Przetarg 12198236 - Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez...

   
Analizuj Zamówienie 12198236
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce oraz superwizji dla Pracowników OIK w 2026 roku

Część
1: Świadczenie usług terapii rodzinnej: terapeuta rodzinny 11. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).

Część 2: Świadczenie usług terapii rodzinnej: terapeuta rodzinny 21. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).

Część 3: Świadczenie usług psychoterapii indywidualnej: psychoterapeuta 11. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).

Część 4: Świadczenie usług psychoterapii indywidualnej: psychoterapeuta 21. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).

Część 5: Świadczenie usług psychoterapii indywidualnej: psychoterapeuta 31. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).

Część 6: Świadczenie usług coachingu: coach1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).

Część 7: Świadczenie usług superwizji dla pracowników OIK: superwizor 11. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS

Część 8: Świadczenie usług superwizji dla pracowników OIK: superwizor 21. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS

Część 9: Świadczenie usług superwizji dla pracowników OIK: superwizor 31. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach usług świadczonych przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz superwizji dla pracowników OIK w 2026 r..2. Zamówienie podzielono na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPZ Opis przedmiotu zamówienia.3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af0ced4e-ff6f-424d-a86a-43a115c71ebe 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin świadczenia usług są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) i w uzasadnionych przypadkach oraz w porozumieniu z Wykonawcą Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin, zarówno w danym miesiącu jak i w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowe warunki realizacji usługi:a) Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. b) Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.c) Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu: dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc., sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.e) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.f) Wynagrodzenie za usługi będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.g) Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy, gdzie możliwy jest kontakt z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. poz. 862 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS

ZP 271.1.5.2025
branża Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża pomoc społeczna
kody CPV 80000000, 80510000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pomoc społeczna