łącznie.
1.3. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN w dokumencie na potwierdzenie spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będą przeliczane na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień ogłoszenia postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-06 10:00
Po zmianie:
2023-06-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-06 10:15
Po zmianie:
2023-06-07 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-05
Po zmianie:
2023-07-06


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00250119/01 z dnia: 2023-06-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00035732/03/P
Po zmianie:
2023/BZP 00035732/04/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-07 10:00
Po zmianie:
2023-06-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-07 10:15
Po zmianie:
2023-06-12 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-06
Po zmianie:
2023-07-11


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00252663/01 z dnia: 2023-06-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół przy ul. Gładkiej 16 w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których celem jest poprawa efektywności energetycznej budynku, poprawa stanu technicznego elewacji oraz spocznika przy wejściu głównym, zabezpieczenie przed dalszą degradacją elementów budowlanych oraz zabezpieczenie pomieszczeń piwnicy przed zalewaniem. W tym celu planuje się:
a) wykonanie izolacji wodnej oraz termicznej ścian fundamentowych;
b) modernizację instalacji c.o.;
c) remont elewacji;
d) wymianę poszycia dachu wraz z remontem kominów;
e) docieplenie poddasza;
f) docieplenie dachu przedsionka;
g) wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
h) wymianę stolarki okiennej wraz parapetami zewnętrznymi;
i) montaż studzienek PCV przy oknach piwnicznych oraz podłączenie ich do istniejącej kanalizacji deszczowej;
j) remont wskazanych krat okiennych oraz demontaż nieprzeznaczonych do zachowania;
k) remont zewnętrznych schodów w konstrukcji stalowej;
l) odtworzenie nawierzchni utwardzonych wraz z niwelacją stopnia przed wejściem głównym w chodniku;
m) remont spocznika przy wejściu głównym.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje też kompletną wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania dla pomieszczeń szkolnych.

W ZWIĄKU Z OGRANICZENIEM LICZBY ZNAKÓW, DALSZA CZĘŚĆ ZMIAN UMOWY:
f) wystąpienia warunków terenowych odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu wykonania Przedmiotu Umowy, określonego w § 2 Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.

4. Zmiana umowy z powodu okoliczności związanych z epidemią COVID-19:
1) Na podstawie ustawy z 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 568 ze zm.), zmiany ustawy z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374), dopuszcza się wprowadzenie zmian do niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności dotyczycących
w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia,
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,
c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,
e) okoliczności, o których mowa w pkt. 1 lit. a) – d), w zakresie, w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
2) Strony Umowy, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
3) Powyższy obowiązek informacyjny dotyczy wyłącznie okoliczności, które mają lub mogą mieć w przyszłości wpływ na realizację konkretnego zamówienia. Nie obejmuje on tym samym zdarzeń o charakterze generalnym, powszechnym, co prawda związanych z występowaniem COVID-19, lecz nieoddziałujących negatywnie na proces wykonania danego zamówienia.
4) Potwierdzenie wpływu COVID-19 na należyte wykonanie umowy musi zostać potwierdzony przez Stronę Umowy powołującą się na przedmiotową okoliczność. Potwierdzenie powinno nastąpić w formie oświadczenia lub dokumentów pochodzących m.in. od Strony, instytucji publicznej lub podwykonawcy. Wpływ wskazanych okoliczności na należyte wykonanie Umowy nie może się opierać na powszechnie dostępnej wiedzy. Wskazanie tychże okoliczności oraz ich wpływ lub możliwość wpływu na należyte wykonanie umowy winno zostać wyraźnie wyartykułowane przez Stronę Umowy.
5) Procedura zmiany:
a) W przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które mają lub mogą mieć wpływ na należyte wykonanie Umowy, złożenie przez Stronę Umowy zawiadomienia o wystąpieniu tychże okoliczności wraz z niezbędnymi oświadczeniami lub dokumentami, inicjuje postępowanie w sprawie zmiany Umowy oraz wywołuje konieczność podjęcia dalszych czynności przez drugą Stronę Umowy,
b) Strona Umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem odnośnie wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają na należyte wykonanie Umowy,
c) Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związanej z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany Umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, w szczególności przez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych, zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy.
5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Podstawą do sporządzenia aneksu do Umowy w zakresie § 13 Umowy, będzie protokół konieczności podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego.
Po zmianie:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół przy ul. Gładkiej 16 w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których celem jest poprawa efektywności energetycznej budynku, poprawa stanu technicznego elewacji oraz spocznika przy wejściu głównym, zabezpieczenie przed dalszą degradacją elementów budowlanych oraz zabezpieczenie pomieszczeń piwnicy przed zalewaniem. W tym celu planuje się:
a) wykonanie izolacji wodnej oraz termicznej ścian fundamentowych;
b) modernizację instalacji c.o.;
c) remont elewacji;
d) wymianę poszycia dachu wraz z remontem kominów;
e) docieplenie poddasza;
f) docieplenie dachu przedsionka;
g) wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
h) wymianę stolarki okiennej wraz parapetami zewnętrznymi;
i) montaż studzienek PCV przy oknach piwnicznych oraz podłączenie ich do istniejącej kanalizacji deszczowej;
j) wymianę instalacji odgromowej budynku;
k) remont wskazanych krat okiennych oraz demontaż nieprzeznaczonych do zachowania;
l) remont zewnętrznych schodów w konstrukcji stalowej;
m) odtworzenie nawierzchni utwardzonych wraz z niwelacją stopnia przed wejściem głównym w chodniku;
n) remont spocznika przy wejściu głównym.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje też kompletną wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania dla pomieszczeń szkolnych.

W ZWIĄKU Z OGRANICZENIEM LICZBY ZNAKÓW, DALSZA CZĘŚĆ ZMIAN UMOWY:
f) wystąpienia warunków terenowych odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu wykonania Przedmiotu Umowy, określonego w § 2 Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.

4. Zmiana umowy z powodu okoliczności związanych z epidemią COVID-19:
1) Na podstawie ustawy z 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 568 ze zm.), zmiany ustawy z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374), dopuszcza się wprowadzenie zmian do niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności dotyczycących
w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia,
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,
c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,
e) okoliczności, o których mowa w pkt. 1 lit. a) – d), w zakresie, w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
2) Strony Umowy, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
3) Powyższy obowiązek informacyjny dotyczy wyłącznie okoliczności, które mają lub mogą mieć w przyszłości wpływ na realizację konkretnego zamówienia. Nie obejmuje on tym samym zdarzeń o charakterze generalnym, powszechnym, co prawda związanych z występowaniem COVID-19, lecz nieoddziałujących negatywnie na proces wykonania danego zamówienia.
4) Potwierdzenie wpływu COVID-19 na należyte wykonanie umowy musi zostać potwierdzony przez Stronę Umowy powołującą się na przedmiotową okoliczność. Potwierdzenie powinno nastąpić w formie oświadczenia lub dokumentów pochodzących m.in. od Strony, instytucji publicznej lub podwykonawcy. Wpływ wskazanych okoliczności na należyte wykonanie Umowy nie może się opierać na powszechnie dostępnej wiedzy. Wskazanie tychże okoliczności oraz ich wpływ lub możliwość wpływu na należyte wykonanie umowy winno zostać wyraźnie wyartykułowane przez Stronę Umowy.
5) Procedura zmiany:
a) W przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które mają lub mogą mieć wpływ na należyte wykonanie Umowy, złożenie przez Stronę Umowy zawiadomienia o wystąpieniu tychże okoliczności wraz z niezbędnymi oświadczeniami lub dokumentami, inicjuje postępowanie w sprawie zmiany Umowy oraz wywołuje konieczność podjęcia dalszych czynności przez drugą Stronę Umowy,
b) Strona Umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem odnośnie wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają na należyte wykonanie Umowy,
c) Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związanej z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany Umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, w szczególności przez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych, zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy.
5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Podstawą do sporządzenia aneksu do Umowy w zakresie § 13 Umowy, będzie protokół konieczności podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-12 10:00
Po zmianie:
2023-06-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-12 10:15
Po zmianie:
2023-06-13 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-11
Po zmianie:
2023-07-12


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00253824/01 z dnia: 2023-06-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-13 12:00
Po zmianie:
2023-06-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-13 12:15
Po zmianie:
2023-06-14 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-12
Po zmianie:
2023-07-13
branża Ciepłownictwo i gaz, Dekarstwo, Elewacje, termomodernizacje
podbranża instalacje grzewcze, prace dekarskie, elewacje, termomodernizacja
kody CPV 45000000, 45233250, 45300000, 45320000, 45331100, 45332300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje grzewcze , prace dekarskie , elewacje , termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456193 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Prace budowlano – termomodernizacyjne przy budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie z instalacją fotowoltaiczną Część 1: I część...
10447344 2024-05-07
godz. 11:00
Dolnośląskie Wykonanie: Czyszczenie, malowanie elewacji budynku: - ul. Asnyka 15-ściana szczytowa od kl. nr III - ul. Lotnicza 14-szczyt prawa strona, tył elewacji - ul. Lotnicza 16-ściana szczytowa o...
10489496 2024-05-09
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Wykonanie przyłącza ciepłowniczego, KT oraz węzła cieplnego przy ul. Racławickiej 1 w Szczecinie
10490625 2024-05-10
godz. 14:00
Mazowieckie Termomodernizacja budynku nr 8 Gazowni w Pile, Aleja Poznańska 20 1.Przedmiotem zamówienia są  jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie izolacji pionowej i poziomej fun...
10487623 2024-05-10
godz. 23:59
Lubuskie Naprawa dachu wraz z elewacją budynku administracyjno-biurowym OUD Baczyna
10427884 2024-05-10
godz. 23:59
Łódzkie Prace remontowe przy attyce elewacji ściany wschodniej kościoła parafialnego pw. św. Benedykta i św. Anny w Srocku
10491734 2024-05-14
godz. 12:00
Małopolskie Malowanie elewacji hydroforni ul. Pachońskiego
10446471 2024-05-16
godz. 10:00
Podkarpackie Prace remontowo-konserwatorskie przy pokryciu dachu zabytkowej cerkwi greckokatolickiej pw. św. Teodozego- obecnego kościoła rzymskokatolickiego w Malawie OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWI...
10459880 2024-05-18
godz. 00:00
Małopolskie Zlecę wykonanie tynków elewacyjnych na budynkach zabytkowych - Kraków Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac elewacyjnych, sztukaterii. Realizacja na budyn...
10089434 2024-06-04
godz. 12:00
Dolnośląskie Remont elewacji z dociepleniem ścian budynku przy ul. Chrobrego 48B w Wałbrzychu. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji z dociepleniem ścian, docieplenie stropodachu budynku zloka...