Przetarg 11852161 - Świadczenie usług Wsparcia proaktywnego oraz Wsparcia...

   
Analizuj Zamówienie 11852161
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-03
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług Wsparcia proaktywnego oraz Wsparcia reaktywnego dla platformy Microsoft Azure.

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) w zakresie zamówienia podstawowego:1. świadczenie usług
i Wsparcia proaktywnego w maksymalnym wymiarze 609 roboczogodzin,2. świadczenie usługi Wsparcia reaktywnego dla posiadanych przez Zamawiającego platformy i usług Microsoft Azure. 2) w zakresie zamówienia objętego opcją świadczenie usługi Wsparcia proaktywnego w maksymalnym wymiarze 272 roboczogodzin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SWZ - OPZ oraz Tom II SWZ - PPU.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usług Wsparcia proaktywnego oraz Wsparcia reaktywnego dla platformy Microsoft Azure 1.Przedmiotem zamówienia jest:1) w zakresie zamówienia podstawowego:1. świadczenie usługi Wsparcia proaktywnego w maksymalnym wymiarze 609 roboczogodzin,2. świadczenie usługi Wsparcia reaktywnego dla posiadanych przez Zamawiającego platformy i usług Microsoft Azure. 2) w zakresie zamówienia objętego opcją świadczenie usługi Wsparcia proaktywnego w maksymalnym wymiarze 272 roboczogodzin2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SWZ - OPZ oraz Tom II SWZ - PPU.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72253200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa