Przetarg 11503264 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej...

   
Analizuj Zamówienie 11503264
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-19
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej szkół podstawowych w Karsinie, Wielu i Osowie w ramach poprawy efektywności energetycznej na terenie gminy Karsin

Część 1: 1. Przedmiote
m zamówienia jest termomodernizacja szkół podstawowych w Karsinie, Wielu i Osowie.1) Część 1: Termomodernizacja budynku oświaty w Karsinie przy ul. Długiej 167.Zakres robót obejmuje:a) Docieplenie ścian fundamentowych wraz z należytym przygotowaniem powierzchni przed pracami dociepleniowymi,b) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku od wewnątrz,c) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,d) Docieplenie dachu,e) Wymiana systemu rynien i rur spustowych na nowe, zastosowanie systemowych haków kotwiących nowe elementy na elewacji,f) Demontaż i ponowny montaż z wymianą wyeksploatowanych elementów instalacji odgromowej,g) Renowacja zabytkowego cokołu i parapetów z cegły,h) Odnowienie istniejących tynków oraz malowanie elewacji – doprowadzenie elewacji do stanu docelowego,i) Prace wykończeniowe.UWAGI!Dla planowanego remontu budynku została wykonana opinia ornitologiczna i chipterologiczna – w załączeniu. Proszę o zapoznanie się z zapisami opinii.Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do objęcie remontowanego budynku nadzorem przyrodniczym. W przypadku nieumyślnego zniszczenia gniazda z lęgiem, należy przerwać prace i niezwłocznie wezwać Inwestora.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja szkół podstawowych w Karsinie, Wielu i Osowie.1) Część 2: Termomodernizacja budynku oświaty w Wielu przy ul. Wicka Rogali 7.Zakres robót obejmuje:a) Demontaż istniejącej kotłowni olejowej,b) Przygotowanie pomieszczenia kotłowni, oczyszczenie ścian i sufitów wraz z malowaniem,c) Dostarczenie oraz montaż nowego kotła grzewczego wraz z potrzebną armaturą,d) Podłączenie nowych urządzeń do istniejącej instalacji C.O. – zgodnie ze schematem kotłowni,e) Docieplenie ścian fundamentowych wraz z należytym przygotowaniem powierzchni przed pracami dociepleniowymi,f) Rozbiórka oraz odtworzenie opaski wokół budynku,g) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku,h) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,i) Docieplenie dachu,j) Wymiana systemu rynien i rur spustowych na nowe, zastosowanie systemów haków kotwiących nowe elementy na elewacji,k) Demontaż i ponowny montaż z wymianą wyeksploatowanych elementów instalacji odgromowej,l) Wykonanie systemowych połączeń, w postaci listew, styku pokrycia dachu po dociepleniu z licem ścian zewnętrznych,m) Tynkowanie oraz malowanie elewacji – doprowadzenie do stanu docelowego,n) Prace wykończeniowe.UWAGI!Dla planowanego remontu budynku została wykonana opinia ornitologiczna i chipterologiczna – w załączeniu. Proszę o zapoznanie się z zapisami opinii.Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do objęcie remontowanego budynku nadzorem przyrodniczym. W przypadku nieumyślnego zniszczenia gniazda z lęgiem, należy przerwać prace i niezwłocznie wezwać Inwestora.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja szkół podstawowych w Karsinie, Wielu i Osowie.1) Część 3: Termomodernizacja budynku oświaty w Osowie przy ul. Wielewskiej 22.Zakres robót obejmuje:a) Demontaż istniejącej kotłowni olejowej,b) Przygotowanie pomieszczenia kotłowni, oczyszczenie ścian i sufitów wraz z malowaniem,c) Dostarczenie oraz montaż nowego kotła grzewczego wraz z potrzebną armaturą,d) Podłączenie nowych urządzeń do istniejącej instalacji C.O. – zgodnie ze schematem kotłowni,e) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku od wewnątrz,f) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,g) Docieplenie dachu,h) Wymiana systemu rynien i rur spustowych na nowe, zastosowanie systemowych haków kotwiących nowe elementy na elewacji,i) Wymiana wyeksploatowanych elementów instalacji odgromowej,j) Renowacja zabytkowej elewacji z cegły,k) Prace wykończeniowe.UWAGI!Dla planowanego remontu budynku została wykonana opinia ornitologiczna i chipterologiczna – w załączeniu. Proszę o zapoznanie się z zapisami opinii.Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do objęcie remontowanego budynku nadzorem przyrodniczym. W przypadku nieumyślnego zniszczenia gniazda z lęgiem, należy przerwać prace i niezwłocznie wezwać Inwestora.

ZP 271.11.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00456545/01 z dnia: 2025-10-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
b) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
c) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
Dla części 1: 2 900.000,00 zł,-.
Dla części 2: 3 400.000,00 zł,-.
Dla części 3: 1 900.000,00 zł,-.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunki zostaną spełnione, gdy:
i. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną w branży konstrukcyjno-budowlanej o wartości nie mniejszej niż:
Dla części 1: 2 500.000,00 zł,- brutto.
Dla części 2: 3 000.000,00 zł,- brutto.
Dla części 3: 1 500.000,00 zł,- brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
ii. Dla części 1, 2 i 3: Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, w tym przynajmniej 1 osobę posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
 konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
b) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
c) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
Dla części 1: 2 900.000,00 zł,-.
Dla części 2: 3 400.000,00 zł,-.
Dla części 3: 1 900.000,00 zł,-.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunki zostaną spełnione, gdy:
i. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną w branży konstrukcyjno-budowlanej o wartości nie mniejszej niż:
Dla części 1, 2 i 3: 1 400.000,00 zł,- brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
ii. Dla części 1, 2 i 3: Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, w tym przynajmniej 1 osobę posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
 konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00464168/01 z dnia: 2025-10-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-10 10:00
Po zmianie:
2025-10-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-10 10:30
Po zmianie:
2025-10-22 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-09
Po zmianie:
2025-11-21
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej, termomodernizacja
kody CPV 45400000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , obiekty użyteczności publicznej , termomodernizacja