Przetarg 8523935 - Świadczenie usług operatora Klastra Innowacji...

   
Analizuj Zamówienie 8523935 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-11-10
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług operatora Klastra Innowacji Społeczno-Gospodarczych Zabłocie 20.22 Numer referencyjny: OR-10.271.93.2021
1. Naz
wa przedmiotu partnerstwa publiczno-prywatnego: „Świadczenie usług operatora Klastra Innowacji Społeczno-Gospodarczych Zabłocie 20.22”.
2. Przedmiotem partnerstwa publiczno-prywatnego, zwanego dalej „Partnerstwem”, jest świadczenie usług operatora Klastra Innowacji Społeczno-Gospodarczych Zabłocie 20.22 w Krakowie, realizowanego jako projekt inwestycyjny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz usług powiązanych.
3. Przedmiotem Partnerstwa jest wspólna realizacja przedsięwzięcia oparta na podziale zadań i ryzyk pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym (zwanym dalej TAKże „Wykonawcą”, zwłaszcza jeżeli kontekst dotyczyć będzie etapu postępowania o zawarcie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym, zwanej dalej „umową o PPP”), na podstawie umowy o PPP w rozumieniu art. 7 ust. 1 ustawy o PPP (zwanego dalej „Przedsięwzięciem”).
1. Niniejsze postępowanie procedowane jest, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwaną dalej „ustawą”, oraz ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 711, ze zm.), zwaną dalej „ustawą o PPP”, w trybie dialogu konkurencyjnego w celu zawarcia umowy o partnerskie publiczno-prywatnym. 2.Przedsięwzięcie polegać będzie na zapewnieniu funkcjonowania Klastra Innowacji Społeczno-Gospodarczych Zabłocie 20.22 zorganizowanego na nieruchomości położonej w Krakowie przy ul. Zabłocie 20-22, obejmującej budynki (Budynek A oraz Budynek B, łącznie zwane „Budynkami”) oraz teren okalający, zwanej dalej „Nieruchomością”. W ramach realizacji Przedsięwzięcia Partner Prywatny będzie odpowiedzialny w szczególności za: 1) utrzymanie Nieruchomości, w tym m.in. w zakresie utrzymania technicznego, utrzymania czystości i zapewnienia ochrony, 2) zapewnienie wyposażenia Nieruchomości, 3) zarządzanie Budynkiem A oraz terenem okalającym, w tym w szczególności za świadczenie usług przy wykorzystaniu Budynku A i terenu okalającego, z uwzględnieniem programu merytorycznego Partnera Prywatnego. Budynek B użytkowany będzie na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa przez Partnera Publicznego. - w zakresie określonym umową o PPP. 3. Wstępne przewidywane wymagania dotyczące przedmiotu Partnerstwa określone zostały w załączniku nr 1 do Opisu Potrzeb i Wymagań, zwanego dalej "OPiW". Ostateczne wymagania dotyczące przedmiotu Partnerstwa zostaną ustalone w toku dialogu konkurencyjnego. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, z następującym uzasadnieniem: Podział Przedsięwzięcia na części mógłby prowadzić do trudności w koordynacji działań realizowanych przez różnych partnerów prywatnych, funkcjonujących na terenie Nieruchomości. Budynki wraz z terenem okalającym stanowią jeden kompleks. Zasadne jest zapewnienie jednakowego standardu ich utrzymania. Objęcie Przedsięwzięciem łącznie Budynku A i Budynku B powinno skutkować niższymi kosztami wyposażenia i eksploatacji ze względu na korzyści wynikające z efektu skali: 1) niższy jednostkowy koszt zakupu wyposażenia i mebli; 2) niższe jednostkowe koszty ochrony, recepcji, sprzątania, serwisowania. Objęcie przedmiotem Partnerstwa całości Nieruchomości powinno skutkować niższymi kosztami Podmiotu Publicznego związanymi z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie zawarcia umowy o PPP i na późniejszym etapie – z nadzorem nad realizacją przedmiotowej umowy. Brak podziału przedmiotu Partnerstwa na części jest okolicznością obiektywną, wynikająca z jego charakteru. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Zamawiający nie wymaga realizacji przedmiotu Partnerstwa przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy. 7. Zamawiający nie wymaga, podczas realizacji przedmiotu Partnerstwa, zatrudniania na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę), zgodnie z art. 7 ust. 3a ustawy o PPP. 8. Zamawiający przed wszczęciem postępowania przeprowadził dialog techniczny, na podstawie ogłoszenia z dnia 18 listopada 2020 r, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Konsultacje prowadzone były w dniach od 1 grudnia 2020 r. do 20 lutego 2021 r. Sprawozdanie z przeprowadzonego dialogu technicznego stanowi załącznik nr 9 do OPiW. 9. Zamawiający, w granicach określonych przepisem art. 462 i nast. ustawy, dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu Partnerstwa przez Partnera Prywatnego z wykorzystaniem podwykonawców. 10. Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców. 11. Zamawiający nie przewiduje podziału dialogu na etapy, w rozumieniu art. 183 ustawy. 12. Wstępny harmonogram postępowania zawarty został w pkt 3.16. OPiW.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 230-606311 z dnia 2021-11-26:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. posiadają doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), należycie wykonali (tzn. zakończyli) lub wykonują (tzn. aktualnie realizują) usługę lub usługi utrzymania co najmniej jednej NIEruchomości biurowej, rozumiane jako zadania, o których mowa w art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce NIEruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.), przy czym każda usługa przedstawiona do oceny winna obejmować co najmniej jedno z następujących zadań:
1.1.1. bieżącą konserwację NIEruchomości biurowej i/lub
1.1.2. utrzymanie czystości NIEruchomości biurowej (o minimalnej wartości NIE mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto) i/lub
1.1.3. ochronę fizyczną NIEruchomości biurowej (o minimalnej wartości NIE mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto),
przy zastrzeżeniu, iż dla potrzeb spełnienia wyżej wymienionego warunku konieczne jest, aby w ramach usług przedstawionych łącznie do oceny wystąpiły wszystkie zadania wymienione w pkt.1.1.1.-1.1.3 powyżej, a łączna wartości usługi lub usług wynosiła NIE mniej niż 2 000 000,00 złotych brutto,
Uwaga!
1) W przypadku usługi nadal realizowanej przez Wykonawcę, powyższe wymagania winna spełniać dotychczas zrealizowana część usługi.
2) W przypadku gdy, wartość wykazanych usług jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1.2.1. specjalistą ds. zarządzania NIEruchomościami, posiadającym co najmniej 5-letnie (60-miesięczne) doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub sprawowaniu nadzoru nad usługami w zakresie usług zarządzania NIEruchomościami biurowymi, rozumianymi jako NIEktóre lub wszystkie zadania, o których mowa w art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce NIEruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.);
1.2.2. specjalistą ds. komercjalizacji powierzchni biurowych, posiadającym co najmniej 5-letnie (60-miesięczne) doświadczenie zawodowe w komercjalizacji powierzchni biurowych o charakterze współdzielonym, w modelu co-working.
Uwaga! Zamawiający będzie brał pod uwagę doświadczenie zawodowe ww. specjalistów wyrażone w pełnych miesiącach.
Powinno być:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. posiadają doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), należycie wykonali (tzn. zakończyli) lub wykonują (tzn. aktualnie realizują) usługę lub usługi utrzymania co najmniej jednej NIEruchomości biurowej, rozumiane jako zadania, o których mowa w art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce NIEruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 ze zm.), przy czym każda usługa przedstawiona do oceny winna obejmować co najmniej jedno z następujących zadań:
1.1.1. bieżącą konserwację NIEruchomości biurowej i/lub
1.1.2. utrzymanie czystości NIEruchomości biurowej i/lub
1.1.3. ochronę fizyczną NIEruchomości biurowej,
przy zastrzeżeniu, iż dla potrzeb spełnienia wyżej wymienionego warunku konieczne jest, aby w ramach usług przedstawionych łącznie do oceny wystąpiły wszystkie zadania wymienione w pkt 1.1.1.-1.1.3. powyżej, a:
- łączna wartość usługi lub wszystkich usług przedstawionych do oceny wynosiła NIE mniej niż 1 000 000,00 złotych brutto oraz
- łączna wartość usługi lub usług w zakresie zadań, o których mowa w pkt 5.1.1.2. OPiW wynosiła co najmniej 300 000,00 złotych brutto oraz
- łączna wartość usługi lub usług w zakresie zadań, o których mowa w pkt 5.1.1.3. OPiW wynosiła co najmniej 300 000,00 złotych brutto.
Uwaga!
1) W przypadku usługi nadal realizowanej przez Wykonawcę, powyższe wymagania winna spełniać dotychczas zrealizowana część usługi.
2) W przypadku, gdy wartość wykazanych usług jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1.2.1. specjalistą ds. zarządzania NIEruchomościami, posiadającym co najmniej 5-letnie (60-miesięczne) doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub sprawowaniu nadzoru nad usługami w zakresie usług zarządzania NIEruchomościami biurowymi, rozumianymi jako NIEktóre lub wszystkie zadania, o których mowa w art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce NIEruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 ze zm.);
1.2.2. specjalistą ds. komercjalizacji powierzchni biurowych (zwanym również „specjalistą ds. komercjalizacji NIEruchomości biurowych”), posiadającym co najmniej 5-letnie (60-miesięczne) doświadczenie zawodowe w komercjalizacji powierzchni biurowych o charakterze współdzielonym, w modelu co-working.
Uwaga!
Zamawiający będzie brał pod uwagę doświadczenie zawodowe ww. specjalistów wyrażone w pełnych miesiącach.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 15/12/2021
Czas lokalny: 11:00
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 70330000, 70332000, 70332100, 70332200
forma dialog konkurencyjny
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379649 2024-04-04
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa i Zarządzanie Parkiem Linowym w Łomiankach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 8 do SWZ DA.26.9.2024
10398414 2024-04-11
godz. 11:00
Pomorskie Obsługa administracyjno-gospodarcza Obiektu Socjalnego w Przebrnie, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
10398167 2024-04-12
godz. 08:00
Małopolskie Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton” i „Chechło” w Trzebini. Szczegółowy opis i zakres przedmiotowego zadania określony został w załącznikach A i B do swz....
10424749 2024-04-18
godz. 09:00
Śląskie Obsługa i prowadzenie szaletów miejskich Część 1: CZĘŚĆ 1 - obsługa osobowa szaletu miejskiego znajdującego się na Placu Krakowskim w Gliwicach:W ramach obsługi szaletu miejskie...
10447829 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na bieżącej obsłudze stanu grojeckich obiektów stawowych oraz utrzymaniu stawów w gotowości produkcyjnej
10417841 2024-04-19
godz. 11:00
Dolnośląskie KPN/8/2024 „Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)” Część 1: Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turyst...
10416416 2024-04-23
godz. 00:00
Mazowieckie WM Marszałkowska 83 - administrowanie nieruchomością wspólną
10463217 2024-04-24
godz. 10:00
Podkarpackie Dzierżawa na okres do 3 miesięcy z przeznaczeniem na usytuowanie pojazdów typu food truck oferujących usługi gastronomiczne
10458134 2024-04-26
godz. 00:00
Świętokrzyskie Obsługa administracyjno - gospodarcza obiektów socjalnych w Busku - Zdroju przy ul. Bajkowej 7 i ul. Batalionów Chłopskich 5..
10413701 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Najem lokalu użytkowego o pow. 11,00 m2, najem wydzielonej powierzchni 2,00 m2 z przeznaczeniem na działalność handlową, usługową, medyczną nie będącą działalnością konkurencyj...