Przetarg 11464866 - Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach 31...

   
Analizuj Zamówienie 11464866
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-01
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach 31 Biur Powiatowych oraz w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR

Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach 31 Biur Powiatowych o
raz w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Część zamówienia: LOT-0001 Kompleksowe utrzymanie czystości w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR przy ulicy Strzeszyńskiej 36 i ulicy Strzeszyńskiej 29 Kompleksowe utrzymanie czystości w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR przy ulicy Strzeszyńskiej 36 i ulicy Strzeszyńskiej 29 obejmujące m.in. pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety, ciągi komunikacyjne, hole, dyżurka oraz pomieszczenia biurowe sprzątane na żądanie Zamawiającego (tj. m.in. serwerownie, składnice akt, magazynki, Punkt Obsługi Klienta, kancelaria). Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 4.429,77 m2; szczegółowy wykaz i rodzaj powierzchni określa załącznik nr 2.1 do SWZ (Charakterystyka obiektów). Zamawiający wymaga aby do realizacji tego zadania zostało skierowanych co najmniej 6 osób. 2.3.2 Codzienny przynajmniej siedmiogodzinny dyżur osoby sprzątającej w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu. 2.3.3 Kompleksowe obustronne mycie wszystkich okien wraz z ramami, parapetami i żaluzjami. 2.3.4 Pranie wykładzin dywanowych metodą na sucho przy zastosowaniu naturalnego granulatu we wszystkich pomieszczeniach biurowych. 2.3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres realizacji usług, charakterystyka obiektów, wykaz powierzchni, objętych usługą określają następujące załączniki do SWZ: a) załącznik nr 2.1 – Charakterystyka obiektów b) załącznik nr 3.1 – Zakres realizacji usług c) załącznik nr 4.1 - Wykaz wyposażenia d) załącznik nr 5.1 – Wykaz lokalizacji 2.3.6 Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określone w ust. 2.3.1 i 2.3.2 realizowane w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 36 od poniedziałku do piątku odbywać się będą w następujący sposób: a) pomieszczenia kadr, księgowości, kuchnia przy gabinetach Dyrekcji, pozostałe pokoje plombowane oraz utrzymanie czystości przed wejściem do Punktu Obsługi Klienta, zamiatanie klatek schodowych – w godzinach dyżuru sprzątaczki, b) składnice akt, magazynki, pomieszczenia serwerowni, archiwa i szatnie – na żądanie Zamawiającego, w godzinach dyżuru sprzątaczki, c) pozostałe pomieszczenia – codziennie - od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego tj.: w godz. 15.30-22.00. 2.3.7 Usługa kompleksowego mycia okien oraz usługa prania wykładzin realizowane będą w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 36, w wyznaczonych terminach potwierdzonych z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.1 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, w następujący sposób: a) pomieszczenia kadr, księgowości, kuchnia przy gabinetach Dyrekcji oraz pozostałe pokoje plombowane a także składnice akt, magazynki, pomieszczenia serwerowni, archiwa– od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.00 – 15.00. b) pozostałe pomieszczenia - poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godz. 15.30-22.00. Osoby wyznaczone do mycia okien muszą posiadać aktualne badania umożliwiające wykonywanie pracy na wysokości powyżej 1 m i potwierdzenie odbycia stosownych szkoleń z zakresu BHP. Mycie okien powinno odbywać się pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, pracownicy realizujący prace związane z myciem okien powinni być wyposażeni w sprzęt (np. szelki czy kaski ochronne) zapewniający ich bezpieczeństwo podczas realizacji usługi. 2.3.8 Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (dotyczące ust.2.3.1, 2.3.3 i 2.3.4) będą realizowane w Poznańskim Biurze Powiatowym oraz w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 29 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00. 2.3.9 Usługa kompleksowego mycia okien, realizowana będzie w Poznańskim Biurze Powiatowym oraz w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 29, w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.1 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Osoby wyznaczone do mycia okien muszą posiadać aktualne badania umożliwiające wykonywanie pracy na wysokości powyżej 1 m i potwierdzenie odbycia stosownych szkoleń z zakresu BHP. Mycie okien powinno odbywać się pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, pracownicy realizujący prace związane z myciem okien powinni być wyposażeni w sprzęt (np. szelki czy kaski ochronne) zapewniający ich bezpieczeństwo podczas realizacji usługi. 2.3.10 Usługa prania wykładzin we wskazanych pomieszczeniach biurowych, realizowana będzie w Poznańskim Biurze Powiatowym oraz w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 29, w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.1 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

Część zamówienia: LOT-0004 Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach 9 Biur Powiatowych ARiMR Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach 9 Biur Powiatowych ARiMR (BP Chodzież z siedzibą w Margoninie, BP Czarnków, BP Międzychód, BP Nowy Tomyśl, BP Oborniki z siedzibą w Rogoźnie, BP Piła, BP Szamotuły, BP Wągrowiec, BP Złotów) wskazanych w załączniku nr 5.2 obejmujące m.in. pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety, ciągi komunikacyjne, hole, oraz pomieszczenia biurowe sprzątane na żądanie Zamawiającego (tj. m.in. serwerownie, składnice akt, magazynki, Punkt Obsługi Klienta, garaż, kancelaria). Łączna powierzchnia: sprzątania pomieszczeń biurowych wynosi 3.247,21 m2, terenów zewnętrznych wynosi 1521 m2, garażu 32 m2. Szczegółowy wykaz i rodzaj powierzchni określa załącznik nr 2.2 do SWZ (Charakterystyka obiektów). Utrzymanie czystości w garażu we wskazanym, w załączniku nr 6.2 do SWZ i umowy, Biurze Powiatowym ARiMR. Zamawiający wymaga aby do realizacji tego zadania zostało skierowanych 9 osób, po jednej dla każdej siedziby określonej w niniejszej części. 2.4.2 Kompleksowe usługi zapewniające utrzymanie w czystości i porządku terenów zewnętrznych w we wskazanych w załączniku nr 7.2 do SWZ i umowy siedzibach Biur Powiatowych ARiMR. 2.4.3 Kompleksowe obustronne mycie wszystkich okien wraz z ramami, parapetami i żaluzjami. 2.4.4 Pranie wykładzin dywanowych metodą na sucho przy zastosowaniu naturalnego granulatu we wszystkich pomieszczeniach biurowych.2.4.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres realizacji usług, charakterystyka obiektów, wykaz powierzchni, garaży oraz terenów zewnętrznych objętych usługą określają następujące załączniki do SWZ: a) załącznik nr 2.2 – Charakterystyka obiektów b) załącznik nr 3.2 – Zakres realizacji usług c) załącznik nr 4.2 - Wykaz wyposażenia d) załącznik nr 5.2 – Wykaz lokalizacji e) załącznik nr 6.2 – Wykaz garaży f) załącznik nr 7.2 – Szczegółowy zakres sprzątania terenów zewnętrznych 2.4.6 Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (dotyczące ust.2.4.1, 2.4.3 i 2.4.4) będą realizowane w Biurach Powiatowych od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które muszą być wykonywane również poza wskazanymi godzinami pracy Biur Powiatowych tak, aby teren był przygotowany do użytkowania o godz. 7.00. 2.4.7 Usługę kompleksowego mycia okien, która realizowana będzie w Biurach Powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 5.2 , w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.2 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Osoby wyznaczone do mycia okien muszą posiadać aktualne badania umożliwiające wykonywanie pracy na wysokości powyżej 1 m i potwierdzenie odbycia stosownych szkoleń z zakresu BHP. Mycie okien powinno odbywać się pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, pracownicy realizujący prace związane z myciem okien powinni być wyposażeni w sprzęt (np. szelki czy kaski ochronne) zapewniający ich bezpieczeństwo podczas realizacji usługi. 2.4.8 Usługa prania wykładzin we wskazanych pomieszczeniach biurowych, realizowana będzie w Biurach Powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 5.2, w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.2 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

Część zamówienia: LOT-0005 Kompleksowe utrzymanie czystości w 10 siedzibach Biur Powiatowych ARiMR Kompleksowe utrzymanie czystości w 10 siedzibach Biur Powiatowych ARiMR ( BP Gostyń, BP Grodzisk Wielkopolski, BP Jarocin, BP Kościan, BP Krotoszyn, BP Leszno, BP Rawicz z siedzibą w Miejskiej Górce, BP Środa Wielkopolska, BP Śrem, BP Wolsztyn) wskazanych w załączniku nr 5.3 obejmujące m.in. pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety, ciągi komunikacyjne, hole, oraz pomieszczenia biurowe sprzątane na żądanie Zamawiającego (tj. m.in. serwerownie, składnice akt, magazynki, Punkt Obsługi Klienta, garaże, kancelaria). Łączna powierzchnia: sprzątania pomieszczeń biurowych wynosi 4.018,32 m2, terenów zewnętrznych wynosi 2511 m2, garaży 81,2 m2. Szczegółowy wykaz i rodzaj powierzchni określa załącznik nr 2.3 do SWZ (Charakterystyka obiektów). Utrzymanie czystości w garażach we wskazanych, w załączniku nr 6.3 do SWZ i umowy. Zamawiający wymaga aby do realizacji tego zadania zostało skierowanych 10 osób, po jednej dla każdej siedziby określonej w niniejszej części. 2.5.2 Kompleksowe usługi zapewniające utrzymanie w czystości i porządku terenów zewnętrznych w we wskazanych w załączniku nr 7.3 do SWZ i umowy siedzibach Biur Powiatowych ARiMR. 2.5.3 Kompleksowe obustronne mycie wszystkich okien wraz z ramami, parapetami i żaluzjami 2.5.4 Pranie wykładzin dywanowych metodą na sucho przy zastosowaniu naturalnego granulatu we wszystkich pomieszczeniach biurowych 2.5.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres realizacji usług, charakterystyka obiektów, wykaz powierzchni, garaży oraz terenów zewnętrznych objętych usługą określają następujące załączniki do SWZ: a) załącznik nr 2.3 – Charakterystyka obiektów b) załącznik nr 3.3 – Zakres realizacji usług c) załącznik nr 4.3 - Wykaz wyposażenia d) załącznik nr 5.3 – Wykaz lokalizacji e) załącznik nr 6.3 – Wykaz garaży f) załącznik nr 7.3 – Szczegółowy zakres sprzątania terenów zewnętrznych 2.5.6 Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (dotyczące ust.2.5.1, 2.5.3 i 2.5.4) będą realizowane w Biurach Powiatowych od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które muszą być wykonywane również poza wskazanymi godzinami pracy Biur Powiatowych tak, aby teren był przygotowany do użytkowania o godz. 7.00. 2.5.7 Usługę kompleksowego mycia okien, która realizowana będzie w Biurach Powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 5.3 , w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.3 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Osoby wyznaczone do mycia okien muszą posiadać aktualne badania umożliwiające wykonywanie pracy na wysokości powyżej 1 m i potwierdzenie odbycia stosownych szkoleń z zakresu BHP. Mycie okien powinno odbywać się pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, pracownicy realizujący prace związane z myciem okien powinni być wyposażeni w sprzęt (np. szelki czy kaski ochronne) zapewniający ich bezpieczeństwo podczas realizacji usługi. 2.5.8 Usługa prania wykładzin we wskazanych pomieszczeniach biurowych, realizowana będzie w Biurach Powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 5.3, w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.3 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

Część zamówienia: LOT-0006 Kompleksowe utrzymanie czystości w 11 siedzibach Biur Powiatowych ARiMR Kompleksowe utrzymanie czystości w 11 siedzibach Biur Powiatowych ARiMR ( BP Gniezno, BP Kalisz, BP Kępno, BP Koło, BP Konin, BP Ostrów Wielkopolski, BP Ostrzeszów, BP Pleszew, BP Słupca, BP Turek, BP Września) wskazanych w załączniku nr 5.4 obejmujące m.in. pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety, ciągi komunikacyjne, hole, oraz pomieszczenia biurowe sprzątane na żądanie Zamawiającego (tj. m.in. serwerownie, składnice akt, magazynki, Punkt Obsługi Klienta, kancelaria). Łączna powierzchnia: sprzątania pomieszczeń biurowych wynosi 4911,59 m2, terenów zewnętrznych wynosi 200m2. Szczegółowy wykaz i rodzaj powierzchni określa załącznik nr 2.4 do SWZ (Charakterystyka obiektów). Zamawiający wymaga aby do realizacji tego zadania zostało skierowanych 11 osób, po jednej dla każdej siedziby określonej w niniejszej części. 2.6.2 Kompleksowe usługi zapewniające utrzymanie w czystości i porządku terenów zewnętrznych w we wskazanych w załączniku nr 7.4 do SWZ i umowy siedzibach Biur Powiatowych ARiMR. 2.6.3 Kompleksowe obustronne mycie wszystkich okien wraz z ramami, parapetami i żaluzjami. 2.6.4 Pranie wykładzin dywanowych metodą na sucho przy zastosowaniu naturalnego granulatu we wszystkich pomieszczeniach biurowych.2.6.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres realizacji usług, charakterystyka obiektów, wykaz powierzchni, garaży oraz terenów zewnętrznych objętych usługą określają następujące załączniki do SWZ: a) załącznik nr 2.4 – Charakterystyka obiektów b) załącznik nr 3.4 – Zakres realizacji usług c) załącznik nr 4.4 - Wykaz wyposażenia d) załącznik nr 5.4 – Wykaz lokalizacji e) załącznik nr 7.4 – Szczegółowy zakres sprzątania terenów zewnętrznych 2.6.6 Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (dotyczące ust.2.6.1, 2.6.3 i 2.6.4) będą realizowane w Biurach Powiatowych od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które muszą być wykonywane również poza wskazanymi godzinami pracy Biur Powiatowych tak, aby teren był przygotowany do użytkowania o godz. 7.00. 2.6.7 Usługę kompleksowego mycia okien, która realizowana będzie w Biurach Powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 5.4 , w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.4 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Osoby wyznaczone do mycia okien muszą posiadać aktualne badania umożliwiające wykonywanie pracy na wysokości powyżej 1 m i potwierdzenie odbycia stosownych szkoleń z zakresu BHP. Mycie okien powinno odbywać się pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, pracownicy realizujący prace związane z myciem okien powinni być wyposażeni w sprzęt (np. szelki czy kaski ochronne) zapewniający ich bezpieczeństwo podczas realizacji usługi. 2.6.8 Usługa prania wykładzin we wskazanych pomieszczeniach biurowych, realizowana będzie w Biurach Powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 5.4, w wyznaczonym terminie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 15.00, potwierdzonym z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną wskazaną w załączniku nr 5.4 do SWZ) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
branża Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu, zieleń
kody CPV 77314100, 90620000, 90911300, 90914000, 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się