Przetarg 12235091 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa...

   
Analizuj Zamówienie 12235091
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-17
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu na 2026 rok

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I SPOSÓB REALIZACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS P
RZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OPZ I W PROJEKCIE UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym (na potrzeby Starostwa Powiatowego w Radomiu) przesyłek pocztowych (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów zwanych dalej „przesyłkami”.2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z regulacjami zawartymi w:1) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. 2025. poz.366 ze zm.), zwanej dalej ustawą pp., oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie;2) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 r. poz. 1691);3) ustawie z 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 1568 ze zm.);4) Międzynarodowych przepisach pocztowych.5) oraz na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.3. Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych i działa w ramach obowiązującegoprawa.4. Opłatę za usługi wykonane na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu, Zamawiający będzie uiszczał w formie opłaty z dołu.5. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy.6. Faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji zawartej umowy, wystawiane będąw terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego.7. Należności wynikające z faktur VAT Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.8. Za nieterminowe regulowanie należności wynikających z faktur, Wykonawca będzie naliczał odsetki w wysokości ustawowej.9. Wykonawca doręcza przesyłki pocztowe bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresemprzeznaczenia, a w przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź nienależytegowykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.10. Wykonawca zapewni Nadawcy możliwość nadawania korespondencji przeznaczonej do doręczenia do każdego miejsca w kraju i za granicami kraju do państw ujętych w wykazie umieszczonym w cenniku usług powszechnych.11. Wykonawca doręcza przesyłki pocztowe do adresatów w kopertach przekazanych przez Zamawiającego, z zachowaniem jako minimum dla przedmiotu zamówienia wskaźników czasu przebiegu przesyłek pocztowych wynikających z rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 ze zm. ).12. Wykonawca doręcza do Zamawiającego pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki pocztowej, które zawiera czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy.13. W przypadku nieobecności adresata Wykonawca pozostawia zawiadomienia o próbie doręczenia przesyłki z informacją o dacie doręczenia, identyfikatorem (lub podpisem) umożliwiającym jednoznaczne ustalenia danych osobowych doręczyciela (np. w przypadku reklamacji), oraz informacji wraz z adresem, gdzie adresat może odebrać przesyłkę, z podaniem godzin urzędowania (w terminach zgodnych z przepisami prawa (KPA, KPC i analogicznych).14. Wykonawca przyjmuje reklamacje Zamawiającego, rozpatruje i załatwia w sposób i w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 474), Wykonawca przestrzega zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych pozyskanych w związku w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, zgodne z ustawą z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2025 poz. 366 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminową realizację przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.16. Wykonawca obowiązany jest do dostarczania bezpłatnie Zamawiającemu stosowanych u Wykonawcy druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych w ilości zgłoszonej przez Zamawiającego i dostarczanych w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczanych w trybie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego, Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.17. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do SWZ), podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny podane w cenniku usług pocztowych Wykonawcy.

ON.272.261.2025
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
kody CPV 64100000, 64110000, 64112000, 64113000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe