Przetarg 11889496 - Świadczenie usług cateringowych dla placówek...

   
Analizuj Zamówienie 11889496
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-06
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Liszki w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.

Część 1: Zadanie nr 1: Świadc
zenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. św. Matki Teresy z Kalkuty w Cholerzynie:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Cholerzyn 205, 32-060 Liszki,b) Usługa będzie realizowana dla: - 44 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 40 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:00, obiad i podwieczorek – godz. 11:15,- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 11:15,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 9 284 śniadań, 9 284 II śniadań, 9 284 obiadów dwudaniowych oraz 9 284 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 7 520 obiadów dwudaniowych.

Część 2: Zadanie nr 2: Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Czułów 188, 32-060 Liszki,b) Usługa będzie realizowana dla: - 42 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 27 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:00, obiad i podwieczorek – godz. 11:00-11.30;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00;e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 7 896 śniadań, 7 896 II śniadań, 7 896 obiadów dwudaniowych oraz 7 896 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 5 076 obiadów dwudaniowych.

Część 3: Zadanie nr 3: Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Jeziorzanach:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Jeziorzany 1, 32-060 Liszki,b) Usługa będzie realizowana dla: - 28 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 11 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 12:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00;e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 5 264 śniadań, 5 264 II śniadań, 5 264 obiadów dwudaniowych oraz 5 264 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 2 068 obiadów dwudaniowych.

Część 4: Zadanie nr 4: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kaszowie:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: ul. Aleja Kaszowska 28, 32-060 Kaszów,b) Usługa będzie realizowana dla: - 71 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 32 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 12:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00;e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 13 348 śniadań, 13 348 II śniadań, 13 348 obiadów dwudaniowych oraz 13 348 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 6 016 obiadów dwudaniowych.

Część 5: Zadanie nr 5: Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Kaszowie:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: ul. Wiśniowa 15, 32-060 Kaszów,b) Usługa będzie realizowana dla: - 21 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 19 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:00, obiad i podwieczorek – godz. 11:30-12:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 11:30-12:00,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 3 948 śniadań, 3 948 II śniadań, 3 948 obiadów dwudaniowych oraz 3 948 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 3 572 obiadów dwudaniowych.

Część 6: Zadanie nr 6: Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kryspinowie:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: ul. Długa 30, 32-060 Kryspinów,b) Usługa będzie realizowana dla: - 57 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat; - dla 72 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 11:15;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 11:15,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 10 716 śniadań, 10 716 II śniadań, 10 716 obiadów dwudaniowych oraz 10 716 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 13 536 obiadów dwudaniowych.

Część 7: Zadanie nr 7: Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: ul. Szkolna 50, 32-060 Liszki,b) Usługa będzie realizowana dla: - 54 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 46 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 11:15;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 11:15,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 10 152 śniadań, 10 152 II śniadań, 10 152 obiadów dwudaniowych oraz 10 152 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 8 648 obiadów dwudaniowych.

Część 8: Zadanie nr 8: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mnikowie:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Mników 13, 32-084 Morawica,b) Usługa będzie realizowana dla: - 70 uczniów przedszkola (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 91 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 latc) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 12:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów przedszkola: 211 dni, tj. 13 160 śniadań, 13 160 II śniadań, 13 160 obiadów dwudaniowych oraz 13 160 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 17 108 obiadów dwudaniowych..

Część 9: Zadanie nr 9: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Morawicy:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Morawica 388, 32-084 Morawica,b) Usługa będzie realizowana dla: - 50 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 53 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów przedszkola: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:00, obiad i podwieczorek – godz. 11:30-12:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 11:30-12:00,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 9 400 śniadań, 9 400 II śniadań, 9 400 obiadów dwudaniowych oraz 9 400 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 188 dni, tj. 9 964 obiadów dwudaniowych.

Część 10: Zadanie nr 10: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piekarach:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Piekary 100, 32-060 Liszki,b) Usługa będzie realizowana dla: - 53 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 43 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 7:30, obiad i podwieczorek – godz. 11:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 11:00,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 9 964 śniadań, 9 964 II śniadań, 9 964 obiadów dwudaniowych oraz 9 964 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 8 084 obiadów dwudaniowych.

Część 11: Zadanie nr 11: Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Rącznej:a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Rączna 1, 32-060 Liszki,b) Usługa będzie realizowana dla: - 26 uczniów oddziału przedszkolnego (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;- dla 44 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,c) Termin wykonania: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem jednomiesięcznej przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 27.06.2026 r. do dnia 31.08.2026 r.,d) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: - dla uczniów oddziału przedszkolnego: śniadanie i II śniadanie – godz. 8:00, obiad i podwieczorek – godz. 12:00;- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00,e) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:- dla uczniów oddziału przedszkolnego: 211 dni, tj. 4 888 śniadań, 4 888 II śniadań, 4 888 obiadów dwudaniowych oraz 4 888 podwieczorków,- dla uczniów klas I-VIII: 180 dni, tj. 8 272 obiadów dwudaniowych.

GZEAS.261.1.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00519862/01 z dnia: 2025-11-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
3. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
Po zmianie:
branża Gastronomia, catering
podbranża usługi cateringowe, żywienie zbiorowe
kody CPV 55321000, 55521200, 55524000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi cateringowe , żywienie zbiorowe