Przetarg 7606267 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i...

   
Analizuj Zamówienie 7606267 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-23
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
Numer referencyjny: IZ
P.272.30.2020

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie w zakresie:
a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych (listy zwykłe, listy zwykłe priorytet, listy polecone, listy polecone priorytet, listy polecone ZPO, listy polecone ZPO priorytet),
b) paczek i przesyłek kurierskich zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz.1041),
c) zwrot przesyłek niedoręczonych, z podaniem przyczyny niedoręczenia,
d) doręczenie niezwłocznie do Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru po ich skutecznym doręczeniu,
e) transport przesyłek od Zamawiającego do placówek nadawczych Wykonawcy.
2. Usługi pocztowe świadczone będą od 19.08.2020 r. do 18.08.2021 r.
3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami,
w szczególności zgodnie z Prawem pocztowym i aktami wydanymi na jego podstawie.
4. Usługą objęte są wszelkie rodzaje przesyłek i paczek pocztowych określonych w Prawie pocztowym.
5. Usługi pocztowe świadczone przez Wykonawcę, a nieobjęte przedmiotem zamówienia lub objęte przedmiotem zamówienia, a nie wycenione w formularzu cenowym w ofercie Wykonawcy ‐ będą świadczone w oparciu o obowiązujący regulamin świadczenia usług pocztowych Wykonawcy oraz jego aktualny cennik.
6. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać z siedziby Zamawiającego przesyłki i paczki pocztowe. Korespondencja odbierana będzie co najmniej raz dziennie, od poniedziałku do piątku, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 13.30 - 14.00.
7 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego co najmniej raz dziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w zaoferowanych przez siebie godzinach
8. Nadawanie przesyłek lub paczek pocztowych objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego.
9. Usługi pocztowe opłacane będą za pomocą opłaty z dołu.
10. Zamawiający nie dopuszcza obowiązku stosowania opakowań Wykonawcy przy nadawaniu przesyłek listowych lub paczek pocztowych.
11. Płatności za świadczone usługi zostaną dokonane na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę po zakończeniu okresu rozliczeniowego odpowiadającemu miesiącom kalendarzowym. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do14 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury VAT.
12. W ramach określenia skali wielkości przedmiotu zamówienia, Zamawiający podaje szacunkowe ilości przesyłek, z podziałem na ich rodzaje, które będą nadawane w okresie obowiązywania umowy. Podane w załączniku nr 1A ilości służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu umowy i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy:
13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z sesji otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
14. Zamawiający wymaga, aby osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sposób bezpośredni, tj. wykonujące czynności dostarczania i odbioru przesyłek od Nadawcy z jednostek Zamawiającego, o których mowa powyżej (z wyłączeniem osób dostarczających paczki pocztowe
i przesyłki kurierskie), przyjmujące przesyłki do obrotu pocztowego oraz osoby pełniące nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy, zostali w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) na poziomie min 50 % zatrudnionych na etat do ogółu zatrudnionych
w placówce.
15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
16. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (tj. 14 dni roboczych od otrzymania informacji), wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej
w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności.
18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
19. W przypadku ujawnienia w trakcie kontroli niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 10 zł, za każdy stwierdzony przypadek dotyczący każdego pracownika, co do którego nie zostało potwierdzone zatrudnienie na umowę o pracę zgodnie z warunkami umowy

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540139430-N-2020 z dnia: 2020-07-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540140290-N-2020 z dnia: 2020-07-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby
Starostwa Powiatowego w Oławie w zakresie: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
listowych (listy zwykłe, listy zwykłe priorytet, listy polecone, listy polecone priorytet, listy polecone
ZPO, listy polecone ZPO priorytet), b) paczek i przesyłek kurierskich zgodnie z ustawą z dnia 23
listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz.1041), c) zwrot przesyłek niedoręczonych, z
podaniem przyczyny niedoręczenia, d) doręczenie niezwłocznie do Zamawiającego zwrotnych
potwierdzeń odbioru po ich skutecznym doręczeniu, e) transport przesyłek od Zamawiającego do
placówek nadawczych Wykonawcy. 2. Usługi pocztowe świadczone będą od 19.08.2020 r. do 18.08.2021
r. 3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, w
szczególności zgodnie z Prawem pocztowym i aktami wydanymi na jego podstawie. 4. Usługą objęte są
wszelkie rodzaje przesyłek i paczek pocztowych określonych w Prawie pocztowym. 5. Usługi pocztowe
świadczone przez Wykonawcę, a nieobjęte przedmiotem zamówienia lub objęte przedmiotem
zamówienia, a nie wycenione w formularzu cenowym w ofercie Wykonawcy ‐ będą świadczone w
oparciu o obowiązujący regulamin świadczenia usług pocztowych Wykonawcy oraz jego aktualny cennik.
6. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać z siedziby Zamawiającego przesyłki i paczki pocztowe.
Korespondencja odbierana będzie co najmniej raz dziennie, od poniedziałku do piątku, oprócz dni
ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 13.30 - 14.00. 7 Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego co najmniej raz dziennie w dni robocze, od
poniedziałku do piątku w zaoferowanych przez siebie godzinach 8. Nadawanie przesyłek lub paczek
pocztowych objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania Wykonawcy
przez Zamawiającego. 9. Usługi pocztowe opłacane będą za pomocą opłaty z dołu. 10. Zamawiający nie
dopuszcza obowiązku stosowania opakowań Wykonawcy przy nadawaniu przesyłek listowych lub paczek
pocztowych. 11. Płatności za świadczone usługi zostaną dokonane na podstawie faktur VAT
wystawianych przez Wykonawcę po zakończeniu okresu rozliczeniowego odpowiadającemu miesiącom
kalendarzowym. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do14 dni od daty
prawidłowego wystawienia faktury VAT. 12. W ramach określenia skali wielkości przedmiotu
zamówienia, Zamawiający podaje szacunkowe ilości przesyłek, z podziałem na ich rodzaje, które będą
nadawane w okresie obowiązywania umowy. Podane w załączniku nr 1A ilości służą jedynie
orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu umowy i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb
Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian
ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy: 13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z sesji otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 14. Zamawiający wymaga, aby osoby biorące udział w
realizacji przedmiotu zamówienia w sposób bezpośredni, tj. wykonujące czynności dostarczania i odbioru
przesyłek od Nadawcy z jednostek Zamawiającego, o których mowa powyżej (z wyłączeniem osób
dostarczających paczki pocztowe i przesyłki kurierskie), przyjmujące przesyłki do obrotu pocztowego
oraz osoby pełniące nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy, zostali w okresie realizacji
umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
– Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) na poziomie min 50 % zatrudnionych na etat do ogółu
zatrudnionych w placówce. 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania
wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 16. W trakcie
realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (tj.
14 dni roboczych od otrzymania informacji), wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej
dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności w trakcie
realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie
to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781) (tj. w
szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny
być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie
przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu
zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego
zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający
ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności zamawiający przewiduje sankcję
w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w
wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. 18. W
przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub
podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy. 19. W przypadku ujawnienia w trakcie kontroli niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia
pracowników na umowę o pracę, Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 10 zł, za każdy
stwierdzony przypadek dotyczący każdego pracownika, co do którego nie zostało potwierdzone
zatrudnienie na umowę o pracę zgodnie z warunkami umowy
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem
zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby
Starostwa Powiatowego w Oławie w zakresie: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
listowych (listy zwykłe, listy zwykłe priorytet, listy polecone, listy polecone priorytet, listy polecone
ZPO, listy polecone ZPO priorytet), b) paczek i przesyłek kurierskich zgodnie z ustawą z dnia 23
listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz.1041), c) zwrot przesyłek niedoręczonych, z
podaniem przyczyny niedoręczenia, d) doręczenie niezwłocznie do Zamawiającego zwrotnych
potwierdzeń odbioru po ich skutecznym doręczeniu, e) transport przesyłek od Zamawiającego do
placówek nadawczych Wykonawcy. 2. Usługi pocztowe świadczone będą od 19.08.2020 r. do 18.08.2021
r. 3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, w
szczególności zgodnie z Prawem pocztowym i aktami wydanymi na jego podstawie. 4. Usługą objęte są
wszelkie rodzaje przesyłek i paczek pocztowych określonych w Prawie pocztowym. 5. Usługi pocztowe
świadczone przez Wykonawcę, a nieobjęte przedmiotem zamówienia lub objęte przedmiotem
zamówienia, a nie wycenione w formularzu cenowym w ofercie Wykonawcy ‐ będą świadczone w
oparciu o obowiązujący regulamin świadczenia usług pocztowych Wykonawcy oraz jego aktualny cennik.
6. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać z siedziby Zamawiającego przesyłki i paczki pocztowe.
Korespondencja odbierana będzie co najmniej raz dziennie, od poniedziałku do piątku, oprócz dni
ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 13.30 - 14.00. 7 Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego co najmniej raz dziennie w dni robocze, od
poniedziałku do piątku w zaoferowanych przez siebie godzinach 8. Nadawanie przesyłek lub paczek
pocztowych objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania Wykonawcy
przez Zamawiającego. 9. Usługi pocztowe opłacane będą za pomocą opłaty z dołu. 10. Zamawiający nie
dopuszcza obowiązku stosowania opakowań Wykonawcy przy nadawaniu przesyłek listowych lub paczek
pocztowych. 11. Płatności za świadczone usługi zostaną dokonane na podstawie faktur VAT
wystawianych przez Wykonawcę po zakończeniu okresu rozliczeniowego odpowiadającemu miesiącom
kalendarzowym. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do14 dni od daty
prawidłowego wystawienia faktury VAT. 12. W ramach określenia skali wielkości przedmiotu
zamówienia, Zamawiający podaje szacunkowe ilości przesyłek, z podziałem na ich rodzaje, które będą
nadawane w okresie obowiązywania umowy. Podane w załączniku nr 1A ilości służą jedynie
orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu umowy i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb
Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian
ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy: 13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z sesji otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 14. Zamawiający wymaga, aby osoby biorące udział w
realizacji przedmiotu zamówienia w sposób bezpośredni, tj. wykonujące czynności dostarczania i odbioru
przesyłek od Nadawcy z jednostek Zamawiającego, o których mowa powyżej (z wyłączeniem osób
dostarczających paczki pocztowe i przesyłki kurierskie), przyjmujące przesyłki do obrotu pocztowego
oraz osoby pełniące nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy, zostali w okresie realizacji
umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
– Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) na poziomie min 50 % zatrudnionych na etat do ogółu
zatrudnionych w placówce. 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania
wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 16. W trakcie
realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (tj.
14 dni roboczych od otrzymania informacji), wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej
dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności w trakcie
realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie
to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
kody CPV 64110000, 64112000, 64113000, 64120000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335349 2024-04-03
godz. 09:00
Świętokrzyskie Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach 1. Przedmiot...
10386676 2024-04-08
godz. 08:00
Mazowieckie Usługa konwojowa odbioru, przewozu i dostarczenia materiałów egzaminacyjnych ze szkół ponadpodstawowych na terenie Warszawy i woj. mazowieckiego1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o...
10374357 2024-04-08
godz. 10:50
Podlaskie Świadczenie usług pocztowych: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, odbiór korespondencji na rzecz GDDKiA O. w...
10418633 2024-04-17
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie ZPL.271.23.2024.AW Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługi pocztowe Szczegółowy opis przedm...
10452336 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
10432210 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie „Usługi pocztowe dla Urzędu Gminy Prażmów na okres od maja 2024 roku do kwietnia 2025 roku” 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagra...
10463522 2024-04-29
godz. 09:00
Łódzkie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim Przedmiotem zamówienia jest świadczeni...
10485649 2024-05-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Świadczenie usług pocztowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłe...
10434494 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wodociągów Miejskich w Radomiu sp. z o.o.
10484369 2024-05-10
godz. 14:00
Mazowieckie RFI EITE-Usługi przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych. Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu o infor...