Przetarg 11796183 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu...

   
Analizuj Zamówienie 11796183
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży

Część 1: a) Część I – Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji budynku Sądu Rejonowego w Łomż
y, ul. Polowa 1.Powierzchnia budynku objęta sprzątaniem: 4.699,00m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 8.296,00m2Zamawiający zatrudnia do 120 osóbZakres prac porządkowych w budynku:a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli, terakoty, dywanów i wykładzin.b) Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie.c) Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach.d) Mycie i dezynfekcja biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu.e) Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych.f) Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych.g) Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad.h) Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną.i) Okresowa konserwacja parkietów, podłóg PCV i terakoty.j) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatce schodowej (wejście główne).k) Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie.l) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki.m) Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania.n) Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki, itp.).o) Zdejmowanie i zakładanie firan.p) Codzienne mycie naczyń we wskazanych pokojach.q) Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza.r) Zamiatanie i zmywanie posadzki na tarasach.Zakres prac porządkowych na posesji i przyległych do posesji chodnikach:a) Zamiatanie parkingu, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję.b) Odśnieżanie i posypywanie piaskiem i chlorkiem magnezu/wapnia parkingów, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję.c) Koszenie trawy, wyrywanie chwastów, grabienie i zamiatanie na posesji.Wykonawca dokonuje czynności sprzątania:a) własnym sprzętem,b) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem,c) wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci,d) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę,e) czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku, od godz. 15.00 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 19.00 przez minimum trzy osoby, za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie,f) stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, bieżącego usuwania śniegu, wycierania wody z posadzek, wykonywania na bieżąco dezynfekcji miejsc przebywania większej liczby osób, polegającej na przecieraniu i myciu klamek drzwiowych, uchwytów, poręczy, przedmiotów narażonych na kontakt z interesantami oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego,g) stały dyżur w godzinach 11.00- 15.00 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń Archiwum oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego, h) wszystkie czynności związane ze sprzątaniem terenu zewnętrznego oraz odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i chlorkiem magnezu/wapnia należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingu, chodników wokół posesji i dojazdu na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia,i) czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,j) do zmywania, czyszczenia, dezynfekcji i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.), które posiadają odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie UE, są antyalergiczne, bezzapachowe lub o delikatnym, niedrażniącym zapachu. Dodatkowo należy używać środków do dezynfekcji wirusobójczych. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym,k) do mycia holi i korytarzy Wykonawca używał będzie specjalistycznej maszyny czyszczącej,l) szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania, zawiera Załącznik nr 8a,m) szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 7a.

Część 2: b) Część II – Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Łomży Zamiejscowy Wydział Karny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32.Powierzchnia budynku objęta sprzątaniem: 594,00m2 Zamawiający zatrudnia w budynku do 8 osób. Zakres prac porządkowych w budynku:a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli, terakoty, dywanów i wykładzin.b) Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie.c) Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach.d) Mycie i dezynfekcja biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu.e) Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych.f) Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych.g) Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad.h) Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną.i) Okresowa konserwacja parkietów, paneli, podłóg PCV i terakoty.j) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatce schodowej.k) Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie.l) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki.m) Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania.n) Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki, itp.).o) Zdejmowanie i zakładanie firan.p) Codzienne mycie naczyń we wskazanych pokojach.q) Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza.Wykonawca dokonuje czynności sprzątania:a) własnym sprzętem,b) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem,c) wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci,d) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę,e) czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku od godz. 13.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 16.00 przez minimum jedną osobę,f) do zmywania, czyszczenia, dezynfekcji i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.), które posiadają odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie UE, są antyalergiczne, bezzapachowe lub o delikatnym, niedrażniącym zapachu. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym,g) szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania zawiera Załącznik nr 8b,h) szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 7b.

OF.261.4.2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90610000, 90620000, 90911200, 90911300, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu