Przetarg 12195392 - Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego...

   
Analizuj Zamówienie 12195392
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-03
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2026 r.

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiająceg
o usług kompleksowego sprzątania własnym sprzętem i środkami pomieszczeń budynku dworca kolejowego zlokalizowanego przy Placu Żelaznym 3, w zakresie:1) codziennego otwierania i zamykania budynku dworca kolejowego:a) w miesiącach letnich: kwiecień - październik w godzinach 5:00 – 21:00,b) w miesiącach zimowych: listopad - marzec w godzinach 5:00 – 22:00,c) w dni świąteczne: (tj. 1 stycznia, 6 stycznia, 5-6 kwietnia, 4 czerwca, 15 sierpnia, 24-26 i 31 grudnia br.) w godzinach 8:00-19:00;2) kompleksowego sprzątania holu, poczekalni, pokoju rodzica z dzieckiem, sanitariatów, pomieszczenia dla pracowników;3) opróżniania koszy na odpady;4) rozwieszanie rozkładów jazdy w tablicach informacyjnych w poczekalni dworca – rozkłady dostarcza Zamawiający;5) mycia okien;6) wykonania czyszczenia posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi / gresem;7) zapewnieniu stałych i systematycznie uzupełnianych dostaw środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej (ręczniki, mydło, papier toaletowy),8) mycie żaluzji zewnętrznych,9) utrzymanie czystości pomnika Maksymiliana Marii Kolbe usuwanie zabrudzeń atmosferycznych, biologicznych, kurzu, osadów oraz innych zanieczyszczeń z powierzchni wykonywać miękką bawełnianą szmatką i czystą wodą bez dodatku detergentów. Pomnik nie wymaga konserwacji. Systematyczne usuwanie przedmiotów pozostawianych przy ławeczce (kwiatów żywych i sztucznych, kwiatów żywych i sztucznych, wiązanek i wieńców, zniczy, elementów garderoby, innych przedmiotów wpływających na estetykę i stan techniczny pomnika).10) usuwanie drobnych awarii (np. udrażnianie rur - zlewu, toalety, naprawa kranów, przykręcanie np. klamek, wymiana żarówek itp.) w tym montaż uszkodzonych elementów wyposażenia (kosze, deski toaletowe, uchwyty na papier toaletowy, ręczniki papierowe, dozowniki do mydła itp.). Koszty zakupów uszkodzonych elementów wyposażenia ponosi Zamawiający.Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzeniah) waloryzacja dokonywana będzie na pisemny uzasadniony wniosek, który powinien zawierać:- wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia,- zrealizowany i rozliczony zakres zamówienia – potwierdzony przez Zamawiającego,- zakres zamówienia pozostały do realizacji – potwierdzony przez Zamawiającego,- dowody na to, że wzrost cen materiałów lub kosztów miał wpływ na koszt realizacji zamówienia (w tym wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i dokładne wskazanie materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, które miały bezpośredni wpływ na zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy). Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował zmian cen materiałów lub kosztów, które nie są konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać przedłożenia dodatkowych informacji lub dokumentów potwierdzających powyższe okoliczność. Wniosek może dotyczyć wyłącznie usług jeszcze nie wykonanych,i) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym ustępem w terminie 14 dni od daty zawarcia z Zamawiającym aneksu, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy, jeżeli spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy PZP,j) Wykonawca w sytuacji, o której mowa w lit. i), zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego w terminie 5 dni o dokonanej zmianie wynagrodzenia Podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany.3) zmiany nieistotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 PZP, w szczególności, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie mające wpływu na realizację przedmiotu zamówienia.

IT.271.40.2025.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90600000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu