Przetarg 11951988 - Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla...

   
Analizuj Zamówienie 11951988
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-11
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych przebywających na terenie miasta Gdyni na 2026 rok (4 c
zęści)

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych przebywających na terenie miasta Gdyni – dorosłych kobiet i mężczyzn, w podziale na 6 części:1) Część 1 - Świadczenie usługi w postaci schronienia dla średniomiesięcznie 20 osób bezdomnych (tylko mężczyzn);2) Część 2 - Świadczenie usługi w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi dla średniomiesięcznie 55 osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn);3) Część 3 - Świadczenie usługi w postaci schronienia dla średniomiesięcznie 55 osób bezdomnych (tylko mężczyzn);4) Część 4 - Świadczenie usługi w postaci schronienia oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla średniomiesięcznie 10 osób bezdomnych (tylko kobiet) tj.: 3 osoby bezdomne wymagające usług opiekuńczych oraz 7 osób bezdomnych niewymagających usług opiekuńczych.Szczegółowy opis został zawarty w Rozdziale 3 SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usługi w postaci schronienia dla średniomiesięcznie 20 osób bezdomnych (tylko mężczyzn) 1. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w postaci schronienia (bez usług opiekuńczych) Wykonawca ma obowiązek zagwarantować standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, na poziomie określonym w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz. U. poz. 896) w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni stanowiącego (załącznik nr 8 do SWZ).2. Wymagany zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia usługi w postaci schronienia dla osób bezdomnych - dotyczy części 1 i 3:1) zapewnienie trzech posiłków dziennie wraz z napojem, w tym jednego gorącego, odpowiednich ze względu na wiek lub stan zdrowia;2) w okresie grzewczym zapewnienie w pomieszczeniach temperatury minimum 20 C;3) zapewnienie odpowiedniego standardu w pomieszczeniach mieszkalnych, w tym niezbędnego wyposażenia: łóżko wraz z poduszką, kocem i pościelą, szafką oraz stolik z krzesłami;4) zapewnienie stałego dostępu do bieżącej wody, umożliwienie skorzystania z prysznica i toalety;5) zapewnienie możliwości wykonania prania i suszenia odzieży;6) zatrudnienie personelu gwarantującego prawidłowa, jakość świadczonych usług;7) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych, przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa na terenie schroniska;8) zapewnienie osobom nieposiadającym żadnego dochodu podstawowych środków higieny osobistej w ilości umożliwiającej utrzymanie czystości, takich jak: mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, szczoteczka i pasta do zębów, art. higieniczne dla kobiet, pieluchy jednorazowe itp.;9) zapewnienie pomocy mieszkańcom placówki w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu, poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;10) zapewnienie podstawowych środków opatrunkowych takich jak bandaż, plastry, gaza jałowa, środki dezynfekcyjne itp.;11) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców.3. Pozostałe ogólne wymagania wobec Wykonawcy:1) przestrzegania i poszanowania wolności, praw i obowiązków człowieka i obywatela w stosunku do wszystkich osób korzystających ze schroniska, w tym przestrzegania ich dóbr osobistych zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP;2) prowadzenie rejestru osób korzystających z pomocy schroniska, skierowanych przez MOPS w Gdyni;3) udzielania informacji osobom korzystającym ze schroniska o możliwości skorzystania ze świadczeń pomocy społecznej oraz pomoc w jej zorganizowaniu;4) stała współpraca z Centrum Reintegracji i Interwencji Mieszkaniowej MOPS w Gdyni (dalej CRiIM) przy realizacji planów pomocy, Indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w schroniskach lub ich rodzin, polegającej w szczególności na:a) ustalaniu i monitorowaniu wraz z pracownikiem socjalnym CRiIM planu pomocy klientom, w szczególności związanego z oceną ich sytuacji zdrowotnej,b) motywowaniu osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podejmowania terapii odwykowej i jej kontynuowania,c) motywowaniu osób bezdomnych do podejmowania wszelkiej aktywności zawodowej, jak również uczestnictwa w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i innych formach aktywności społecznej i zawodowej,d) motywowaniu do podejmowania lub kontynuacji leczenia somatycznego lub psychiatrycznego chorych osób bezdomnych, a także w miarę możliwości sprawdzanie stosowania zaleceń lekarskich,e) pomocy osobom bezdomnym przy wypełnieniu i składaniu wszelkich dokumentów dotyczących realizowanego planu pomocy takich jak np. wnioski o nr PESEL, świadczenia rodzinne, dowód osobisty, dokumenty do ZUS, lokal socjalny, świadectwa pracy, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, umieszczenie w domu pomocy społecznej itp.,f) wsparcie osób bezdomnych w sprawach dotyczących unormowania ich sytuacji rodzinnej,g) zapewnieniu dostępu do informacji o możliwych formach pomocy, a także zapewnieniu podstawowej informacji prawnej, medycznej i mieszkaniowej,h) zapewnienie odpowiedniego wsparcia osobom tego wymagającym, w szczególności z powodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby, polegającego na pomocy w codziennym funkcjonowaniu;5) zapewnienie bieżącego kontaktu między pracownikiem schroniska, a pracownikami socjalnymi CRiIM w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:30; bieżący kontakt musi umożliwiać podjęcie natychmiastowych czynności sprawdzenia, kontroli, weryfikacji i przekazania informacji o sytuacji danej osoby przebywającej w schronisku;6) zapewnienia konsultacji z pracownikiem socjalnym CRiIM w związku z zamiarem usunięcia ze schroniska osoby tam skierowanej – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 1 dnia przed przewidywanym terminem usunięcia;7) niezwłocznego pisemnego poinformowania pracownika socjalnego CRiIM o usunięciu ze schroniska osoby tam skierowanej wraz z podaniem daty i przyczyny usunięcia, jednak nie później niż w terminie dni od daty usunięcia;8) wsparcia osób bezdomnych w procesie dokonywania wpłat na poczet odpłatności za pobyt w schronisku.

Część zamówienia: LOT-0002 Świadczenie usługi w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi dla średniomiesięcznie 55 osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) 1. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi tj. na część 2, 4, Wykonawca ma obowiązek zagwarantować standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, na poziomie określonym w Załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz. U. poz. 896) w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni stanowiącego (załącznik nr 8 do SWZ).2. Wymagany zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia usługi w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych - dotyczy części 2 i 4:1) zakwaterowanie w budynku umożliwiającym dostęp do niego przez osoby z niepełnosprawnościami;2) zakwaterowanie osób przebywających w placówce w pokojach z oknami, wyposażonych w łózka parterowe z materacem, poduszką, kocem i pościelą, szafę oraz stół z krzesłami;3) w okresie grzewczym zapewnienie w pomieszczeniach temperatury minimum 20 C;4) stały dostęp do WC i łazienki z ciepła i zimną wodą wraz z możliwością skorzystania z prysznica;5) zapewnienie trzech posiłków dziennie wraz z napojem, w tym jednego gorącego, odpowiednich ze względu na wiek lub stan zdrowia;6) zapewnienie osobom nieposiadającym żadnego dochodu podstawowych środków higieny osobistej w ilości umożliwiającej utrzymanie czystości, takich jak: mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, szczoteczka i pasta do zębów, art. higieniczne dla kobiet itp.;7) zapewnienie możliwości wykonania prania i suszenia odzieży;8) zatrudnienie personelu gwarantującego prawidłową, jakość świadczonych usług, w tym usług opiekuńczych;9) zapewnienie pomocy mieszkańcom placówki w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu, poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;10) zapewnienie wsparcia opiekuna, pracownika socjalnego;11) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych, przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa na terenie schroniska;12) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców;13) zapewnienie usług opiekuńczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb, w tym (w części 6 dotyczy tylko osób wymagających usług opiekuńczych):a) opieka higieniczna (pomoc w myciu, kąpaniu, ubraniu),b) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,c) pomoc przy spożywaniu posiłków lub karmienie osób tego wymagających,d) pomoc osobom przy przemieszczaniu się.3. Pozostałe ogólne wymagania wobec Wykonawcy:1) przestrzegania i poszanowania wolności, praw i obowiązków człowieka i obywatela w stosunku do wszystkich osób korzystających ze schroniska, w tym przestrzegania ich dóbr osobistych zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP;2) prowadzenie rejestru osób korzystających z pomocy schroniska, skierowanych przez MOPS w Gdyni;3) udzielania informacji osobom korzystającym ze schroniska o możliwości skorzystania ze świadczeń pomocy społecznej oraz pomoc w jej zorganizowaniu;4) stała współpraca z Centrum Reintegracji i Interwencji Mieszkaniowej MOPS w Gdyni (dalej CRiIM) przy realizacji planów pomocy, Indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w schroniskach lub ich rodzin, polegającej w szczególności na:a) ustalaniu i monitorowaniu wraz z pracownikiem socjalnym CRiIM planu pomocy klientom, w szczególności związanego z oceną ich sytuacji zdrowotnej,b) motywowaniu osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podejmowania terapii odwykowej i jej kontynuowania,c) motywowaniu osób bezdomnych do podejmowania wszelkiej aktywności zawodowej, jak również uczestnictwa w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i innych formach aktywności społecznej i zawodowej,d) motywowaniu do podejmowania lub kontynuacji leczenia somatycznego lub psychiatrycznego chorych osób bezdomnych, a także w miarę możliwości sprawdzanie stosowania zaleceń lekarskich,e) pomocy osobom bezdomnym przy wypełnieniu i składaniu wszelkich dokumentów dotyczących realizowanego planu pomocy takich jak np. wnioski o nr PESEL, świadczenia rodzinne, dowód osobisty, dokumenty do ZUS, lokal socjalny, świadectwa pracy, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, umieszczenie w domu pomocy społecznej itp.,f) wsparcie osób bezdomnych w sprawach dotyczących unormowania ich sytuacji rodzinnej,g) zapewnieniu dostępu do informacji o możliwych formach pomocy, a także zapewnieniu podstawowej informacji prawnej, medycznej i mieszkaniowej,h) zapewnienie odpowiedniego wsparcia osobom tego wymagającym, w szczególności z powodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby, polegającego na pomocy w codziennym funkcjonowaniu;5) zapewnienie bieżącego kontaktu między pracownikiem schroniska, a pracownikami socjalnymi CRiIM w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:30; bieżący kontakt musi umożliwiać podjęcie natychmiastowych czynności sprawdzenia, kontroli, weryfikacji i przekazania informacji o sytuacji danej osoby przebywającej w schronisku;6) zapewnienia konsultacji z pracownikiem socjalnym CRiIM w związku z zamiarem usunięcia ze schroniska osoby tam skierowanej – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 1 dnia przed przewidywanym terminem usunięcia;7) niezwłocznego pisemnego poinformowania pracownika socjalnego CRiIM o usunięciu ze schroniska osoby tam skierowanej wraz z podaniem daty i przyczyny usunięcia, jednak nie później niż w terminie dni od daty usunięcia;8) wsparcia osób bezdomnych w procesie dokonywania wpłat na poczet odpłatności za pobyt w schronisku.

Część zamówienia: LOT-0003 Świadczenie usługi w postaci schronienia dla średniomiesięcznie 55 osób bezdomnych (tylko mężczyzn) 1. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w postaci schronienia (bez usług opiekuńczych) Wykonawca ma obowiązek zagwarantować standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, na poziomie określonym w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz. U. poz. 896) w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni stanowiącego (załącznik nr 8 do SWZ).2. Wymagany zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia usługi w postaci schronienia dla osób bezdomnych - dotyczy części 1 i 3:1) zapewnienie trzech posiłków dziennie wraz z napojem, w tym jednego gorącego, odpowiednich ze względu na wiek lub stan zdrowia;2) w okresie grzewczym zapewnienie w pomieszczeniach temperatury minimum 20 C;3) zapewnienie odpowiedniego standardu w pomieszczeniach mieszkalnych, w tym niezbędnego wyposażenia: łóżko wraz z poduszką, kocem i pościelą, szafką oraz stolik z krzesłami;4) zapewnienie stałego dostępu do bieżącej wody, umożliwienie skorzystania z prysznica i toalety;5) zapewnienie możliwości wykonania prania i suszenia odzieży;6) zatrudnienie personelu gwarantującego prawidłowa, jakość świadczonych usług;7) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych, przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa na terenie schroniska;8) zapewnienie osobom nieposiadającym żadnego dochodu podstawowych środków higieny osobistej w ilości umożliwiającej utrzymanie czystości, takich jak: mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, szczoteczka i pasta do zębów, art. higieniczne dla kobiet, pieluchy jednorazowe itp.;9) zapewnienie pomocy mieszkańcom placówki w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu, poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;10) zapewnienie podstawowych środków opatrunkowych takich jak bandaż, plastry, gaza jałowa, środki dezynfekcyjne itp.;11) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców.3. Pozostałe ogólne wymagania wobec Wykonawcy:1) przestrzegania i poszanowania wolności, praw i obowiązków człowieka i obywatela w stosunku do wszystkich osób korzystających ze schroniska, w tym przestrzegania ich dóbr osobistych zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP;2) prowadzenie rejestru osób korzystających z pomocy schroniska, skierowanych przez MOPS w Gdyni;3) udzielania informacji osobom korzystającym ze schroniska o możliwości skorzystania ze świadczeń pomocy społecznej oraz pomoc w jej zorganizowaniu;4) stała współpraca z Centrum Reintegracji i Interwencji Mieszkaniowej MOPS w Gdyni (dalej CRiIM) przy realizacji planów pomocy, Indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w schroniskach lub ich rodzin, polegającej w szczególności na:a) ustalaniu i monitorowaniu wraz z pracownikiem socjalnym CRiIM planu pomocy klientom, w szczególności związanego z oceną ich sytuacji zdrowotnej,b) motywowaniu osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podejmowania terapii odwykowej i jej kontynuowania,c) motywowaniu osób bezdomnych do podejmowania wszelkiej aktywności zawodowej, jak również uczestnictwa w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i innych formach aktywności społecznej i zawodowej,d) motywowaniu do podejmowania lub kontynuacji leczenia somatycznego lub psychiatrycznego chorych osób bezdomnych, a także w miarę możliwości sprawdzanie stosowania zaleceń lekarskich,e) pomocy osobom bezdomnym przy wypełnieniu i składaniu wszelkich dokumentów dotyczących realizowanego planu pomocy takich jak np. wnioski o nr PESEL, świadczenia rodzinne, dowód osobisty, dokumenty do ZUS, lokal socjalny, świadectwa pracy, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, umieszczenie w domu pomocy społecznej itp.,f) wsparcie osób bezdomnych w sprawach dotyczących unormowania ich sytuacji rodzinnej,g) zapewnieniu dostępu do informacji o możliwych formach pomocy, a także zapewnieniu podstawowej informacji prawnej, medycznej i mieszkaniowej,h) zapewnienie odpowiedniego wsparcia osobom tego wymagającym, w szczególności z powodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby, polegającego na pomocy w codziennym funkcjonowaniu;5) zapewnienie bieżącego kontaktu między pracownikiem schroniska, a pracownikami socjalnymi CRiIM w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:30; bieżący kontakt musi umożliwiać podjęcie natychmiastowych czynności sprawdzenia, kontroli, weryfikacji i przekazania informacji o sytuacji danej osoby przebywającej w schronisku;6) zapewnienia konsultacji z pracownikiem socjalnym CRiIM w związku z zamiarem usunięcia ze schroniska osoby tam skierowanej – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 1 dnia przed przewidywanym terminem usunięcia;7) niezwłocznego pisemnego poinformowania pracownika socjalnego CRiIM o usunięciu ze schroniska osoby tam skierowanej wraz z podaniem daty i przyczyny usunięcia, jednak nie później niż w terminie dni od daty usunięcia;8) w osób bezdomnych w procesie dokonywania wpłat na poczet odpłatności za pobyt w schronisku.sparcia

Część zamówienia: LOT-0004 Świadczenie usługi w postaci schronienia oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla średniomiesięcznie 10 osób bezdomnych (tylko kobiet) tj.: 3 osoby bezdomne wymagające usług opiekuńczych oraz 7 osób bezdomnych niewymagających usług opiekuńczych 6. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi tj. na część 2, 4, Wykonawca ma obowiązek zagwarantować standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, na poziomie określonym w Załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz. U. poz. 896) w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni stanowiącego (załącznik nr 8 do SWZ).2 .10. Wymagany zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia usługi w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych - dotyczy części 2 i 4:1) zakwaterowanie w budynku umożliwiającym dostęp do niego przez osoby z niepełnosprawnościami;2) zakwaterowanie osób przebywających w placówce w pokojach z oknami, wyposażonych w łózka parterowe z materacem, poduszką, kocem i pościelą, szafę oraz stół z krzesłami;3) w okresie grzewczym zapewnienie w pomieszczeniach temperatury minimum 20 C;4) stały dostęp do WC i łazienki z ciepła i zimną wodą wraz z możliwością skorzystania z prysznica;5) zapewnienie trzech posiłków dziennie wraz z napojem, w tym jednego gorącego, odpowiednich ze względu na wiek lub stan zdrowia;6) zapewnienie osobom nieposiadającym żadnego dochodu podstawowych środków higieny osobistej w ilości umożliwiającej utrzymanie czystości, takich jak: mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, szczoteczka i pasta do zębów, art. higieniczne dla kobiet itp.;7) zapewnienie możliwości wykonania prania i suszenia odzieży;8) zatrudnienie personelu gwarantującego prawidłową, jakość świadczonych usług, w tym usług opiekuńczych;9) zapewnienie pomocy mieszkańcom placówki w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu, poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;10) zapewnienie wsparcia opiekuna, pracownika socjalnego;11) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych, przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa na terenie schroniska;12) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców;13) zapewnienie usług opiekuńczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb, w tym (w części 6 dotyczy tylko osób wymagających usług opiekuńczych):a) opieka higieniczna (pomoc w myciu, kąpaniu, ubraniu),b) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,c) pomoc przy spożywaniu posiłków lub karmienie osób tego wymagających,d) pomoc osobom przy przemieszczaniu się.3. Pozostałe ogólne wymagania wobec Wykonawcy:1) przestrzegania i poszanowania wolności, praw i obowiązków człowieka i obywatela w stosunku do wszystkich osób korzystających ze schroniska, w tym przestrzegania ich dóbr osobistych zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP;2) prowadzenie rejestru osób korzystających z pomocy schroniska, skierowanych przez MOPS w Gdyni;3) udzielania informacji osobom korzystającym ze schroniska o możliwości skorzystania ze świadczeń pomocy społecznej oraz pomoc w jej zorganizowaniu;4) stała współpraca z Centrum Reintegracji i Interwencji Mieszkaniowej MOPS w Gdyni (dalej CRiIM) przy realizacji planów pomocy, Indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w schroniskach lub ich rodzin, polegającej w szczególności na:a) ustalaniu i monitorowaniu wraz z pracownikiem socjalnym CRiIM planu pomocy klientom, w szczególności związanego z oceną ich sytuacji zdrowotnej,b) motywowaniu osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podejmowania terapii odwykowej i jej kontynuowania,c) motywowaniu osób bezdomnych do podejmowania wszelkiej aktywności zawodowej, jak również uczestnictwa w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i innych formach aktywności społecznej i zawodowej,d) motywowaniu do podejmowania lub kontynuacji leczenia somatycznego lub psychiatrycznego chorych osób bezdomnych, a także w miarę możliwości sprawdzanie stosowania zaleceń lekarskich,e) pomocy osobom bezdomnym przy wypełnieniu i składaniu wszelkich dokumentów dotyczących realizowanego planu pomocy takich jak np. wnioski o nr PESEL, świadczenia rodzinne, dowód osobisty, dokumenty do ZUS, lokal socjalny, świadectwa pracy, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, umieszczenie w domu pomocy społecznej itp.,f) wsparcie osób bezdomnych w sprawach dotyczących unormowania ich sytuacji rodzinnej,g) zapewnieniu dostępu do informacji o możliwych formach pomocy, a także zapewnieniu podstawowej informacji prawnej, medycznej i mieszkaniowej,h) zapewnienie odpowiedniego wsparcia osobom tego wymagającym, w szczególności z powodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby, polegającego na pomocy w codziennym funkcjonowaniu;5) zapewnienie bieżącego kontaktu między pracownikiem schroniska, a pracownikami socjalnymi CRiIM w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:30; bieżący kontakt musi umożliwiać podjęcie natychmiastowych czynności sprawdzenia, kontroli, weryfikacji i przekazania informacji o sytuacji danej osoby przebywającej w schronisku;6) zapewnienia konsultacji z pracownikiem socjalnym CRiIM w związku z zamiarem usunięcia ze schroniska osoby tam skierowanej – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 1 dnia przed przewidywanym terminem usunięcia;7) niezwłocznego pisemnego poinformowania pracownika socjalnego CRiIM o usunięciu ze schroniska osoby tam skierowanej wraz z podaniem daty i przyczyny usunięcia, jednak nie później niż w terminie dni od daty usunięcia;8) wsparcia osób bezdomnych w procesie dokonywania wpłat na poczet odpłatności za pobyt w schronisku.
branża Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża pomoc społeczna
kody CPV 85311000, 85311200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pomoc społeczna