Zlecenie 12202122 - Świadczenie usług informatycznych na rzecz PIW Koszalin w...

   
Analizuj Zamówienie 12202122
źródło Internet
data publikacji 2025-12-05
przedmiot zlecenia
Świadczenie usług informatycznych na rzecz PIW Koszalin w 2026 r..
Podstawowe elementy, składające się na obsługę informatyczną I
nspektoratu:
1. Świadczenie usług typu Helpdesk- przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie wsparcia użytkownikom, raportowanie awarii, czasów reakcji i czasów naprawy przy rozwiązywaniu problemów dotyczących nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego, sieciowego, urządzeń peryferyjnych i aplikacji, nadzór nad realizacją zmiany funkcjonalności sprzętu i oprogramowania na podstawie zleceń Klienta - przy czym, w razie wystąpienia konieczności/problemu po stronie Zamawiającego, wymagany jest bezpośredni kontakt telefoniczny z serwisantem i w miarę możliwości naprawienie usterki/rozwiązanie problemu on-line w czasie bieżącym, bez zbędnej zwłoki - do lOminut.
W razie wystąpienia awarii/niemożności pracy pracownika bądź pracowników PIW lub problemów wpływających bezpośrednio na komfort ich pracy, wymagana jest wizyta osobista w PIW w czasie do 0,5 godziny- jeśli problemu nie można rozwiązać on-line.
2. Zarządzanie siecią Intranet, LAN i Wi-Fi oraz dostępem do Internetu-obejmuje zarządzanie i monitorowanie wszystkich aktywnych komponentów WAN/LAN/ Wi-Fi
oraz usługi dotyczące podłączania, rekonfiguracji i przemieszczania urządzeń aktywnych. Organizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń.
3. Kompleksowa obsługa serwerów - obejmuje rozbudowę, monitoring i utrzymanie pracy serwerów ( system operacyjny, serwisy, obciążenie), kontrolę logów systemowych, wykrywanie prób włamań i próba ich identyfikacji, konfigurowanie i optymalizowanie systemu operacyjnego, zabezpieczenie serwerów, w tym instalacja patchy, serwis packs, hotfix, zarządzanie kontami użytkowników, zarządzanie wielkością i ograniczeniami przestrzeni dyskowej dedykowanym użytkownikom, wykonywanie kopii rezerwowych i archiwizacji danych, kontrola ochrony antywirusowej i aktualności,,szczepionek systemu antywirusowego. Organizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych serwerów.
4. Kompleksowe zarządzanie stacjami roboczymi/notebookami - obejmuje instalację, utrzymanie, konserwację i modernizację stacji roboczej/notebooka; aktualizacje, indeksowanie i zabezpieczenie oprogramowania na stacjach roboczych/notebookach; usługi plikowe zapewniające użytkownikowi dostęp do zasobów na serwerach plików oraz wspomaganie użytkowników poprzez świadczenie usługi Helpdesk; gwarancję zachowania kompatybilności sprzętu; kontrolę antywirusową stacji roboczych oraz organizowanie naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń.
5. Kompleksowa obsługa drukarek/skanerów - obejmuje ich instalację, konserwację, usuwanie problemów związanych z ich dostępnością w sieci LAN oraz organizację napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych tych sprzętów.
6. Instalacja, konserwacja i upgrade oprogramowania - obejmuje instalowanie aplikacji wskazanych przez Klienta, weryfikację konfiguracji zainstalowanych aplikacji, przyjmowanie od użytkowników i rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami oraz w przypadku braku możliwości rozwiązania problemu przekazanie zgłoszenia do producentów w/w oprogramowania, implementacja opracowanych
poprawek/napraw.
7. Podpisanie dodatkowej umowy dotyczącej zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych (wraz z ewentualnymi oświadczeniami pracowników) wraz ze zobowiązaniem do zachowania poufności ujawnionych lub zdobytych podczas świadczenia usług informacji, oraz do przestrzegania zasad obowiązującego w Inspektoracie systemu bezpieczeństwa informatycznego.
8. Doradztwo przy inwestycjach IT - obejmuje doradztwo w zakresie projektowania, wdrażania i obsługi lokalnych sieci danych, sieci komunikacyjnych, sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących ze szczególnym uwzględnieniem zgodności z zasadami bezpieczeństwa informacji. Doradztwo w zakresie możliwych rozwiązań podłączenia do lokalnej i globalnej sieci komputerowej w budynku - uwzględniając wstępne warunki podłączenia, inne wg. potrzeb.
9. Wykonanie systemu automatycznego synchronizowania się danych ze wskazanego miejsca na stacjach roboczych pracowników/z konkretnego folderu - z danymi na odpowiednio przygotowanym dodatkowym serwerze (zapewnienie takiego serwera lub wydzielonego miejsca na istniejącym serwerze leżałoby po stronie PIW) - rozwiązanie umożliwiające wykonanie kopii zapasowej danych z całego dnia ze wskazanych stacji roboczych- rozwiązanie realizujące wdrożoną w Inspektoracie politykę bezpieczeństwa danych.
10. Wykonywanie co najmniej raz w tygodniu kopii zapasowej danych ze wskazanych lokalizacji na serwerach i stacjach roboczych w Inspektoracie i zapisywanie ich na dysku zewnętrznym.
11. Wykonywanie co najmniej raz w tygodniu kopii zapasowej danych z programu
księgowo-płacowego PROBIT i zapisywanie ich na dysku zewnętrznym^
12. Zleceniobiorca zobowiązuje się do nadzoru nad wykonywaniem i ewentualnej modyfikacji oraz realizacji polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego obowiązującej w Inspektoracie, w szczególności poprzez realizację zadań w zakresie administracji danych osobowych oraz administracji bezpieczeństwa informatycznego.
13. Pełnienie funkcji Administratora programu EZD RP (konfigurowanie systemu, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, tworzenie struktury organizacyjnej oraz nadzorowanie procesów administracyjnych w systemie, obsługa incydentów i problemów, wdrażanie aktualizacji systemu, współpraca z dostawcą systemu - NASK oraz Urzędem Wojewódzkim w Szczecinie);
14. Pomoc przy wdrażaniu/uruchamianiu poszczególnych etapów/funkcjonalności programu EZD RP (w szczególności: konfiguracja i testowanie systemu, współtworzenie dokumentacji systemowej i technicznej, udział w ustalaniu procedur związanych z prawidłowym przebiegiem dokumentacji w zakresie uprawnień i dostępów użytkowników do systemów);
15. Udział w szkoleniach, spotkaniach dedykowanych dla systemu EZD RP;
16. Zarządzanie integracją systemu EZD RP z ePUAP, eDoręczenia i innymi programami użytkowanymi w PIW Koszalin;
17. Wsparcie techniczne oraz przeprowadzanie szkoleń dla pracowników PIW Koszalin związane z bieżącym użytkowaniem programu EZD RP;
18. Nadzór nad prawidłowym działaniem programu EZD RP - z poziomu użytkownika;
19. Pełnienie funkcji Koordynatora/,,łącznika pomiędzy programem eKancelaria a programem EZD RP- współpraca z ZETO, koordynacja działań do stronie PIW Koszalin;
20. Prowadzenie działań z zakresu bezpieczeństwa informatycznego związanego z użytkowanymi przez PIW Koszalin programami (w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania systemu EZD RP).
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, serwis, naprawa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , serwis, naprawa