Przetarg 1924554 - Świadczenie usług w zakresie przygotowania i...

   
Analizuj Zamówienie 1924554 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2011-08-23
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 2, w ramach pr
ojektu Sosnowiec - Miasto dobrych inwestycji, rok 2011.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn Zainwestuj w Sosnowcu - część 2, w ramach projektu Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji. Na realizację przedmiotu zamówienia, który obejmuje usługi wymienione w poniższych podpunktach, zamawiający posiada ogółem środki finansowe w wysokości 155.000,00 zł brutto. Jest to cena maksymalna wynikająca ze wniosku aplikacyjnego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Uwzględniając powyższe przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1.1. Opracowanie kart nowych ofert inwestycyjnych
1.1.1. Wykonawca przygotuje w wersji elektronicznej i papierowej siedem kart nowych ofert inwestycyjnych zawierających dane na temat terenów, nieruchomości inwestycyjnych gminy Sosnowiec, w oparciu o treści merytoryczne, opisy, zdjęcia, wizualizacje oraz mapy lokalizacyjne dostarczone przez zamawiającego.
1.1.2. Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.1.3. Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:
http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.1.4. Wykonawca przetłumaczy treść nowych siedmiu kart ofert inwestycyjnych (treść jednej karty to około 200 wyrazów) na cztery języki obce: angielski, hiszpański, francuski i chiński;
1.1.5. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu graficzne matryce do druku siedmiu kart nowych ofert inwestycyjnych, w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuski, chińskiej);
1.1.6. Wykonawca wydrukuje i dostarczy Zamawiającemu po 200 sztuk każdej z siedmiu opracowanych kart ofert inwestycyjnych w każdej z pięciu wersji językowej według poniższych parametrów:
a. format:210x297 mm (A4)
b. kolor: CMYK 4+0 (nadruk z jednej strony)
c. papier: kreda matt 170 g
1.1.7.Opracowane w wersji elektronicznej propozycje siedmiu kart nowych ofert inwestycyjnych w języku polskim wykonawca przekaże do akceptacji zamawiającemu na adresy e-mailowe: wrf.em@um.sosnowiec.pl; wrf.am@um.sosnowiec.pl w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przez zamawiającego treści merytorycznej (opisu, zdjęć, wizualizacji, oraz map lokalizacyjnych). W przypadku zgłoszenia w terminie do dwóch dni przez zamawiającego uwag do propozycji siedmiu nowych kart ofert inwestycyjnych wykonawca uwzględni je w terminie czterech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji, wykonawca przetłumaczy, przygotuje i wykona druk nowych kart ofert inwestycyjnych zgodnie z podpunktami od 1.1.4 do 1.1.6. w terminie 20 dni licząc od daty otrzymania akceptacji propozycji przez zamawiającego.
1.2. Umieszczenie spotów reklamowych na lotnisku w Pyrzowicach
1.2.1.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe na terenie terminali pasażerskich A i B Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach dla emisji pięciu 30-sekundowych spotów reklamowych na ekranach plazmowych na terenie lotniska przez okres co najmniej 1 miesiąca, 120 emisji dziennie.
12.2. Emisja dotyczyć będzie pięciu spotów reklamowych w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), które zamawiający dostarczy wykonawcy w celu ich emisji na lotnisku w Pyrzowicach (wszelkie formalności po stronie wykonawcy).
1.3.Zaprojektowanie i umieszczenie reklamy na billboardach przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy)
1.3.1. Wykonawca sporządzi projekt graficzny reklamy zawierający hasło reklamowe o treści: Zainwestuj w Sosnowcu;
1.3.2. Reklama musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartym w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.3.3. Reklama musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznym Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:
http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.3.4. Wykonawca wykona ekspozycję reklamy na nośniku typu billboard w sposób zapewniający:
a) format - 18 m2
b) liczbę nośników - co najmniej 2
c) czas ekspozycji - co najmniej 1 miesiąc
d) lokalizacja - przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy)
1.3.5. Wykonawca przedstawi zamawiającemu trzy propozycje reklamy do ekspozycji na bilbordzie oraz 4 propozycje jej lokalizacji przy drodze krajowej nr 86 Katowice. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać wyboru jednego spośród trzech propozycji reklamy oraz dwóch lokalizacji z czterech zaproponowanych w terminie 2 dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę propozycji. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego uwag do dostarczonych propozycji reklamy oraz jej lokalizacji, wykonawca uwzględni je w terminie dwóch dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru propozycji reklamy i jej dwóch lokalizacji przy drodze krajowej nr 86, w terminie dwóch dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę zweryfikowanej propozycji. Akceptację zamawiający przekaże wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez wykonawcę adres emailowy.
1.3.6. Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości reklamy w czasie trwania ekspozycji, poprzez:
a)dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów
b)w razie stwierdzenia uszkodzenia reklamy - nieodpłatne ponowne wyklejenie.
Wymiany uszkodzonej reklamy wykonawca dokona w terminie 48 godzin licząc od czasu stwierdzenia takiej konieczności przez zamawiającego przez Wykonawcę.
1.3.7. Wykonawca usunie reklamy z dwóch billboardów po zakończeniu czasu jej ekspozycji.
1.3.8. Podstawą uznania prawidłowości wykonania usługi zgodnie z podpunktami od 1.3.4 do 1.3.7 będzie pisemny protokół odbioru sporządzony przez Zamawiającego.
1.4.Wykonawca dostarczy do zamawiającego niżej wymienione materiały promocyjne: (długopisy, smycze, teczki skóropodobne i papierowe, torby papierowe, katalogi tematyczne,)
1.4.1. Długopisy - 1000 sztuk
1.4.2. Długopisy muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.4.3. Długopisy muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.4.4. Smycze - 1000 sztuk
1.4.5. Smycze muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.4.6. Smycze muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.4.7. Teczki skóropodobne w formacie A 4 - 100 sztuk
1.4.8. Teczki skóropodobne muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.4.9. Teczki skóropodobne muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.4.10.Teczki papierowe w formacie A4 - 3.000,00 sztuk
1.4.11.Teczki papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.4.12.Teczki muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.4.13.Torby papierowe (średniej wielkości) - 3.000,00 sztuk
1.4.14.Torby papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.4.15.Torby muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:
http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.4.16.Katalogi tematyczne - 500,00 sztuk; dwa rodzaje tematyczne (produkcja - 250,00 sztuk, usługi- 250,00 sztuk) każde po 8 stron + dwustronna okładka;
1.4.17.Wersje elektroniczne katalogów tematycznych (pdf) dostarczy wykonawcy zamawiający
1.4.18.Wykonanie druku katalogów tematycznych musi uwzględniać następujące wymagania:
a)druk: pełen kolor 4/4; gramatura 80 g/m2
b)papier: kreda matt, okładka twarda, kolorowa 4/4; gramatura minimum 170g/m3
1.5. Wykonawca zamieści reklamy w czasopismach specjalistycznych
1.5.1. Wykonawca zredaguje treść ogłoszeń, wykona obróbkę graficzną uwzględniając w zawartości merytorycznej informacje z dostarczonych przez zamawiającego materiałów oraz zdjęć, map, w celu ich publikacji w gazetach,
1.5.2. Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe w czasopismach branżowych z uwzględnieniem następujących wymagań:
a)liczba ogłoszeń - minimum 2 szt.
b)wielkość ogłoszenia - strona A4
c)ogłoszenia publikowane w różnych terminach
d)czasopisma branżowe/specjalistyczne rozumiane jak czasopisma/magazyny o zasięgu dystrybucji co najmniej na region Polski południowej, związane tematycznie z branżą inwestycyjną, gospodarczą, budowlaną lub z nieruchomościami, o nakładzie minimum 10 tysięcy egzemplarzy;
1.5.3. Reklamy muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.5.4. Reklamy muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.5.5. Propozycje reklam wraz z propozycją terminów ich publikacji oraz z propozycją tytułów czasopism wykonawca przedstawi w wersji elektronicznej na adresy: wrf.em@um.sosnowiec.pl, wrf.am@um.sonowiec.pl do akceptacji zamawiającemu. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do trzech dni uwag do propozycji, wykonawca uwzględni je w terminie trzech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po opublikowaniu zaakceptowanych reklam wykonawca przekaże zamawiającemu co najmniej po jednym egzemplarzu każdego z rodzaju czasopism, w których zawarte będą reklamy. Wykonanie usługi (opisanej w punktach od 1.5.1 do 1.5.5) z należytą starannością potwierdzone zostanie przez zamawiającego pisemnym protokołem odbioru.
1.6.Wykupienie czasu antenowego w telewizji regionalnej w celu emisji spotów reklamowych
1.6.1. Wykonawca wykupi czas antenowy w celu emisji pięciu 30-sekundowych spotów reklamowych w telewizji regionalnej jak wyżej (wszelkie formalności po stronie wykonawcy),
1.6.2. Spoty należy emitować w bloku reklamowym przed wiadomościami regionalnymi lub po wiadomościach regionalnych (w godzinach popołudniowo - wieczornych) co najmniej jeden raz w ciągu dnia;
1.6.3. Spoty należy emitować naprzemiennie - codziennie jeden z pięciu rodzajów, od poniedziałku do niedzieli przez okres jednego miesiąca,
1.6.4. Zamawiający wymaga pozycji premium w każdym bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia przed lub po wiadomościach.
1.7.Aktualizacja strony internetowej w zakresie nowych ofert inwestycyjnych
1.7.1. Wykonawca dokona aktualizacji serwisu internetowego Gminy Sosnowiec w zakresie siedmiu nowych ofert inwestycyjnych Gminy.
1.7.2. Wykonawca sporządzi aktualizację siedmiu nowych ofert inwestycyjnych w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej i chińskiej) zgodnie z podpunktem 1.1.4.
1.7.3. Aktualizacja strony internetowej we wskazanym zakresie musi być zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
1.7.4. Aktualizacja strony internetowej musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf
1.8.Zamawiający każdorazowo zastrzega sobie akceptację treści i wzorów propozycji przedmiotu zamówienia określonych w punktach: od 1.1. do 1.7, które w pełni odpowiadają jego wymaganiom, wyrazi w formie elektronicznej. W razie braku akceptacji przez zamawiającego, propozycji przedstawionej przez zamawiającego, wykonawca w terminach ustalonych w punktach od 1.1. do 1.9. przedstawi zamawiającemu nowe propozycje. Wykonawca wprowadzi zmiany w przedstawionych propozycjach zgodnie z uwagami przekazanymi przez zamawiającego.
1.9. Zamawiający przekaże wykonawcy wszystkie będące w jego posiadaniu materiały o charakterze informacyjnym (dane lokalizacyjne, powierzchnie, status prawny, forma zbycia, uzbrojenia, przeznaczenie według planu zagospodarowania przestrzennego, stan zagospodarowania, zdjęcia i mapy działek/ nieruchomości inwestycyjnych), niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wszystkie materiały i dane, najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia skutecznego przekazania przez wykonawcę listy niezbędnych wykonawcy materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy. Listę niezbędnych materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu nie później niż w terminie trzech dni licząc od daty podpisania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność uzupełnienia informacji lub materiałów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca zobowiązany jest skierować do zamawiającego w tej sprawie wniosek w formie pisemnej. Zamawiający w przypadku wystąpienia takich okoliczności, jest zobowiązany do uzupełnienia informacji lub materiałów w terminie do trzech dni licząc od daty otrzymania wniosku chyba, że nie posiada informacji lub materiałów, o które występuje wykonawca.
1.10. Wykonawca z chwilą przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonanie zależnego prawa autorskiego. Przeniesienie praw autorskich następuje w zakresie wszystkich znanych pól eksploatacji..
branża Usługi reklamowe
podbranża loga i znaki graficzne, akcje promocyjne
kody CPV 79341400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: loga i znaki graficzne , akcje promocyjne