Przetarg 6587443 - Świadczenie usług pralniczych. Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6587443 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-14
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług pralniczych.
Numer referencyjny: IZM.I.272.4.2019.MA.

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług praln
iczych (pranie, dezynfekcja, prasowanie, krochmalenie i maglowanie pościeli, obrusów, ręczników, firan, zasłon, fartuchów ochronnych, reperacja uszkodzeń oraz pakowanie, segregacja i znakowanie bielizny czystej), a także transport (w tym załadunki i wyładunki) zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A. - przez okres 12 miesięcy. Przedmiot obejmuje odbiór bielizny brudnej przeznaczonej do prania w siedzibie Zamawiającego i dostarczanie bielizny czystej, do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi własnym transportem i na własny koszt, zabranej dnia poprzedniego (pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 11:00 w systemie wahadło-wym, bez pustych kursów).
2. Zestawienie bielizny:
L.p. Rodzaj bielizny Ilość kg / miesięcznie Częstotliwość prania
1. Bielizna fasonowa 50 1 raz w tygodniu
2. Bielizna płaska ogólnoszpitalna; poszwy, poszewki prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 2600 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
3. Bielizna noworodkowa i dziecięca: kaftaniki, koszulki, śpiochy, piżamy dziecięce, pieluchy tetrowe, bety, pościel dziecięca 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
4. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
5. Bielizna pozostała, ręczniki, koce, firanki 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
6. Odzież i bielizna pacjentów: piżamy, dresy, koszule nocne 100 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
7. Poduszki, kołdry 20 1 raz w tygodniu
(komora do dezynfekcji)
8. Mopy 30 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
Razem miesięcznie: 3 500
Razem rocznie: 42 000
3. Transport bielizny musi się odbywać jednym samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z oddzielnymi, odizolowanymi komorami na brudną i czystą bieliznę (podział na strefy - bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną) lub dwoma samochodami do transportu czystej i brudnej bielizny.
4. Z uwagi na specyfikę zamówienia i obowiązujące u zamawiającego procedury higieniczno-sanitarne następujące części usług: pranie i dezynfekcja muszą być wykonywane w tym samym zakładzie pralniczym.
5. Wymagania:
1) Odbiór codzienny bielizny brudnej – 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
2) Dostawa bielizny czystej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
3) Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 24 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek- zwrot w poniedziałek.
4) Paczki bielizną czystą muszą być pakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy).
5) Każda paczka musi posiadać numer, identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbieranie przez Zamawiającego prania.
6) Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i od-działowym.
7) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPACH bądź innym systemem trwale znakującym odzież wg kodu:
- szpital,
- oddział,
- imię i nazwisko użytkownika lub inne oznakowanie określające użytkownika.
8) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wiesza-kach a następnie w workach foliowych.
9) Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi.
10) Proces prania przeprowadzony zgodnie z wymaganiami higieniczno- sanitarnymi.
11) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do bezwzględnego przestrzegania reżimu higieniczno- sanitarnego i epidemiologicznego, przepisów bhp i p.poż i innych określonych odrębnymi przepisami.
12) Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych.
13) W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wizytacji w pralni Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania.
14) Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo- odbiorczych. Druki będzie na bieżąco dostarczał będzie wykonawca.
15) W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość- wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz oddeleguje swojego pracownika w celu uzasadnienia reklamacji.
16) Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszeni.
17) W przypadku awarii pralni Wykonawca zapewnia usługę w pralni zastępczej, która również spełnia wszystkie wymagania SIWZ.

6. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością.7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
Główny kod CPV:
98310000-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho)
Dodatkowe kody CPV:
98311000-6 (Usługi odbierania prania)
98315000-4 (Usługi prasowania)
60000000-8 (Usługi transportowe z wyłączeniem transportu odpadów)
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania usług, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywa-nie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 usta-wy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zmiana-mi). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami.
14. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
15. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy.
16. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia.
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie.
18. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego, teren działania Wykonawcy.
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 60000000, 98310000, 98311000, 98315000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342647 2024-03-29
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Usługi pralnicze wraz z transportem dla Uzdrowiska Ciechocinek S.A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ oraz w Załączniku A. KP 11/03/2024
10303050 2024-04-09
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny, fartuchów operacyjnych, mundurków i szafy do dystrybucji 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w...
10399755 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Herbach 1. Przedmiotem zamówienia są:Wspólny Słownik Zamówień (CPV) dla usług stanowiących przedmiot zamówienia: 98310000-9 - Usługi prani...
10397507 2024-04-12
godz. 11:00
Lubelskie Świadczenie usług pralniczych - 2024 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych z zastosowaniem systemu radiowej identyfikacji RFID UHF. Łączna ilość bie...
10413681 2024-04-17
godz. 16:00
Lubuskie Usługi prania bielizny szpitalnej dla Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim Przedmiotem postępowanie jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego ...
10428820 2024-04-22
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest usługa prania.Wykonanie kompleksowego świadczenia usług pralniczych w zakładzie posiadającym pełną barierę higieniczną, dla potrzeb Szpitala Specjalisty...
10464569 2024-04-29
godz. 11:00
Pomorskie Świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Koszarka w Przebrnie i Koszarki w Szarlocie z podziałem na 2 części zamówienia.
10473451 2024-05-06
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr...
10459873 2024-05-08
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4- Solec Kujawski Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10487596 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywne sługi prania odzieży roboczej dla pracowników OUDT w Wałbrzychu.