Przetarg 7291392 - Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania...

   
Analizuj Zamówienie 7291392 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-21
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych kategorii 3 powstałych na terenach administrowan
ych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2020 roku
Numer referencyjny: 3/20/N

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych kategorii 3 powstałych na terenach administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2020 roku na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019. 701 j.t.) odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 03.01.2020 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. 2020 poz.10) wytwarzanych w stołówkach żołnierskich z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez 41.BLSz w Dęblinie – kompleksy: Lotnisko Dęblin, Twierdza Dęblin.

2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz:

• Załącznik Nr 1 do SIWZ tj . formularz ofertowy;
• Załącznik Nr 4 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy.

4. Przedmiotowe odpady stanowią jednocześnie materiał kategorii III, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).
5. Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie w 41.Bazie Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie wynosi ok. 75 000 kg w ciągu roku.

6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza ważenie odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego na legalizowanym urządzeniu ważącym, którego świadectwo legalizacji przedstawi przy pierwszym odbiorze odpadów kuchennych ulegających biodegradacji a wynik zostanie odnotowany w Karcie Przekazania Odpadów Komunalnych – KPOK.

7. Ilość odbieranych odpadów może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw z tego tytułu od Zamawiającego.

8. Dopuszcza się możliwość, aby Wykonawca przekazywał odpady do odzysku lub unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie na mocy stosownej umowy.

9. Wykonawca z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego staje się posiadaczem i ciąży na nim obowiązek dalszego gospodarowania zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający z chwilą przekazania odpadów Wykonawcy pozbywa się odpowiedzialności za dalsze gospodarowanie tymi odpadami.

10. Wykonawca w ramach usługi zapewni odpowiednie pojemniki na magazynowanie odpadów. Pojemniki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, sprawne technicznie, estetyczne, odporne na działanie czynników zewnętrznych, szczelnie zamykane oraz posiadające uchwyty (wgłębienia) umożliwiające ich podnoszenie.

11. Pojemniki winny być każdorazowo zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. U. UE L300/1 z 14.11.2009 r.

12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki Zamawiającemu do n/wym. miejsc wytwarzania odpadów:
• teren kompleksu wojskowego Lotnisko Dęblin - budynek nr 219 (stołówka żołnierska) – beczki wykonane z tworzywa sztucznego, sprawne technicznie, odporne na działanie czynników zewnętrznych, szczelnie zamykane oraz posiadające uchwyty (wgłębienia), o pojemności 60 l w ilości 15 szt.;
• teren kompleksu wojskowego Lotnisko Dęblin - budynek nr 6 (stołówka żołnierska) - pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, sprawne technicznie, odporne na działanie czynników zewnętrznych, szczelnie zamykane oraz posiadające uchwyty (wgłębienia), wyposażone w kółka, o pojemności 120 l w ilości 12 szt.;
• teren kompleksu wojskowego Twierdza Dęblin - budynek nr 111 (stołówka żołnierska) – pojemniki mobilne, wykonane z tworzywa sztucznego, sprawne technicznie, odporne na działanie czynników zewnętrznych, szczelnie zamykane oraz posiadające uchwyty (wgłębienia), wyposażone w kółka, o pojemności 120 l w ilości 12 szt.,
• w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru odpadów z innych miejsc, tj. miejsca czasowego stacjonowania oraz wyposażenia tych miejsc w pojemniki np. (poligon, plac ćwiczeń, itp.);
• dodatkowe miejsca odbioru odpadów i wyposażenie w dodatkowe pojemniki będą ustalane telefonicznie pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą w kontaktach roboczych minimum na 2 dni przed planowanym odbiorem.

13. Pojemniki będą obsługiwane w rotacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i stanowią własność Wykonawcy. Koszt dostarczenia (użyczenia) pojemników do przechowywania odpadów wliczony będzie w cenę usługi.

14. Ilość pojemników poszczególnych rodzajów użyczonych Zamawiającemu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł do Zamawiającego żadnych praw z tego tytułu.

15. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości, tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia i dezynfekcji pojemników na własny koszt.

16. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 7.30-11.00.

17. W sytuacjach szczególnych Wykonawca zobowiązuje się na telefoniczne lub przekazane pocztą elektroniczną wezwanie Zamawiającego do odbioru odpadów z inną częstotliwością i w innym przedziale czasowym.

18. Jeżeli odbiór przypada na dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu wolnym.

19. Każdorazowe przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie dokumentu handlowego, którego wzór określił Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Rozporządzeniu z dnia 19 sierpnia 2014 roku.

20. Dowodem każdorazowego odbioru ilości i rodzaju odpadów będzie Karta Przekazania Odpadów Komunalnych sporządzona za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).

21. Wykonawca wykona usługę stanowiącą przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi. Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.

22. Wykonawca zobowiązuje się do:
realizacji usługi z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z przepisami i zasadami bhp i ppoż. oraz z zachowaniem przepisów z obszaru ochrony środowiska w szczególności Ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. 2018. poz. 799 ze zm.), przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2019. poz. 701);
wykonywania obowiązku wynikającego z zapisów ustawy o odpadach, w szczególności w zakresie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarujących odpadami (BDO).

23. Cena jednostkowa za każdy kg odebranych odpadów uwzględnia wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia.

24. Wykonawca minimum 3 dni przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego o wydanie przepustek na wejście na teren Jednostki Wojskowej Nr 4929 w Dęblinie kompleks - Lotnisko Dęblin, oraz na teren Jednostki Wojskowej Nr 3248 w Dęblinie kompleks – Twierdza Dęblin dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia, podając ich imiona i nazwiska oraz nr i serie dowodów tożsamości, a także o wjazd pojazdów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, podając ich markę i numery rejestracyjne.

25.W kompleksie wojskowym Twierdza Dęblin utrudniony jest wjazd samochodem po odpady ze względu na przejazd przez tunel o wymiarach: szerokość - 3,5 m i wysokość - 3,5 m.

26. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać aktualne zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu przez pracowników wykonujących usługę odbioru odpadów pokonsumpcyjnych kategorii 3 z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2003., nr 169, poz. 1650 j.t.).

27. Wykonawca jest zobowiązany przez okres obowiązywania umowy do posiadania aktualnej polisy OC (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia (lub odrębnej)
od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 80 000,00 zł wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składek o w/w wartości.

Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy musi okazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na wskazaną wyżej kwotę.

28. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy:
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób kierujących pojazdami służącymi do wywozu odpadów.

Szczegółowy opis wymagań odnośnie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę został określony w §16 ogólnych warunków umowy.




29. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców:

a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę
w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane).

b) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania Wykonawcy.
Wraz z fakturą za zrealizowane usługi Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający rozliczenie wykonanych usług z Podwykonawcą wraz
z oświadczeniem Podwykonawcy potwierdzającym brak roszczeń finansowych
w stosunku do Zamawiającego za określony rozmiar usług wykonanych przez Podwykonawcę.

c) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy.

d) Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy.

30. Informacje o ochronie danych osobowych (zgodnie z art. 13 RODO):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
ul. Brygady Pościgowej 5
08 – 521 Dęblin,
NIP:506-011-18-75,
REGON: 061456920
kontakt: tel. 261 517 525
e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego tj: dotyczącego „Świadczenia usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych kategorii 3 powstałych na terenach administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2020 roku, Nr 3/20/N”
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. ), dalej „ustawa Pzp”;

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).

Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane
w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (treść oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO została ujęta przez zamawiającego we wzorze formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SIWZ).

Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zostanie zawarta po zawarciu umowy z Wykonawcą. Formalności z tym związanych dopełni osoba odpowiedzialna za realizację umowy.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90512000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10491138 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Uprzątnięcie z nieczystości wraz z wywiezieniem ich do miejsca unieszkodliwienia odpadów i pozamiatanie lokalu mieszkalnego przy ul. Świdnickiej 57/5 w Wałbrzychu.
10474708 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Zagospodarowanie odpadów powstałych podczas prac GLI o kodzie 16 07 08* (odpady zawierające ropę naftową lub jej produkty) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów powsta...
10486918 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie opróżnianie nieruchomości budynkowych i lokalowych, nabytych przez miasto stołeczne Warszawa tytułem dziedziczenia ustawowego, będących w administrowaniu Zarządu Mienia m.st Warszawy...
10487750 2024-05-07
godz. 10:00
Podkarpackie Odbiór, transport i unieszkodliwienie/zagospodarowanie odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych w Szpitalu Chorób Płuc i Opieka Długoterminowa im. św. Jana Pawła II w Górnie o kodzie 18...
10490208 2024-05-08
godz. 09:00
Podkarpackie Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Iwierzyce w 2024 roku Rodzaj zamówienia - usługa. Zakres zamówienia obejmuje prace związane z usuwaniem i ...
10489575 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Usługa odbioru i zagospodarowania segregowanych nieczystości stałych powstałych po segregacji odpadów podczas bieżącej pracy i funkcjonowania na terenie Placówki Terenowej Kasy Rolni...
10478770 2024-05-14
godz. 09:00
Lubuskie ZP/15/2024/S Odbiór oraz odzysk lub unieszkodliwienie 15000 Mg odwodnionych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) z zadaszonych magazynów z Oczyszczalni Ś...
10433257 2024-05-20
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików”, których zakres obejmuje w szczególności: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegrego...
10480256 2024-05-23
godz. 10:00
Śląskie Zawarcie Umowy ramowej obejmującej Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 Zawarcie Umowy ramowej obejmującej Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzi...
10463948 2024-05-24
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiot zamówienia stanowi