Przetarg 7317983 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niedrzwica Duża...

   
Analizuj Zamówienie 7317983 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-05
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niedrzwica Duża
Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest „Ter
momodernizacja budynku Urzędu Gminy Niedrzwica Duża”.
2. Budynek Urzędu Gminy Niedrzwica Duża znajduje się na działce o nr ew. 1923/2, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża.
3. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
1) termomodernizacji budynku,
2) przebudowy dachu,
3) instalacji fotowoltaicznej na dachu,
4) instalacji kolektorów słonecznych wraz z remontem instalacji ciepłej wody użytkowej,
5) wymiany oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LED w budynku UG i budynku USC (budynek znajduje się na działce nr 1920 w Gminie Niedrzwica Duża, budynek obok budynku Urzędu Gminy Niedrzwica Duża).
5. Informacje uzupełniające dotyczące:
1) termomodernizacji budynku – Zamawiający wskazuje, że zakres robót do wykonania przez Wykonawcę obejmuje również:
a) docieplenie kominów,
b) docieplenie słupów będących elementami budynku,
c) wykonanie 2 kompletów pochwytów przy pochylniach dla niepełnosprawnych,
d) demontaż i ponowny montaż elementów znajdujących się na elewacji wraz z dostosowaniem do grubości izolacji ścian (m.in. kraty okienne, elementy oświetlenia, elementy klimatyzacji, balustrady, PRP w szafce gazowej wraz z przewodem gazowym zasilającym kotłownię itp.), dostosowanie do docieplenia dwóch przęseł ogrodzenia wykonanego z kształtowników stalowych wypełnionych siatką (przęsło znajduje się przy ścianie budynku), zmianę lokalizacji 2 słupków ogrodzeniowych,
e) czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie przewodu gazowego prowadzonego po ścianie zewnętrznej budynku oraz szafki gazowej,
f) zasypanie 1 szt. wnęki na węgiel - zasypanie gruntem stabilizowanym cementem o wytrzymałości 2,0 MPa,
g) wykonanie izolacji piwnic,
h) wykonanie tynków wewnętrznych ścian piwnic - cementowe III kategorii,
i) ułożenie płytek gresowych w piwnicy wraz z okładziną schodów,
j) wykonanie glifów i malowanie ich po montażu stolarki,
k) renowację murku przy wymienianym oknie w piwnicy poprzez szpachlowanie i malowanie,
l) montaż ekranów zagrzejnikowych, montaż nowych zawiesi grzejnikowych oraz czyszczenie i malowanie istniejących w budynku grzejników - malowanie farbą akrylową przeznaczoną do malowania grzejników, kolor biały,
m) wykonanie i montaż: 12 (dwanaście) skrzynek typu J dla jerzyka, 1 (jedna) skrzynka lęgowa typu D dla kawki, 1 (jedna) skrzynka lęgowa typu A dla wróbla, 2 (dwa) podtynkowe schrony dla nietoperzy zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną oraz chiropterologiczną,
n) wykonanie w rurach osłonowych przejść przewodami wentylacyjnymi, które należy uszczelnić masą plastyczną w celu zaniechania powstawania mostków termicznych,
2) wykonania instalacji kolektorów słonecznych (kolektory montować na konstrukcji wsporczej, konstrukcja wsporcza systemowa) wraz z remontem instalacji ciepłej wody-- Zamawiający wskazuje, że zakres obejmuje również:
a) wykonanie instalacji ciepłej wody z rur PeX wielowarstwowych, w izolacji cieplnej z zastosowaniem armatury odcinającej i regulującej. Przewody należy rozprowadzać w suficie podwieszonym i korytkach instalacyjnych. Zimną i ciepłą wodę należy doprowadzić do baterii umywalkowych stojących i podłączyć je za pomocą wężyków elastycznych.
b) przebicia przez ściany, stropy, przejścia instalacyjne, wszelkie roboty budowlane towarzyszące, montaż korytek instalacyjnych, demontaż elektrycznych podgrzewaczy wody (szt. 4), uzupełnienie tynków, malowanie ścian po demontażu elektrycznych podgrzewaczy wody, montaż i demontaż rastrów sufitu podwieszanego w celu montażu c.w.u.,
c) Podstawowe zestawienie materiałów instalacji c.o.:
− rura PeX dn 25, dn 20, dn 15 wraz z izolacją,
− korytka instalacyjne maskujące instalację prowadzoną natynkowo,
− należy uwzględnić ilość rur instalacji mając na uwadze, że zbiornik ciepłej wody zlokalizowany będzie w pomieszczeniu piwnicy.
3) przebudowy dachu - Zamawiający wskazuje, że zakres obejmuje również demontaż i powtórny montaż urządzeń klimatyzacyjnych wraz z instalacją odprowadzenia skroplin, instalacją kablową zasilającą i przewodami elastycznymi.
6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
11. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
12. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
13. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
14. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540028309-N-2020 z dnia: 2020-02-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niedrzwica Duża”, nie otwierać przed 21.02.2020 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 21.02.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 21.02.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).

W ogłoszeniu powinno być:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niedrzwica Duża”, nie otwierać przed 26.02.2020 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.02.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 26.02.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-21, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-26, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2020-03-20
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2020-03-26
branża Dekarstwo, Energia odnawialna (OZE)
podbranża pokrycia dachowe, energia solarna
kody CPV 9331100, 9331200, 45100000, 45260000, 45300000, 45310000, 45312310, 45320000, 45324000, 45330000, 45331000, 45331100, 45333000, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pokrycia dachowe , energia solarna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402262 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie Remont dachu kościoła parafialnego pw. św. Judy Tadeusza i św. Antoniego Padewskiego w Obornikach Śląskich-etap I
10458738 2024-05-06
godz. 09:45
Lubelskie remont dachu na budynku wielorodzinnym przy ul. Wyszyńskiego 19 w Kraśniku.
10450780 2024-05-06
godz. 13:00
Mazowieckie Wykonanie prac remontowych oraz świadczenie usług pogotowia w zakresie robót ogólnobudowlanych, związanych z utrzymaniem zasobów administrowanych przez ZGN Praga–Południe An 1. 1. ...
10430061 2024-05-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Modernizacja obiektów budowlanych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Warpnie Część 1: Część I – Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Kościuszki 47 w Nowym Warpnie M...
10482046 2024-05-08
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch częściach. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Częścią 1 Przedmiotu zamówienia jest budowa naziemnej inst...
10462416 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...) 1. Przedmiot zamówienia obejmuj...
10472870 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Remonty dachów w placówkach oświatowych w Częstochowie – 4 części. Część 1: Część 1 – Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 7 przy ul. dra Ludwika Zamenhofa 23 w Częstochowi...
10485732 2024-05-15
godz. 15:00
Śląskie Remont kapitalny dachu budynku krytego papą termozgrzewalną w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 360
10489925 2024-05-16
godz. 09:00
Świętokrzyskie Remont dachu budynku przy ul. Chęcińskiej 4 w Kielcach
10490221 2024-05-17
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Wybór Wykonawcy remontu dachów budynków znajdujących się w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Cukrownia Kluczewo w Stargardzie w zakresie zgodnym ze Specyfikacją przedmiotu post...