Przetarg 12228924 - Świadczenie usług administrowania obiektem dworca...

   
Analizuj Zamówienie 12228924
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-15
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem.

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem wraz
z jego częściami składowymi w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje:1) zorganizowanie i prowadzenie dyżurki ruchu w godzinach 5:00 - 20:00 poprzez:a) czuwanie nad poprawnością odjazdów kursów Przewoźników/Operatorów, b) informowanie podróżnych o odjazdach i przyjazdach Przewoźników/Operatorów bezpośrednio u dyżurnego ruchu,c) udzielanie informacji telefonicznej o odjazdach i przyjazdach Przewoźników/ Operatorów poprzez udostępniony przez Zamawiającego telefon komórkowy,d) udzielanie informacji o odjazdach i przyjazdach Przewoźników/Operatorów poprzez udostępniony przez Zamawiającego adres email (infodworzec@zakopane.eu) lub inny, który zostanie wskazany w późniejszym terminie,2) zapowiadanie wszystkich kursów Przewoźników/Operatorów odjeżdżających z dworca poprzez podanie godziny odjazdu i kierunku wykonywanego kursu w godz. 06:00 – 20:00,3) zorganizowanie i prowadzenie kasy biletowej/prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów w godzinach ….… – ….… codziennie, uzyskana prowizja i opłaty z tego tytułu stanowią dochód Administratora, wzorcowy projekt umowy pomiędzy Administratorem a Przewoźnikiem/Operatorem stanowi załącznik nr 6 do umowy, 4) zorganizowanie i prowadzenie poczekalni dla podróżnych oraz umieszczanie „Regulaminu Dworca w Zakopanem” i aktualnych rozkładów jazdy Przewoźników/Operatorów wewnątrz poczekalni dworca na tablicach udostępnionych przez Zamawiającego,5) w celu zapewnienia porządku organizacyjnego na stanowiskach odjazdowych, a w szczególności punktualności odjazdów ze stanowisk, Administrator na podstawie umów zawartych pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a Przewoźnikiem/Operatorem, będzie zgłaszał Zamawiającemu Przewoźników/Operatorów ukaranych opłatą dodatkową za opóźnienie lub nie dostosowanie się do poleceń Administratora, 6) świadczenie usługi związane z utrzymaniem właściwego stanu sanitarnego i porządkowego w pomieszczeniach ogólnodostępnych w budynku dworca autobusowego i kolejowego przedstawionych na załącznikach nr 2, 3, 4 i 5 do umowy. Szczegółowy zakres usługi obejmuje:a) wykaz czynności w sprzątaniu stałym (2 x dziennie):Czas wykonywania: codziennie 7 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 06.00 – 8.00 oraz 16.00 – 18.00 lub częściej jeżeli stan sanitarny i porządkowy będzie tego wymagał:- czyszczenie, mycie zamiatanie podłóg (gres) przy użyciu detergentów (po umyciu podłogi należy każdorazowo ustawić tabliczkę ostrzegawczą „Uwaga śliska podłoga”),- opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki,- utrzymanie w czystości wejść do pomieszczeń określonych w w/w załącznikach do umowy,- mycie ścian i widocznych na nich zabrudzeń,- mycie kaloryferów,- mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,- czyszczenie/mycie miejsc siedzących, - ścieranie kurzu, usuwanie pajęczyn;b) czynności wykonywane w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu:- odkurzanie otworów wentylacyjnych,- czyszczenie kurtyn powietrznych (nagrzewnic) znajdujących się nad drzwiami wejściowymi,- mycie okien.7) w razie konieczności zgłaszanie (telefonicznie, mailowo) Zamawiającemu potrzeby ponadstandardowego sprzątania obiektu dworca (wyciek paliwa, opad śniegu, sople, nawisy śnieżne itp.) lub dodatkowego wywozu śmieci, 8) zapewnienie całodobowej ochrony budynku dworca autobusowego i kolejowego, placu odpraw w postaci osoby dozorującej obiekt z zapewnieniem interwencji firm ochrony,9) otwieranie i zamykanie poczekalni w budynku dworca kolejowego (załącznik nr 4 do umowy), w godzinach od 06:00 – 22:30.10) bieżąca i doraźna dbałość o czystość obiektu dworca autobusowego poprzez zapewnienie sprzątania terenu dworca (zbieranie drobnych śmieci, papierków, niedopałków itp.) oraz odśnieżanie i usuwanie zlodowacenia; nie dopuszcza się stosowania do zimowego utrzymania nawierzchni z kostki brukowej soli drogowej. Celem odlodzenia/odśnieżenia nawierzchni wykorzystywać wyłącznie chlorek wapnia lub chlorek wapnia zmieszany z drobnym piaskiem ewentualnie drobny piasek. Materiał służący do zimowego utrzymania winien być zakupiony własnym staraniem i na własny koszt Administratora. Metraż chodników i stanowisk odjazdowych wynosi:- dworzec lokalny 2.140 m² - dworzec dalekobieżny 1.216 m²,11) zapewnienie czystości na placu odpraw oraz codzienne sprzątanie ławek przeznaczonych dla pasażerów,12) bieżące aktualizowanie danych rozkładów jazdy ze stanowisk dworca oraz innych istotnych informacji z punktu widzenia pasażera. Powyższe aktualizacje i informacje Administrator zobowiązany jest przesyłać niezwłocznie na podany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej, 13) umieszczanie aktualnych rozkładów jazdy pociągów w przeznaczonych do tego celu gablotach zgodnie z wytycznymi otrzymywanymi od PKP, PLK S.A.14) Zamawiający udostępni Administratorowi Dworca elementy systemu ITS niezbędne do obsługi Dworca Autobusowego t.j.: a) system CCTVb) system rozgłoszeniowyc) tablice informacji pasażerskiej na stanowiskach odjazdowych.15) stosowanie wzorca umowy z Przewoźnikiem/Operatorem stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej umowy,16) każdorazowe, niezwłoczne informowanie Zamawiającego o uruchomieniu nowych linii, zmianie zezwoleń polegających na zmianie rozkładów jazdy oraz wygaszeniu zezwoleń w ramach przewozów regularnych zgłoszonych przez Przewoźników/Operatorów. 17) każdorazowe, niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ograniczeniach w częstotliwości wykonywanych kursów oraz zawieszeniu wykonywania kursów (tj. zawieszenie w całości linii regularnej) zgłoszonych przez Przewoźników/Operatorów. 18) na wniosek Zamawiającego przygotowanie i wysłanie pisemnych sprawozdań z kursów wykonanych przez Przewoźników/Operatorów w ramach posiadanych zezwoleń, zgodnie z rozkładem jazdy.

BZP.271.96.2025
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 63712100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości