Przetarg 12239106 - Świadczenie obsługi prawnej RARR S.A. 1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 12239106
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-19
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie obsługi prawnej RARR S.A.

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przez okres 36 miesięcy. Kompl
eksowa obsługa oznacza pomoc prawną i doradztwo prawne we wszystkich sprawach pośrednio chociażby związanych z analizą i stosowaniem przepisów prawa, których przedmiotem będzie w szczególności:• udzielanie porad i konsultacji prawnych, w tym w szczególności, choć niewyłącznie w zakresie: ustawy wdrożeniowej, prawa cywilnego, prawa gospodarczego i handlowego, prawa własności intelektualnej, prawa administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa karnego, prawa wspólnotowego dotyczącego pomocy w ramach zasady de minimis, przepisów dotyczących zamówień publicznych, przepisów o pomocy publicznej, przepisów o ochronie danych osobowych, prawa podatkowego, prawa budowlanego, Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1411 ze zm.); Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (t.j. Dz. U. 2023. poz. 1440 ze zm.); Rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 4 marca 2021 r. w sprawie szczegółowych wymogów, jakie muszą spełniać podmioty dokonujące certyfikacji dostępności, wzoru wniosku o wydanie certyfikatu dostępności oraz wzoru certyfikatu dostępności; Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 214 z późn. zm.), Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa. (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 581), Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 34 ze zm.),• sporządzanie opinii prawnych oraz wniosków o wydanie interpretacji przepisów prawa, • przygotowywanie projektów wszelkich pism w zakresie świadczonych usług,• przygotowywanie projektów umów, regulaminów, pism oraz projektów innych dokumentów,• analizy złożonych przez Zamawiającego projektów umów, pism oraz projektów innych dokumentów,• uczestnictwo lub reprezentacja Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych z partnerami handlowymi, klientami, urzędami i innymi podmiotami, • współpraca z podmiotami prowadzącymi usługi doradcze na rzecz Zamawiającego,• zastępstwo w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami (Zamawiający na etapie udzielania zamówienia ma około 50 spraw w toku),• przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych,• wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, • informowanie o zmianach w przepisach prawa.Wykonawca zobowiązuje się, iż w ramach realizacji umowy będzie świadczył obsługę prawną, w sposób następujący: • w formie dyżuru - minimum trzy osoby (każda z osób musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu adwokata lub radcy prawnego oraz spełniać wymagania/warunki określone w wykazie) skierowane do realizacji Zamówienia polegającego na wykonaniu usług objętych zamówieniem w wymiarze 7 godzin dziennie, od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w tygodniu, w siedzibie Zamawiającego, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy, z zastrzeżeniem, iż:a) przynajmniej dwa razy w tygodniu dyżur świadczyć będzie osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie Prawa zamówień publicznych; b) przynajmniej dwa razy w tygodniu dyżur świadczyć będzie osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;• dyspozycyjność w zakresie udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego;• w ramach wykonywanych obowiązków Wykonawca będzie w ścisłym kontakcie z pracownikami Zamawiającego;• poza obecnością na dyżurach od każdej z osób skierowanych do realizacji Zamówienia wymaga się dostępności do świadczenia usług w formie zdalnej (z wyłączeniem dni, w których pełni dyżur stacjonarny) od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 16:00;• zamawiający szacuje, że zakres obowiązków wynikających z OPZ wymagał będzie zaangażowania zespołu na poziomie około 300 h/miesięcznie. • zamawiający zastrzega, że zarówno świadczenie obsługi w formie dyżuru jak i w formie zdalnej realizowane ma być osobiście przez członków zespołu wskazanych w ofercie /wykazie, którzy spełniają warunki doświadczenie wskazane w warunkach udziału oraz kryteriach oceny ofert.• zamawiający zastrzega, iż każda z osób musi posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny

DA.2611.79.2025
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża usługi prawne
kody CPV 79110000, 79111000, 79112000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi prawne