Przetarg - Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika ...

   
Analizuj Zamówienie 2225698 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-03-26
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika projektu EuRegioVital(e)2011
realizowanym w ramach programu Operacyjnego Współ
pracy Transgranicznej
Polska -Saksonia 2007-2013.
1.Przejęcie wszystkich obowiązków Zamawiającego, wynikających z umowy o dofinansowanie, w tym m.in. jako Partnera Wiodącego Projektu;
2.Bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą / Zarządzającą ;
3.Przygotowywanie pism i udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną realizacji Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla;
4.Monitorowanie rzeczowej i finansowej realizacji Projektu w oparciu o Harmonogram rzeczowo -finansowy i zatwierdzony budżet ;
5.Przygotowywanie oferty aneksu do Umowy o dofinansowanie i doprowadzenie do jego podpisania ;
6.Koordynowanie współpracy z Instytucją Zarządzającą w ramach aktualizacji Umowy o dofinansowanie oraz Harmonogramów Realizacji Projektu i Harmonogramów składania wniosków o płatność;
7.Współpraca z Partnerami projektu, monitorowanie, koordynowanie i nadzór nad ich częścią projektu wynikających z roli Partnera Wiodącego, w tym nad procedurami udzielania zamówień;
8.Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie niezwłoczne Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej o zaistniałych nieprawidłowościach;
9. Pomiar wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji Projektu zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringu dla Projektu;
10.Nadzór nad realizacją działań projektu zawartych w opisie projektu ;
11.Nadzór nad wspólną realizacją projektu zgodnie z koncepcją wdrażania według pakietów roboczych określoną we wniosku o dofinansowanie;
12.Przygotowanie dwujęzycznych sprawozdań okresowych i sprawozdania końcowego z postępu realizacji projektu;
13.Opracowanie Zasad Współpracy Zespołu Kierującego Projektem oraz Zasad Współpracy Wspólnego Personelu Projektu i ich przestrzeganie w trakcie wspólnej realizacji projektu;
14.Opracowanie planów pracy dla Zespołu Kierującego Projektem i dla Grup Roboczych oraz merytoryczny nadzór nad ich wdrażaniem;
15.Udział w spotkaniach Zespołu Kierującego Projektem oraz organizacja logistyczna spotkań Zespołu Kierującego i ich dokumentowanie;
16.Nadzór nad wykonywaniem obowiązków dotyczących informacji i promocji oraz koordynacja serwisów informacyjnych dotyczących realizacji projektu przygotowywanych dla mediów po obu stronach granicy;
17.Monitorowanie realizacji projektu pod kątem ewentualnych potrzeb w zakresie dokonywania zmian w projekcie;
18.Wypracowanie programów merytorycznych i harmonogramu dla 10 spotkań studyjno-roboczych mających na celu wypracowanie wspólnych transgranicznych standardów turystyki zdrowotnej;
19.Przygotowanie, organizacja logistyczna oraz merytoryczny nadzór nad przeprowadzeniem 10 spotkań studyjno- roboczych i ich dokumentowanie
20. Dokonywanie wyboru oraz zapraszanie ekspertów zewnętrznych z obu stron granicy do udziału w spotkaniach studyjno-roboczych;
21.Udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach organizowanych przez wszystkich Partnerów projektu i ich dokumentowanie
22.Współpraca z Saksońskim Związkiem Uzdrowisk - instytucją wyznaczoną przez Wspólny Sekretariat Techniczny do nadzoru merytorycznego nad realizacją projektu;
23.Monitorowanie zmian dotyczących transgranicznego charakteru projektu
w stosunku do planowanego i zawartego w umowie o dofinansowanie;
24.Monitorowanie działań partnerów projektu pod kątem zapewnienia osiągnięcia rezultatów projektu, wartości wskaźników monitorujących;
25.Wypracowanie programu konferencji podsumowującej projekt oraz zasad rekrutacji uczestników, listy zaproszonych ekspertów zewnętrznych z obu stron granicy i nadzór nad logistycznym przeprowadzeniem konferencji i dokumentowanie;
26.Przygotowanie materiałów do zamieszczenia na platformie internetowej projektu administrowanej przez Zamawiającego;
27.Przygotowanie materiałów do zamieszczenia w dwujęzycznych folderach promocyjnych edytowanych przez Zamawiającego;
28.Współpraca z właściwymi strukturami administracji w Polsce i Saksonii;
29.Stała współpraca z mediami lokalnymi po obu stronach granicy;
30.Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmian w projekcie, mogących mieć wpływ na prawidłową realizację;
31.Przygotowywanie bieżącej korespondencji związanej z wdrażaniem projektu wynikającej z pełnienia przez Zamawiającego roli Partnera Wiodącego;
32.Przygotowanie programu działań transgranicznych na okres trwałości projektu;
33.Obecność przy wszystkich kontrolach związanych z realizacją projektu;
34.Jeżeli zajdzie taka konieczność , to przygotowywanie pism i udzielanie wszelkich wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla ( dotyczy to również okresu po 31 grudnia 2014r. tj. po złożeniu końcowego wniosku o płatność wraz ze sprawozdaniem końcowym;
35.Pobyt w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego;
36.Współpraca, nadzorowanie i koordynowanie prac innych osób zatrudnionych przez Zamawiającego w ramach niniejszego projektu;
37.Prowadzenie archiwum projektu w sposób umożliwiający udostępnienie dokumentów organom kontroli do roku 2019.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Praca
podbranża usługi księgowe, analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 75112100, 79421000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe, analizy, audyty, certyfikaty, statystyki