Zlecenie 12180870 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach...

   
Zamówienie 12180870
źródło Internet
data publikacji 2025-11-26
przedmiot zlecenia
Świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miasta Kołobrzeg o łącznej powierzchni 411,90 m2
. Pomieszczenia objęte usługą to:
1) Kołobrzeskie Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Unii Lubelskiej 33B o powierzchni 130 m2;
2) sala gimnastyczna wraz z pomieszczeniami przynależnymi ul. Ratuszowej 13 o 281,90 m2 (w tym 3 sanitariaty).
2. Usługa utrzymania porządku w pomieszczeniach:
1) Kołobrzeskiego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godziny 7.30;
2) sali gimnastycznej odbywać się będzie od wtorku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miasta Kołobrzeg (do godz. 15.30).
3. Zakres usługi obejmuje:
1) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów w Kołobrzeskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości:
a.a) zamiatanie i mycie podłóg, zgodnie z technologią,
a.b) wycieranie kurzu,
a.c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi,
a.d) utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.,
a.e) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości,
a.f) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe (do pojemników), mydło w płynie, szczotka do mycia WC-w razie potrzeby,
a.g) mycie okien-2 razy w roku;
2) sprzątanie pomieszczeń sali gimnastycznej, sanitariatów, korytarzy i szatni:
a) zamiatanie i mycie podłóg, zgodnie z technologią,
b) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi,
c) utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.,
d) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości,
e) czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku,
f) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe (do pojemników), mydło w płynie, szczotka do mycia WC,
g) odkurzanie i mycie sali gimnastycznej w środy i w piątki.
4. Wykonawca zabezpiecza środki czyszczące, materiały eksploatacyjne, sprzęt służący do utrzymania czystości, papier toaletowy i ręczniki papierowe (białe, miękkie).
5. Za działania i zaniechania osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszego zapytania oraz za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia Wykonawca zawsze odpowiada jak za działania i zaniechania własne.
6. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy oraz zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP
i ppoż. obowiązującymi w tym zakresie.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ważnej i opłaconej polisy odpowiedzialności cywilnej z tytuł prowadzonej działalności.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń