Zlecenie 7754388 - Świadczenie usług wsparcia technicznego do posiadanego...

   
Zamówienie 7754388 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-14
przedmiot zlecenia
Świadczenie usług wsparcia technicznego do posiadanego przez Województwo Lubelskie systemu zabezpieczeń PaloAlto oraz odnowien
ia subskrypcji na moduły Threat Prevention, PAN-DB URL Filtering, Premium Partner Support.
Usługa wsparcia technicznego powinna być świadczona w standardzie Next Business Day z opcją zachowania uszkodzonych nośników, w tym powinna zapewniać:
• telefonicznego zgłaszania awarii w trybie 9 godzin na dobę od 7.30 do 15.30 w dni powszednie,
• bezpośredni, rejestrowany dostęp do centrum pomocy technicznej producenta lub Wykonawcy lub przedstawiciela producenta na Polskę przez 24 godziny na dobę, umożliwiający samodzielne otwieranie przez zamawiającego zgłoszeń serwisowych
w centrum pomocy technicznej producenta bez limitu na ilość zapytań,
• wymianę dysku obejmującą opcję zachowaj swój dysk (w przypadku awarii nośnika danych-dysku twardego, serwis producenta wymienia nośnik bez konieczności zwrotu uszkodzonego nośnika), przez cały okres wsparcia,
• dostęp do najnowszego oprogramowania sprzętowego urządzeń ze strony producenta,
• naprawę uszkodzonego urządzenia w miejscu instalacji (on-site).
Wykaz urządzeń objętych usługą:
Lp. Opis urządzenia Numer seryjny
1. PAN-PA-3050 001701011963
2. PAN-PA-3050 001701016797
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się