Przetarg 11792214 - Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu...

   
Analizuj Zamówienie 11792214
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.

1. Usługa codziennego sprzątania budynku polega na wykonywaniu następujących czynności:1) sprzątaniu
pomieszczeń biurowych i korytarzy z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni, w tym:a) mycie podłóg wraz z listwami przypodłogowymi: w pomieszczeniach biurowych - 55 pomieszczeń (panel, parkiet, gumoleum):• panele – ok. 897 m2• parkiet – ok. 160 m2• gumoleum – ok. 22 m2 w korytarzach, klatkach schodowych, wiatrołapach (powierzchnia ok. 347 m2) w tym:• płytki podłogowe – ok. 307 m2• panele – ok. 40 m2 w windzie (6 m2);b) czyszczenie wypukłych ścieżek dla osób z niepełnosprawnością wzroku z tworzywa - (płytki naklejane 30x30) - 96 sztukc) wycieranie kurzu z mebli w miejscach dostępnych, z biurek i innych urządzeń biurowych, w szczególności monitorów, telefonów, faksów, kserokopiarek, niszczarek, gilotyn, krzeseł i foteli, znajdujących się zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i na korytarzach, z użyciem narzędzi i środków specjalnie do tego przeznaczonych;d) opróżnianie koszy na śmieci (poj. 5l – 75 szt., poj. 10l – 5szt.), pojemników do selektywnej zbiórki odpadów (poj. 40l – 22 szt.), pojemników niszczarek dokumentów (poj. 60l – 2szt., poj. 55l – 4 szt., poj. 35l – 2 szt., poj. 23l – 1szt., poj.18l – 3szt.) oraz wynoszenie zawartości do kontenerów na odpady na zewnątrz budynku, wymiana plastikowych worków;e) czyszczenie mat ochronnych pod krzesła – 46 sztuk o wymiarach 120 x 90 cm;2) sprzątaniu 7 pomieszczeń sanitarnych, z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni, w tym środki przeznaczone wyłącznie do czyszczenia powierzchni ze stali nierdzewnej:a) mycie glazury podłogowej (łączna powierzchnia podłogi ok. 57 m2),b) mycie urządzeń sanitarnych (umywalki – 10 szt., miski i deski klozetowe – 11 szt., armatura i inne akcesoria), c) mycie luster, pojemników na papier, pojemników na mydło, koszy na śmieci, pojemników na szczotki toaletowe itp.,d) dezynfekcja urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów,e) neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych,f) uzupełnianie artykułów toaletowych w pomieszczeniach sanitarnych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, mydło w pianie, kostki wc);3) myciu schodów wewnętrznych i podestów (3 klatki schodowe wewnętrzne: w budynku głównym - terakota, na skrzydle – drewno, gumoleum) oraz poręczy schodów, z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni;4) myciu schodów zewnętrznych (3 wejścia do budynku: wejście główne: granit, wejście skrzydło budynku SCOPO: granit, zejście do Stowarzyszeń: gres z nakładkami gumowymi) oraz poręczy schodów, z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni;5) sprzątaniu brudnych naczyń z sal konferencyjnych (sala nr 1 - budynek główny, sala – skrzydło budynku SCOPO), sali narad i sali ślubów, mycie naczyń w zmywarce z użyciem adekwatnych środków chemicznych, opróżnianie zmywarki i porządkowanie czystych naczyń.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

IR.271.16.2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90910000, 90911200, 90911300, 90919200, 98310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń