Przetarg - Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w...

   
Analizuj Zamówienie 3032749 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-12-02
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba w Oławie - w roku 2014
1. Przedmiotem
zamówienia jest bieżące świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą krytej pływalni w skład której wchodzą :
basen pływacki- o wymiarach 25mxl6m , głębokości od L35m do l,8m. z 6-cioma torami pływackimi,
basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi- nieregularny pow. lustra wody 187,4 m2.; głębokości od l,05m do l,20m, połączony z niecka do nauki pływania o wymiarach 6mxl2,5m z 3-ma torami pływackimi,
brodzik dla dzieci- pow. lustra wody 39,37 m2.głębokość do 0,45 m. dwie wanny hydromasażu- pow. lustra wody 2x2,46 m2.głębokość lm. zjeżdżalnia o długości 70,8m z wanną hamowną. w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba Sp. z o.o. ul. 1 Maja 33a, 55-200 Oława.
2. Obiekt funkcjonuje codziennie w godz.: 6.00- 22.00 od poniedziałku do piątku i w godz.8.00-22.00 w soboty i niedziele za wyjątkiem następujących dni: Nowy Rok, Wielkanoc ( 1-szy dzień), Wszystkich Świętych, Wigilia, Boże Narodzenie (1-szy dzień ) i tzw. przerwy technologicznej w pracy obiektu.
3. Zamawiający wymaga aby usługa ratownicza sprawowana była w godzinach funkcjonowania obiektu, przez 3 ratowników na każdej zmianie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zwiększania lub zmniejszania ilości ratowników w szczególnych uzasadnionych przypadkach.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w przypadku zmiany przepisów regulujących minimalne wymagania dotyczące liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego - w dacie wszczęcia i prowadzenia postępowania obowiązującym aktem prawnym jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 23 stycznia 2012 r. sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z dnia 27 stycznia 2012 r. poz. 108).
6. Zmiany określone w ust. 4 i 5 powyżej nie mogą stanowić podstawy do żądania przez wykonawcę zmiany wynagrodzenia umownego, określonego w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do:
kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu
udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, w tym podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach , wezwanie pogotowia ratunkowego zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie ( Dz.U. z 2010, nr 127 poz.857 z późn. zm.), wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami oraz ustawa z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz.U. z 2011 r. Nr 208, poz.1240 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami, wykonywania wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika
prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących regulaminów, przepisów BHP i ppoż., pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych , korzystających z pływalni o obowiązujących przepisach
zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem przerw w funkcjonowaniu obiektu, a określonych w ust. 2 powyżej, udzielania pierwsze pomocy przedmedycznej
zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji zamówienia
bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP dbanie o stanowiska ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu
prowadzenie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez zamawiającego i systemu raportowania określenie i przestrzeganie zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach
przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w obiekcie.
wyznaczenie , w porozumieniu z zamawiającym, granic stref nadzoru przypadających na jednego ratownika
8. Każdy ratownik zatrudniony do zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie obiektu musi legitymować się aktualną legitymacją członka WOPR, posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy , aktualną książeczkę zdrowia , zaświadczenia o odbytym badaniu do celów sanitarno- epidemiologicznym. W/w dokumenty powinny zostać przedstawione zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Obsada wykonywanej obsługi ratowniczej musi być zgodna z obowiązującymi wytycznymi WOPR na basenach i krytych pływalniach. Usługi mają być wykonywane zgodnie z :
ustawą z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie ( Dz.U. z 2010, nr 127 poz.857 z późn. zm.) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy,
9. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia ( 12 miesięcy) wynosi 16 524.
10. Przez cenę 1 roboczogodziny ratownika zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa.
U. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następować będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych i ceny 1 roboczogodziny ratownika przedstawionej w ofercie.
12. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
13. Comiesięczne wynagrodzenie wykonawcy będzie iloczynem wypracowanej ilości godzin przez wszystkich ratowników i ceny jednostkowej tj. ceny 1 roboczogodziny ratownika podanej w ofercie.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 75250000, 75252000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych