Przetarg 2040281 - Świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni...

   
Analizuj Zamówienie 2040281 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2011-11-09
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj MOSiR w Łodzi w okresie 12 miesięcy.
Świadczenie usług przez ra
towników na terenie pływalni Wodny Raj w okresie od dnia 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012r.
Zakres zlecenia
pływalnia Wodny Raj, przy ul. Wiernej Rzeki 2
obsługa pływalni krytej - 3 stanowiska ratownicze
1. Wykaz godzin:
a) styczeń - 30 dni (z wyłączeniem 01.01.2012 r.)
- 22 x 15 godzin = 330
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 422 godziny
b) luty - 29 dni
- 21 x 15 godzin = 315
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 407 godziny
c) marzec - 31 dni
- 22 x 15 godzin = 330
- 5 x 12 godzin = 60
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 434 godziny
d) kwiecień - 29 dni ( z wyłączeniem 7 i 8.04.2012 r.)
- 21 x 15 godzin = 315
- 3 x 12 godzin = 36
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 395 godziny
e) maj - 31 dni
- 23 x 15 godzin = 345
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 437 godziny
f) czerwiec - 30 dni
- 21 x 15 godzin = 315
- 5 x 12 godzin = 60
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 419 godziny
g) lipiec - 31 dni
- 22 x 15 godzin = 330
- 4 x 12 godzin = 48
- 5 x 11 godzin = 55
Razem = 433 godziny
h) sierpień - 31 dni
- 23 x 15 godzin = 345
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 437 godziny
i) wrzesień - 18 dni (z wyłączeniem minimum od 03 - 14 .09.2012 - przerwa technologiczna)
- 10 x 15 godzin = 150
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 242 godziny
j) październik - 31 dni
- 23 x 15 godzin = 345
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 437 godziny
k) listopad - 29 dni (z wyłączeniem 01.11.2012 r.)
- 21 x 15 godzin = 315
- 4 x 12 godzin = 48
- 4 x 11 godzin = 44
Razem = 407 godziny
l) grudzień - 29 dni (z wyłączeniem 24 - 25.12.2012 r)
- 19 x 15 godzin = 285
- 5 x 12 godzin = 60
- 5 x 11 godzin = 55
Razem = 400 godziny
Łącznie - 4870 godzin
Obowiązki Wykonawcy
1. Rozpoczęcie pracy i dozorowanie pływalni w godzinach:
od poniedziałku do piątku 0700 do godz. 2200
w soboty 1000 do godz. 2200
w niedziele 1000 do godz. 2100
2. Przygotowanie pływalni pod względem czystości w każdy dzień eksploatacji.
3. Dbanie o czystość wód na pływalni.
4. Dozór ratowników wodnych nad bezpieczeństwem użytkowników pływalni zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57 poz. 358 z dnia 07.06.1997 r.).
5. Wyposażenie ratowników w jednorodny strój służbowy z napisem ratownik i oznaczeniem firmowym.
6. Wyposażenie i uzupełnianie na bieżąco w niezbędny sprzęt medyczny leki i artykuły sanitarne zgodnie z załącznikiem nr 6 rozporządzenia RM jak wyżej przypadający na każdą pływalnię bądź kąpielisko tj.:
- aparat do sztucznego oddychania - 1 szt.,
- inhalator tlenowy przenośny - 1 szt.,
- nożyczki proste i zakrzywione - 2 szt.,
- opaska uciskowa (szeroka taśma gumowa) - 1 szt.,
- szyna usztywniająca - 3 szt.,
- kieliszek do leków - 1 szt.,
- termometr - 1 szt.,
- maseczki do sztucznego oddychania,
- rękawiczki gumowe.
- amoniak w ampułkach - 3 amp.,
- Panthenol spray - min. 1 op.,
- krople walerianowe - 30 g,
- krople żołądkowe - 1 op.,
- pyralgin (w tabletkach) - 10 szt.,
- solutio Jodi spirituosa (jodyna) - 100 g,
- spirytus skażony - 100 g,
- woda utleniona - 200 g,
- agrafki - 6 szt.,
- chustki trójkątne - 3 szt.,
- gaza wyjałowiona 1/8 m x 1 m - 15 szt.,
- lignina a 100 g,
- opaska gazowa 4 m x 10 cm - 10 szt.,
- opaska elastyczna szerokości 10 cm - 4 szt.,
- opatrunek indywidualny wyjałowiony - 10 szt.,
- prestoplast i poloplast - 10 szt.
7. Wszyscy ratownicy winni posiadać wymagane uprawnienia.
8. Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej z jednoczesnym wpisaniem w protokół z udzieleniem pierwszej pomocy.
9. W przypadkach zagrożenia wzywanie pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej itp.
10. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu obiektu, porządku i spokoju publicznego.
11. Współpraca z kierownikiem obiektu i organizatorami innych przedsięwzięć na terenie pływalni.
12. Oznaczanie stanowiska ratowniczego i punktu medycznego oraz utrzymywanie ich w czystości i porządku.
13. Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo kąpiących się.
14. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot wykonywanej usługi.
15. Ustalenie zasad wzajemnego komunikowania się, między ratownikami.
Obowiązki Zamawiającego
Zamawiający zabezpieczy pomieszczenia socjalne dla pracowników Wykonawcy.
Ogólny zakres czynności i obowiązków ratowników na pływalniach
Przed objęciem stanowiska ratowniczego ratownik powinien zorganizować i wyposażyć stanowisko pracy poprzez:
a. wystawienie sprzętu ratowniczego i sprawdzenie jego stanu sprawności,
b. wystawienie sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej i sprawdzenie jego stanu ilościowego,
c. dokonanie penetracji dna basenu i usunięcia niebezpiecznych przedmiotów,
d. sprawdzenie stanu technicznego urządzeń,
e. sprawdzenie sprzętu: informacyjnego, ratunkowego i pomocniczego,
f. wypisanie na tablicy informacyjnej temperatury powietrza, wody, zawartości chloru/ dot.pływalni/ - czynności te należy powtarzać 3 razy w ciągu dnia,
g. dokonywanie wpisu w dzienniku pracy ratownika,
Po zakończeniu dozoru ratownik podejmuje następujące czynności:
a. dokonuje penetracji dna pływalni,
b. sprawdza stan techniczny urządzeń i zgłasza uszkodzenia,
c. demontuje stanowisko pracy tj. znosi sprzęt,
d. informuje o stanie ilościowym sprzętu pomocy przedmedycznej.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac opisanych w SIWZ podwykonawcom. W przypadku podwykonawstwa Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemną informację na temat podwykonawcy oraz powierzonego mu zakresu prac. W stosunku do Zamawiającego podwykonawcy działają na rachunek i ryzyko Wykonawcy..
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 98350000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych