Przetarg 7913014 - Świadczenie usług ekspertów/specjalistów na potrzeby...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7913014
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2020-12-31 |
przedmiot ogłoszenia | Świadczenie usług ekspertów/specjalistów na potrzeby Technicznej Komisji Inspekcyjnej w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie. Numer referencyjny: Sz-351-249/2020 Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług ekspertów/specjalistów na potrzeby Technicznej Komisji Inspekcyjnej w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie”. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usługi Specjalisty/eksperta ds. żeglugi tradycyjnej oraz nautyki. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty/ekspert ds. żeglugi tradycyjnej oraz nautyki w następującym zakresie: Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usługi Specjalisty/eksperta ds. budowy statków oraz ich siłowni w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu specjalista ds. konstrukcji kadłubowej statku. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty/eksperta ds. budowy statków oraz ich siłowni w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu specjalista ds. konstrukcji kadłubowej statku. Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usługi Specjalisty/eksperta ds. pomiarów budowy w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty/ekspert ds. pomiarów budowy w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej. Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usługi Specjalisty/eksperta ds. budowy statków w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu: spec. ds. budowy i eksploatacji silników okrętowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty/ekspert ds. budowy statków w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu: spec. ds. budowy i eksploatacji silników okrętowych. **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 540406792-N-2021 z dnia: 2021-01-21 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-01-22, godzina: 10:00. W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-01-29, godzina: 10:00. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: III Punkt: 1.3) W ogłoszeniu jest: Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane kompetencje zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami w stosunku do każdej z Części: A) Część nr 1: Osoba - Specjalista/ekspert ds. żeglugi tradycyjnej oraz nautyki, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie wyższe na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo wykształcenie średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy - Co najmniej 60–miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej; - Patent Kapitana żeglugi śródlądowej klasy A. B) Część nr 2: Osoba - Specjalista/ekspert ds. budowy statków oraz ich siłowni w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu: specjalista ds. konstrukcji kadłubowej statku, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy; - Co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej; - Świadectwo lub patent Żeglugi Śródlądowej lub morskiej. C) Część nr 3: Osoba - Specjalista/ekspert ds. pomiarów w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie techniczne na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy; - Co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej; - Świadectwo lub patent Żeglugi Śródlądowej lub morskiej. D) Część nr 4: Osoba - Specjalista/ekspert ds. budowy statków w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu: specjalista ds. budowy i eksploatacji silników okrętowych, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie wyższe na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy; - Co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej; - Świadectwo lub patent Żeglugi Śródlądowej lub morskiej. W ogłoszeniu powinno być: Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane kompetencje zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami w stosunku do każdej z Części (1 Część = 1 Osoba – Specjalista/ekspert): A) Część nr 1: Osoba - Specjalista/ekspert ds. żeglugi tradycyjnej oraz nautyki, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie wyższe na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo wykształcenie średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy - Co najmniej 60–miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej (łącznie); - Patent Kapitana żeglugi śródlądowej klasy A. B) Część nr 2: Osoba - Specjalista/ekspert ds. budowy statków oraz ich siłowni w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu: specjalista ds. konstrukcji kadłubowej statku, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy; - Co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej (łącznie); C) Część nr 3: Osoba - Specjalista/ekspert ds. pomiarów w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie techniczne na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy; - Co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej (łącznie); D) Część nr 4: Osoba - Specjalista/ekspert ds. budowy statków w zakresie żeglugi śródlądowej w ramach Technicznej Komisji Inspekcyjnej o profilu: specjalista ds. budowy i eksploatacji silników okrętowych, spełniający następujące warunki: - Wykształcenie wyższe na kierunku: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne albo średnie na kierunku: technik mechanik okrętowy; - Co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe przy budowie lub nadzorze nad budową statków lub praktyka morska na stanowisku mechanika lub doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika śródlądowego lub kapitana żeglugi śródlądowej (łącznie); UWAGA: 1) Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na spełnienie warunku udziału w postępowaniu wykonywała przedmiot zamówienia. 2) Wykonawca może zaoferować daną Osobę – Specjalistę/eksperta jedynie w odniesieniu do jednej Części zamówienia. W przypadku zaoferowania danej, tej samej osoby w więcej niż jednej Części zamówienia Zamawiający w zakresie części w których Wykonawca zaoferuje tę samą osobę uzna ofertę za sprzeczną z treścią SIWZ i odrzuci ją na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 3) Doświadczenie zawodowe ulega sumowaniu w zakresie dopuszczonych form tego doświadczenia (łącznik „lub”) z zastrzeżeniem, iż: a) sumowaniu podlegają pełne miesiące okresów w których Osoba nabywała wymagane doświadczenie zawodowe; b) okresy, w których Osoba nabywała doświadczenie występujące w tym samym czasie nie sumują się. 4) Brak którejkolwiek informacji niezbędnej do oceny/weryfikacji doświadczenia zawodowego zaoferowanej Osoby obciąża Wykonawcę, przy czym w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę Osoby nieposiadającej minimalnego doświadczenia zawodowego Zamawiający uzna ofertę za sprzeczną z treścią SIWZ i odrzuci ją na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (w odniesieniu do danej Części) – vide zapisy dotyczące kryterium oceny ofert. |
branża | Ekonomia, prawo i organizacja |
podbranża | analizy, audyty, certyfikaty |
kody CPV | 75100000 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Zachodniopomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Zachodniopomorskie |