Przetarg 7577111 - Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych...

   
Analizuj Zamówienie 7577111 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-08
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
Numer referen
cyjny: 2801-ILZ.260.36.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego na zasadach oraz warunkach przedstawionych poniżej. Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania przedmiot zamówienia obejmuje: 131 samochodów; 2 motorowery; 1 motocykl. Naprawy obejmują czynności polegające na wykonywaniu napraw eksploatacyjnych, remontów kapitalnych, a także usuwaniu awarii, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) pojazd jest odstawiany do warsztatu Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Wykonawcą przez użytkownika tego pojazdu;
2) rozpoczęcie naprawy przez Wykonawcę możliwe jest po uprzednim przesłaniu przez Zamawiającego zapotrzebowania na przegląd/naprawę pojazdu służbowego, z zaznaczeniem daty umówionej zgodnie z ppkt 1) oraz z wyszczególnieniem przez Zamawiającego zakresu naprawy; wzór zapotrzebowania stanowi załącznik nr 2 do umowy;
3) po otrzymaniu zapotrzebowania Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, Zamawiającemu do akceptacji kosztorys określający zakres rzeczowy i cenowy usług, przesyłając go pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym;
4) w kosztorysie muszą znaleźć się następujące informacje: numery katalogowe /producenta/ części, które będą wykorzystane w naprawie pojazdu, ceny detaliczne części, wysokość rabatu, który zostanie udzielony Zamawiającemu od ceny detalicznej, marka pojazdu, numer rejestracyjny, aktualny przebieg;
5) wykonanie napraw odbywa się w oparciu o zamienniki części oryginalnych,
6) zastosowanie części oryginalnych jest dopuszczalne tylko w sytuacji, gdy nie są dostępnie zamienniki i każdorazowo wymaga zgody Zamawiającego;
7) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym;
8) przedstawienie kosztorysu oraz wykonanie naprawy powinno być dokonane w terminie:
a) do 3 dni roboczych od przyjęcia umówionego pojazdu w przypadku samego przeglądu technicznego – czynności wymienione w ust. 4;
b) do 7 dni roboczych od przyjęcia umówionego pojazdu w przypadku awarii/usterki pojazdu lub w przypadku konieczności dokonania wymiany elementów stwierdzonych podczas przeglądu z ppkt a) w zakresie elementów układu zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, układu zapłonowego, układu paliwowego, układu kierowniczego, amortyzacji pojazdu, układu rozrządu;
c) do 21 dni roboczych od przyjęcia umówionego pojazdu w przypadku skomplikowanych awarii silnika (np. konieczność regeneracji głowicy, skomplikowane naprawy układu klimatyzacji (szukanie nieszczelności), awarii układu elektrycznego pojazdu (poszukiwanie usterki w układzie okablowania pojazdu), układu napędowego – w przypadku stwierdzenia w/w usterek należy również ustalić telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną ewentualną zasadność naprawy oraz podać przybliżony koszt na dzień stwierdzenia w/w awarii;
9) na wniosek Wykonawcy termin naprawy może ulec zawieszeniu przez Zamawiającego w szczególności w przypadku, gdy mimo należytej staranności Wykonawcy uszkodzenie jest trudne do zdiagnozowania lub naprawa jest bardzo skomplikowana, brak jest dostępności na rynku części zamiennych do wykonania naprawy;
10) Zamawiający zawiesza termin naprawy do czasu, aż możliwe będzie wznowienie/podjęcie dalszych czynności przez Wykonawcę; zawieszenie terminu naprawy następuje za powiadomieniem Wykonawcy przesłanym pocztą elektroniczną lub telefonicznie;
11) w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, kosztorys i naprawa zostaną wykonane w ciągu 1 dnia (np. jeżeli istnieje potrzeba pilnego przywrócenia pojazdu do użytkowania);
12) Wykonawca, po dokonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania osobie odbierającej pojazd każdej wymienionej części pojazdu Zamawiającego oraz potwierdzić odbiór pojazdu na druku zlecenia;
13) Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego;
14) maksymalny czas naprawy pojazdu liczony w roboczogodzinach (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć czasu napraw ustalonych na podstawie kalkulacji sporządzonej wg norm producenta w systemach „Audatex”, „Eurotax” lub IC_Katalog. Ceny części użytych do napraw nie mogą być wyższe niż obowiązujące ceny katalogowe w hurtowni, w której zaopatruje się Wykonawca (w tym zamienniki), z uwzględnieniem oferowanych rabatów;
15) soboty nie są uznawane za dzień roboczy, nawet, jeżeli warsztat wykonawcy jest tego dnia otwarty.
Okresowe przeglądy techniczne wynikające z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu obejmują:
1) wymianę materiałów eksploatacyjnych,
2) wymianę oleju w zależności od wskazań producenta pojazdu, nie rzadziej jednak niż raz w roku (Zamawiający może dostarczyć własny olej z przeznaczeniem do wymiany),
3) wymianę filtrów opartą na zamiennikach,
4) sprawdzenie układu hamulcowego i kierowniczego,
5) sprawdzenie działania elementów zawieszenia,
6) regulację zaworów w zakresie przewidzianym w instrukcji samochodu,
7) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,
8) potwierdzenie, czy pojazd może być dopuszczony do ruchu drogowego,
9) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia pojazdu do ruchu.

Koszt okresowego przeglądu technicznego obejmuje koszt usługi, bez kosztów materiałów i płynów eksploatacyjnych.
Zamawiający może zakupić części, olej i inne materiały eksploatacyjne, a następnie powierzyć je wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Za uszkodzenia wynikające z właściwości dostarczonych przez zamawiającego materiałów, wykonawca nie odpowiada.
Na wykonane usługi oraz zamontowane części wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji.
Zamawiający w okresie 12 miesięcy trwania umowy przewiduje wykonanie 134 okresowych przeglądów technicznych pojazdów służbowych (tj. w cz. 1 zamówienia – 80, w cz. 2 zamówienia 32, w cz. 3 zamówienia – 22, adekwatnie do ilości pojazdów objętych zamówieniem). Podane ilości okresowych przeglądów technicznych są wielkościami planowanymi. Zrealizowanie większych bądź mniejszych ilości okresowych przeglądów technicznych nie może być podstawą do roszczeń ze strony wykonawcy wobec zamawiającego.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych użytkowanych w obszarze olsztyńskim.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych 80 pojazdów użytkowanych w obszarze olsztyńskim (w tym 2 motorowery i 1 motocykl), wykazanych w załączniku nr 1A do umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Olsztyn. Szczegółowe warunki świadczenia usług oraz zestawienie pojazdów objętych zamówieniem zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Obszary: olsztyński, elbląski i ełcki, wskazane powyżej przez zamawiającego, są obszarami umownymi, określonymi na potrzeby podziału zamówienia na części i odzwierciedlają wyłącznie orientacyjne miejsca użytkowania pojazdów. Przypisanie określonych pojazdów do danego obszaru nie wyłącza uprawnienia zamawiającego do dokonywania zmiany miejsca użytkowania i naprawy pojazdów. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone wspólnie dla wszystkich części zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych użytkowanych w obszarze elbląskim.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów użytkowanych w obszarze elbląskim, wykazanych w załączniku nr 1B do umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Szczegółowe warunki świadczenia usług oraz zestawienie pojazdów objętych zamówieniem zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Obszary: olsztyński, elbląski i ełcki, wskazane przez zamawiającego, są obszarami umownymi, określonymi na potrzeby podziału zamówienia na części i odzwierciedlają wyłącznie orientacyjne miejsca użytkowania pojazdów. Przypisanie określonych pojazdów do danego obszaru nie wyłącza uprawnienia zamawiającego do dokonywania zmiany miejsca użytkowania i naprawy pojazdów. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone wspólnie dla wszystkich części zamówienia.

Część nr: 3 Nazwa: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych użytkowanych w obszarze ełckim.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów użytkowanych w obszarze ełckim, wykazanych w załączniku nr 1C do umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Ełk. Szczegółowe warunki świadczenia usług oraz zestawienie pojazdów objętych zamówieniem zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Obszary: olsztyński, elbląski i ełcki, wskazane powyżej przez zamawiającego, są obszarami umownymi, określonymi na potrzeby podziału zamówienia na części i odzwierciedlają wyłącznie orientacyjne miejsca użytkowania pojazdów. Przypisanie określonych pojazdów do danego obszaru nie wyłącza uprawnienia zamawiającego do dokonywania zmiany miejsca użytkowania i naprawy pojazdów. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone wspólnie dla wszystkich części zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540125340-N-2020 z dnia: 2020-07-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług napraw i przeglądów, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w danej lokalizacji, które to osoby posiadają wykształcenie co najmniej zawodowe w kierunku mechaniki pojazdów samochodowych oraz prawo jazdy kat. B, przy czym muszą to być : – co najmniej 3 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 1 zamówienia (obszar olsztyński), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego; – co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 2 zamówienia (obszar elbląski), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego; – co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 3 zamówienia (obszar ełcki), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego. 2. dysponują w jednej lokalizacji: – diagnostyką komputerową, – urządzeniem do sprawdzania geometrii zawieszenia, – stanowiskami obsługowymi posiadającymi kanał najazdowy i/lub windę/podnośnik do podnoszenia pojazdu, przy czym stanowisk tych musi być minimum 4 – dla części 1 zamówienia (obszar olsztyński), minimum 3 dla części 2 zamówienia (obszar elbląski), minimum 2 – dla części 3 zamówienia (obszar ełcki), a ponadto stanowiska te muszą być zawsze dostępne dla zamawiającego (pierwszeństwo w dostępie). – urządzeniem do obsługi klimatyzacji z czynnikiem R 1234 TF (dotyczy tylko obszaru olsztyńskiego).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością osób dla każdej z lokalizacji odrębnie. Do ilości tej wlicza się również właściciela warsztatu, przy czym właściciel może przypisać siebie wyłącznie do jednej lokalizacji (części zamówienia).W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością stanowisk dla każdej z lokalizacji odrębnie. Przed wyborem oferty najkorzystniejszej zamawiający ma prawo zweryfikować oświadczenie wykonawcy w tym zakresie poprzez dokonanie wizji lokalnej w warsztacie.

W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług napraw i przeglądów, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w danej lokalizacji, które to osoby posiadają wykształcenie co najmniej zawodowe w kierunku mechaniki pojazdów samochodowych oraz prawo jazdy kat. B, przy czym muszą to być : – co najmniej 3 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 1 zamówienia (obszar olsztyński), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego; – co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 2 zamówienia (obszar elbląski), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego; – co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 3 zamówienia (obszar ełcki), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego. 2. dysponują w jednej lokalizacji: – diagnostyką komputerową, – urządzeniem do sprawdzania geometrii zawieszenia, – stanowiskami obsługowymi posiadającymi kanał najazdowy i/lub windę/podnośnik do podnoszenia pojazdu, przy czym stanowisk tych musi być minimum 4 – dla części 1 zamówienia (obszar olsztyński), minimum 3 dla części 2 zamówienia (obszar elbląski), minimum 2 – dla części 3 zamówienia (obszar ełcki), a ponadto stanowiska te muszą być zawsze dostępne dla zamawiającego (pierwszeństwo w dostępie). – urządzeniem do obsługi klimatyzacji z czynnikiem R 1234 YF (dotyczy tylko obszaru olsztyńskiego).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością osób dla każdej z lokalizacji odrębnie. Do ilości tej wlicza się również właściciela warsztatu, przy czym właściciel może przypisać siebie wyłącznie do jednej lokalizacji (części zamówienia).W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością stanowisk dla każdej z lokalizacji odrębnie. Przed wyborem oferty najkorzystniejszej zamawiający ma prawo zweryfikować oświadczenie wykonawcy w tym zakresie poprzez dokonanie wizji lokalnej w warsztacie.
branża Motoryzacja
podbranża usługi serwisowe, przeglądy, holowanie
kody CPV 50112000, 50115000, 71356100, 71631200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi serwisowe, przeglądy, holowanie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379211 2024-04-04
godz. 11:00
Mazowieckie świadczenie usług jednorazowej wymiany kół, relokacji i przechowywania kompletów kół dla Mobilnych Jednostek Kontrolnych oraz Mobilnych Punktów Kontrolnych
10392645 2024-04-04
godz. 15:00
Podlaskie naprawa powypadkowa pojazdu służbowego Policji VOLKSWAGEN CADDY PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 naprawa powypadkowa pojazdu służbowego Policji Naprawa powypadkowa pojazdu marki: VOLKSWAGEN C...
10414269 2024-04-15
godz. 08:11
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Regeneracja - PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA CITARO kat. 628 460 00 00 ; ZF 8098 955 777 - 10 szt.
10406586 2024-04-16
godz. 10:30
Świętokrzyskie Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony Usługa dotyczy holowania i parkowania pojazd...
10324987 2024-04-22
godz. 10:00
Wielkopolskie Zabudowa i modernizacja pojazdów w podziale na cztery zadania
10452534 2024-04-23
godz. 10:00
Pomorskie SE-407/10/24 Usługa wulkanizacji i części do wulkanizacji. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10416376 2024-04-24
godz. 11:00
Pomorskie 20/PM/2024 Świadczenie usług wykonywania mobilnego serwisu opon przemysłowych na terenie Grupy Azoty "FOSFORY" Sp. z o.o. w Gdańsku
10484186 2024-04-25
godz. 23:59
Pomorskie Naprawa pojazdu marki KIA CEED.
10486023 2024-05-07
godz. 00:00
Podlaskie Świadczenia usług naprawy i serwisowania samochodu służbowego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku wykorzystywanego w Wydziale Spraw Terenowych II w Łomży (ul. Nowa ...
10490165 2024-05-07
godz. 08:40
Opolskie Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy Przedmiotem zamówienia jest świadczenie...